Alcatraz Open Air 2022

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Stond er op zaterdag in de voormiddag / middag niet 2 maal band to be announced? Ik zie het nu maar één keer? Waar is de verschuiving gebeurd? Is evil invaders nieuw?
Ook zie ik dit op de facebookpagina. Bedoelen ze dat de facebookpagina even stil gaat liggen? Alcatraz gaat nog door veronderstel ik.
Yo what up ladies and gentlemen!
Alcatraz WILL BE OFFLINE FOR SOMETIME.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Die pre party is wel tof! Ik denk dat ik daar wel heen ga. Was sowieso van plan om een sag eerder te komen. Begint zo vroeg dat programma op dag 1.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Stond er op zaterdag in de voormiddag / middag niet 2 maal band to be announced? Ik zie het nu maar één keer? Waar is de verschuiving gebeurd? Is evil invaders nieuw?
Ook zie ik dit op de facebookpagina. Bedoelen ze dat de facebookpagina even stil gaat liggen? Alcatraz gaat nog door veronderstel ik.
Yo what up ladies and gentlemen!
Alcatraz WILL BE OFFLINE FOR SOMETIME.
Waar haal je dit vandaan? Zie het niet.

En inderdaad is een vd drie nog aan te kondigen bands verdwenen maar zie niet wie erbij is gekomen. Evil Invaders staan er iig al. Apart
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dit is de volledige post. Op de faceookpagina van alcatraz music
Yo what up ladies and gentlemen!
Alcatraz WILL BE OFFLINE FOR SOMETIME.
I am currently doing my internship and things are going at a crazy pace. All I want to say is I will always be grateful for the oppurtunity and support that we had during this streaming journey. Truly the best audience ever!
This is not the end though... let this be the beginning for something new and better. I will always be around watching you!
Stay frosty my good people... Until next time.
This is Alcatraz. Over and out. Peace out!
✌
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Dit is de volledige post. Op de faceookpagina van alcatraz music
Yo what up ladies and gentlemen!
Alcatraz WILL BE OFFLINE FOR SOMETIME.
I am currently doing my internship and things are going at a crazy pace. All I want to say is I will always be grateful for the oppurtunity and support that we had during this streaming journey. Truly the best audience ever!
This is not the end though... let this be the beginning for something new and better. I will always be around watching you!
Stay frosty my good people... Until next time.
This is Alcatraz. Over and out. Peace out!
✌
Ik zie op hun Facebookpagina gewoon een nieuwe post met reclame voor hun pré-party hoor. Misschien een foute link?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Dit is de volledige post. Op de faceookpagina van alcatraz music
Yo what up ladies and gentlemen!
Alcatraz WILL BE OFFLINE FOR SOMETIME.
I am currently doing my internship and things are going at a crazy pace. All I want to say is I will always be grateful for the oppurtunity and support that we had during this streaming journey. Truly the best audience ever!
This is not the end though... let this be the beginning for something new and better. I will always be around watching you!
Stay frosty my good people... Until next time.
This is Alcatraz. Over and out. Peace out!
✌
Dat klinkt eerder als een doet die onder de naam Alcatraz wat post dan dat het de officiële kanalen zijn. Daar staat idd helemaal niks. En zover ik weet doen festivals geen internships waardoor er even geen tijd is om te posten..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Vind het wel vreemd dat die subheadliner zijn, boven the darkness en stratovarius
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Vind ik ook. Want het is toch niet echt Venom. Die hadden er perfect kunnen staan gezien ze dat weekend ook op Brutal Assault staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Opzich wel een band van naam erbij dus dat is wrl netjes. Wordt nu dus kiezen tussen Voivod of Venom. 2 bands die ik eigenlijk alleen qua naam ken.

Er blijft toch nog steeds het een rn ander verschuiven he. Nu weer een gat in de Helldorado op zondag. Was dat Madball? Je moet blijven opletten
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Opzich wel een band van naam erbij dus dat is wrl netjes. Wordt nu dus kiezen tussen Voivod of Venom. 2 bands die ik eigenlijk alleen qua naam ken.

Er blijft toch nog steeds het een rn ander verschuiven he. Nu weer een gat in de Helldorado op zondag. Was dat Madball? Je moet blijven opletten
Yep, dat was Madball. Ik heb ondertussen even wat opgezocht over Venom want ik ken ze ook niet zo goed. Blijkbaar is destijds frontman Cronos verder gegaan met Venom terwijl de gitarist en de drummer Venom inc. hebben opgericht. Klein beetje zoals Accept en Udo Dirkschneider dus. Nu maar hopen dat de beste Venom speelt. We hebben in ieder geval wel het tweederde deel van het origineel :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Whoops: Deze post was zojuist per ongeluk op het pukkelpop forum.
Nu wordt het kiezen tussen 2 thrash bands. Alhoewel volvod volgens alcatraz thrash is, is dat wel echt zo? Klinkt meer proggy of experimenteel? Vooral het nummer planet eaters.
En madball... had ze misschien wel willen zien. Maar omdat ze clashen met electric callboy. Niets gaat boven electric callboy :D
...
behalve bloodywood en igorrr.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
1654276558005.png

o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O

Wat een zwarte dag, eerst Madball, nu dit :cry:

En officieel hoor je gewoon niks van Alcatraz, zeer spijtig
 
  • Wow
Waarderingen: duck

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
En anders wordt het effe nostalgisch doen met peter pan speedrock. Zie resurrection en schoppen aas op pukkelpop 2005.
Of aanschuiven bij solstafir en even een tussendoortje binnensmikkelen. Helaas voor de fans van satyricon. :(
lachen!
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Wat ze ook gaan doen, de Swamp dan maar vroeger dicht doen lijkt mij geen optie. Ik verwacht toch een mooi goedmakertje ter vervanging van Satyricon. Hoeft geen black metal te zijn. Maar wel iets evenwaardigs :cool:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken