Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
Ik kan nergens een datum voor PP23 vinden. Hoe zijn jullie er zo zeker van dat dit geen PP is? Omdat Pinkpop zelf niet met het nieuws komt?
Ze hadden toch al bij dat filmpje van de winnaar van de Limburgse popprijzen aangegeven dat PInkpop 2023 op 16-17-18 Juni is??? Ka alleen het filmpje zo snel niet vinden.... @DennisvdBr misschien???
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik kan nergens een datum voor PP23 vinden. Hoe zijn jullie er zo zeker van dat dit geen PP is? Omdat Pinkpop zelf niet met het nieuws komt?
bij de prijsuitreiking van de Popprijzen aan Madoux, waar Tirsa Creusen bekend maakte dat de winnaar van de talentenprijs de openingsact zal worden van Pinkpop 2023 op vrijdag 16 juni.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Sowieso is Pinkpop sinds 2018 voor onbetaalde tijd vastgezet op het derde weekend van juni i.p.v. het pinksterweekend. Dit i.v.m. dat ze naast de goede/grote namen vissen telkens als pinksteren redelijk vroeg in het jaar viel...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nou, dat zeg je nou wel, maar in dat tourschema zit wel een pinkpopvormig gat en Bruce is dus in de buurt...???
nou, zal eerlijk zeggen. dikke afvaller hoor.
neem van mij aan dat de kans aannemelijker is dat er nog een ArenA show extra komt, als er een extra show zou komen?

edit:

los daarvan, maakt de "classic" act RATM weer meer plausibel voor Pinkpop in 2023 imo
 
  • Winning
Waarderingen: rednasnamsob

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
In ander nieuws!

de eerste BOELS keetjes gingen vanmorgen richting festival terrein.
de opbouw zal nu hard gaan en het terrein vorm krijgen
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: D02, Roman en Royke

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
In ander nieuws!

de eerste BOELS keetjes gingen vanmorgen richting festival terrein.
de opbouw zal nu hard gaan en het terrein vorm krijgen
Schroom niet om af en toe een foto te posten.;) Ik woon 220 km van Megaland af en kan niet even snel kijken wat de vorderingen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Schroom niet om af en toe een foto te posten.;) Ik woon 220 km van Megaland af en kan niet even snel kijken wat de vorderingen zijn.
vanaf nu gaat het wat interessanter worden...

tot nu was er alleen maar de tent te zien
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Gaaf The Boss weer naar Nederland wel super jammer dat hij nu de eerste afvaller voor Pinkpop is had geweldige headliner geweest en de kans ‘m 2 keer te zien. Maar ja dat is helaas niet zo.

Voor volgend jaar komen ze hoe dan ook zeker weer met te gekke headliners. Maar eerst dit jaar waar ik te veel zin in heb nog 24 dagen , wordt na 2 jaar geen Pinkpop echt gek denk ik als ik camping en Megaland oploop ?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
nou, zal eerlijk zeggen. dikke afvaller hoor.
neem van mij aan dat de kans aannemelijker is dat er nog een ArenA show extra komt, als er een extra show zou komen?

edit:

los daarvan, maakt de "classic" act RATM weer meer plausibel voor Pinkpop in 2023 imo
Als de Arena show snel verkoopt dan komt er een extra concert voor de Arena inderdaad
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
The Boss op Megaland klinkt natuurlijk veel beter dan in die Amsterdamse betonhut. Een extra concert in Landgraaf kan natuurlijk voor de 11de
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
nou, zal eerlijk zeggen. dikke afvaller hoor.
neem van mij aan dat de kans aannemelijker is dat er nog een ArenA show extra komt, als er een extra show zou komen?

edit:

los daarvan, maakt de "classic" act RATM weer meer plausibel voor Pinkpop in 2023 imo
RATM lijkt me toch een binnenkopper ja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken