Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.622
11.313
Als volgende naam mogen we de ongrijpbare Yves Tumor & Its Band aankondigen. Yves Tumor ontstijgt genres en andere (muzikale) normen en zet daarmee een werkelijk fantastische act neer. Bezoekers van Secret Beach Experience kunnen zich dan ook opmaken voor een zeer bijzondere show.


@Timmetje @theblackmadness
Kan je 'm tenminste nog ergens zien, want hij heeft Paradiso in augustus ook geannuleerd.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.591
4.557
Met Courtney Barnett, Fontaines D.C., IDLES en headliner Arctic Monkeys hebben we al mooie namen voor onze Blomberghen Classic. Wat is een classic zonder ook echte classic acts. A message to you, de ervaren rotten van The Specials zullen aanwezig zijn!

Daarnaast een andere band, die toch ook al de legendarische status heeft bereikt. Hey, Debaser, Monkey gone to heaven en de grootste hit Where is my mind? zijn maar enkele van de topnummers. Een band die me met de paplepel is ingebracht, kan niet ontbreken op deze prachtdag. Pixies!!!


Main Stage Alpha:
... - Fontaines D.C. - IDLES - ... - Arctic Monkeys
Main Stage Bèta:
... - Courtney Barnett - The Specials - ... - Pixies
@Timmetje, @teunajax
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
576
424
Ik lees stiekem mee, met de vorige draft ook al. De volgende keer doe ik voor het eerst mee als het qua tijd past. Leuk concept en leuk om te zien hoe sommige muzikale keuzes bijna exact aansluiten bij wat ik zelf zou kiezen en sommige mensen weer, naar mijn bescheiden mening, hele rare keuzes maken:p. Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.766
2.348
Zeer snel na de vorige naam kan door Secret Beach Experience alweer de volgende naam bekendgemaakt worden. Even uniek als Yves Tumor, maar in een geheel ander genre. Een genre waarvan ze misschien wel de personificatie zijn: hyperpop! Schreeuwt er iets meer hyperpop dan hun absolute banger Stupid Horse? Nee, dacht het niet. Dames en heren, de volgende naam is 100 gecs


@warriorandweirdo --> @randyrw
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken