Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

wiemkje

Playlistbediener
31 jan 2018
5
2
Had in 2017 een hotel in het centrum en ben toen drie dagen van het station naar BKS en v.v. met de bus gegaan en die gingen echt zeer regelmatig. Nooit langer dan een minuut of 10 hoeven wachten, zelfs 's nachts niet. Ik zou het zo weer op die manier doen als ik in de buurt van het station zou overnachten.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Heb even nagevraagd waar de plattegrond blijft. Er wordt blijkbaar her en der nog wat verschoven dus die is er nog niet. Ik mag hopen dat ze zodicht bij de start snel weten waar ze die sjoelbakken neerzetten.
ikzit echt te wachten op die plattegrond ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
The Strokes cancellen een optreden in Boston ivm een covid besmetting binnen de band. Hopelijk blijft het hierbij.
Maar wordt vervangen door een tweede set van Nine Inch Nails! Kan zeker slechter.

Ik word wel moe van de mensen die zeggen dat ze tweehonderd dollars alleen voor The Strokes hebben betaald en daarom geld terug willen of zelfs een compensatie in de vorm van gratis bier. Volgens mij snap je dan niet hoe een festival werkt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar wordt vervangen door een tweede set van Nine Inch Nails! Kan zeker slechter.

Ik word wel moe van de mensen die zeggen dat ze tweehonderd dollars alleen voor The Strokes hebben betaald en daarom geld terug willen of zelfs een compensatie in de vorm van gratis bier. Volgens mij snap je dan niet hoe een festival werkt.
Ja en nee.. Ik vind NIN inderdaad tof genoeg voor 2 shows. Maar voor mij persoonlijk zijn er 99 andere headliner opties die ik echt niet meer dan 2x in een weekend hoef te zien. Een 2 dagen achter elkaar Nick Cave om maar wat te noemen zou ik ook jammer vinden ten kosten van The Strokes. Dan heb ik liever dat ze snel een The National (ik noem maar wat) er voor in de plaats boeken. Maar goed, het is inderdaad ook overmacht en daar over klagen is ook flauw.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Ja en nee.. Ik vind NIN inderdaad tof genoeg voor 2 shows. Maar voor mij persoonlijk zijn er 99 andere headliner opties die ik echt niet meer dan 2x in een weekend hoef te zien. Een 2 dagen achter elkaar Nick Cave om maar wat te noemen zou ik ook jammer vinden ten kosten van The Strokes. Dan heb ik liever dat ze snel een The National (ik noem maar wat) er voor in de plaats boeken. Maar goed, het is inderdaad ook overmacht en daar over klagen is ook flauw.
Oh, zeker. Maar je mag op zich ook gewoon blij zijn dat er überhaupt een vervanger van dat kaliber komt. Voor hetzelfde geld hadden ze iemand die lager stond doorgeschoven en dat was nog vervelender geweest omdat je 'betaalt' hebt voor een grote act, bij wijze van dan. Je kan het als organisatie in dit soort situatie inderdaad nooit goed doen.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Pff, ook een Covid bestemming in de band bij King Gizzard. Show in Boston is afgezegd en een update voor EU shows volgt zsm.
Ze hebben EU shows tussen 31 mei en 14 juni, hoop dat ze niet deze hele reeks moeten annuleren :(
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Sjonge, het is daar wel stressen bij BKS. Eerst met de onzekerheid bij Nick Cave, nu met Covid bij the Strokes en King Gizzard.
Al schrijft King Gizzard inmiddels wel dit op Facebook:

Unfortunately our absolute juggernaut of a drummer has tested positive to Covid. Though he is irreplaceable, the show must go on. We are going to piece together 2 weird and unique shows in Athens without him. Might be a bit acoustic, maybe some drum machines. Honestly got no idea what we’re gonna do, but we gonna do… something. Can’t wait to get to Athens.

Heb even nagevraagd waar de plattegrond blijft. Er wordt blijkbaar her en der nog wat verschoven dus die is er nog niet. Ik mag hopen dat ze zodicht bij de start snel weten waar ze die sjoelbakken neerzetten.
ikzit echt te wachten op die plattegrond ?

... maar dat je dan na 3 jaar nog altijd met de inrichting van je terrein aan het rommelen bent is dan wel weer opvallend.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Het is nog vroeg, maar de weersvoorspellingen zien er voorlopig goed uit. Droog, op vrijdag en zaterdag 22 graden en zondag 24 graden, half bewolkt en weinig wind.

Nu nog de zekerheid van The Strokes, Nick Cave en King Gizzard, de echte bevestiging van de TBA's, de plattegrond, de food lineup, het programma van Muziekgieterij en het schema van de sjoelcompetitie en dan zijn we er helemaal klaar voor!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Het is nog vroeg, maar de weersvoorspellingen zien er voorlopig goed uit. Droog, op vrijdag en zaterdag 22 graden en zondag 24 graden, half bewolkt en weinig wind.

Nu nog de zekerheid van The Strokes, Nick Cave en King Gizzard, de echte bevestiging van de TBA's, de plattegrond, de food lineup, het programma van Muziekgieterij en het schema van de sjoelcompetitie en dan zijn we er helemaal klaar voor!
En de belangrijkste vraag: hoe staat het dit jaar met de processierups?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Nick Cave en ook King Gizzard lijken me gezien de laatste berichten wel zo zeker als de overige acts, toch? Inderdaad wel apart dat die twee TBA's nog altijd niet aangekondigd zijn. Dat doet mij denken dat er misschien nog een of enkele afzeggingen zijn en dat ze laatste wijzigingen in een klap doorgeven.

Dat ze nu nog met die plattegrond bezig zijn: zou dat liggen aan planning, aan tegenvallende kaartverkoop (waardoor bijvoorbeeld een bar/toiletblok/foodtruckplek minder nodig is) en/of het niet kunnen komen aan materiaal/personeel om dat materiaal op te zetten?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
In ieder geval klinkt dit alvast goed:


Is dat nog onzeker dan? Donderdag begint zijn tour, als die afgelast was, dan hadden we dat wel geweten niet?

Zonder het te willen jinxen.

Klopt uiteraard, al zal het overlijden van zijn tweede zoon zeker wel impact op hem hebben. Zullen we na Northside en Primavera deze week wel horen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
In ieder geval klinkt dit alvast goed:




Klopt uiteraard, al zal het overlijden van zijn tweede zoon zeker wel impact op hem hebben. Zullen we na Northside en Primavera deze week wel horen.
Heel benieuwd, wordt zaterdag het orgelpunt op m'n Primavera. Zal hier wel een verslagje delen dan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Eerste Heavensession in muziekgieterij online met Taxiwars (Tom Barman). Muziekske en interview (half uur) https://www.heavenmagazine.nl/sessions
volgens nieuwsbrief muziekgieterij is dat wat we kunnen verwachten. Lijkt dus op de vroegere livesessies maar dan net iets anders.
Als dit trouwens een voorteken is van wat we kunnen verwachten op dat podium van Muziekgieterij belooft dat nog wel wat moois. Sowieso: geef Tom Barman daar een uur met alleen een gitaar of piano en je hebt een van de hoogtepunten van BKS'22 te pakken!
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
The Strokes verplaatsen hun afgelaste optreden naar 17 juni (dus alweer terug naar de VS dan). Ik moet nog zien of ze uberhaupt de oversteek gaan maken als daar covid rondgaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken