ES Primavera Sound 2022 - Nieuws en Geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Aan de ene kant is het wel kut. Vooral als je alleen het eerste weekend gaat.

Weyes blood - Wet leg - Fontaines dc - Beck - The National- Iosonouncane is ook gewoon een mooi rijtje.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wachttijden voor drinken zijn nu al aardig lang inderdaad. Maar een beetje tactisch kiezen bij een podium waar niks aan het spelen is helpt. Iemand al 2022 bekers gespot ergens?
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Wachttijden voor drinken zijn nu al aardig lang inderdaad. Maar een beetje tactisch kiezen bij een podium waar niks aan het s

Dit is werkelijk het enigste festival waar de persoon die u bedient, ook het pintje zelf tapt? en we zijn misschien nu met de helft van het volk aanwezig. Mark my words, dit komt hier niet goed.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Een vriend van mij is bij Primavera . Ik krijg heftige signalen van hem. Hij zoekt naar drinken (nu zelfs gewoon water) maar de rijen zijn zo lang dat hij uren moet wachten.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Een vriend van mij is bij Primavera . Ik krijg heftige signalen van hem. Hij zoekt naar drinken (nu zelfs gewoon water) maar de rijen zijn zo lang dat hij uren moet wachten.
Ik lees vergelijkbare berichten op het efestivals forum. Hopelijk is alles goed met jullie en kunnen jullie ondanks de problemen wel genieten van mooie concerten.
Of nog beter, hebben jullie er geen last van
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik lees vergelijkbare berichten op het efestivals forum. Hopelijk is alles goed met jullie en kunnen jullie ondanks de problemen wel genieten van mooie concerten.
Of nog beter, hebben jullie er geen last van
Ik ben er helaas niet bij. Ik hoop voor hem dat hij genoeg drank of in ieder geval water binnen krijgt!
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Ik zie gelijkaardige berichten op insta. In België zijn er amper wachtrijen, nu weet je waarom ticketten in het buitenland goedkoper zijn ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Het is werkelijk een schande wat er vandaag is gebeurd. Ze weten zelfs niet waar we ons bekers (waar je 1 euro voor hebt betaald) kunnen omruilen. Uitleg van de bar: neem ze morgen terug mee.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik lees op eFestivals ook dat het gevaarlijk druk is op het terrein, in die mate dat sommigen de kleinere podia bewust mijden. Hoe is die ervaring bij de aanwezige Festileakers?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Wat een bizarre verhalen joh. Het is nou niet bepaald de eerste keer daar dat ze dit festival organiseren.. ben benieuwd naar de ervaringen van onze insiders daar.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Het drinken was inderdaad zeer slecht geregeld ondanks dat er barren genoeg waren.

Het probleem is voornamelijk de wijze waarop de bar bemand was. In NL heb je per twee strandjes 5 personen tussen buffet (inclusief afrekenen), twee personen die tappen, 2 die frisdrank inschenken en 1 die wat heen en weer rent en flessen, blikjes, bekers en de afvoer van het afval regelt. Bij PS had alleen 5 mensen die in NL het tussen buffet zouden doen. Hierdoor moet een persoon te veel handelingen verrichten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het is echt waardeloos om iets te drinken te krijgen inderdaad. Gister na Pavement het hele terrein over gelopen op zoek naar een iets rustigere bar. Daarna naar het hotel gegaan omdat ik er klaar mee was.

Het tap systeem slaat nergens inderdaad op, en dan hebben ze ook maximaal 3 pin apparaten per bar die heen en weer gegeven worden waarop je zit te wachten. Water halen is ook bijna onmogelink met 3(!) drinkwater kraantjes op het hele terrein met enorme rijen. Ze hebben vandaag nog wat op social media gezet dat ze er van op de hoogte zijn en er iets aan gaan doen. Ik ben heel benieuwd.

En de positieve noot: erg genoten van Richard Dawson, Tame Impala (die er nog even een Last Nite cover ingooide), en Pavement.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Om op een positieve noot te beginnen: de locatie (met uitzondering van de twee hoofdpodia, brr) is echt top en bij veel van de bands heb je een ontzettend toegewijd. Ik heb hierdoor al snel het gevoel alsof je bij een afsluitende show sta te kijken + dito gevoel. Dit wordt jammer genoeg overschaduwd door de drukte op het terrein. Van wat ik had begrepen was het voorgaande jaren goed mogelijk om meerdere volledige shows achter elkaar te zien, maar dat is nu amper te doen. Ook heb ik mijn vraagtekens bij de veiligheidssituatie rondom de hoofdpodia en bij Cupra, daar kunnen mensen echt veel te makkelijk in het gedrang komen. De situatie bij de barren is natuurlijk absurd als je onze festivals gewend bent. Gisteren gelukkig nog wel een fantastische Sharon van Etten gezien en eindelijk mijn eerste keer Yo La Tengo. Pavement heb ik helaas na een half uur gelaten voor wat het is, want die reisdag begon er echt in te hakken. Het plan voor de rest van de dagen is om de grootste drukte zoveel mogelijk te vermijden, en bij mijn echte mustsees een uur van tevoren richting het podium te gaan voor een goede plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken