Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik ken een hoop niet, en dat is helemaal prima. Leuk dat Animistic Beliefs op Lowlands staat, al een paar keer gezien in het Rotterdamse nachtleven, gave act! Verder zijn Kobosil en FJAAK wel lekker voor het zaagwerk in de Bravo.
Het 'amapiano' genre ben ik niet echt bekend mee, maar goed dat Lowlands qua nachtprogramma eens wat verder kijkt dan voornamelijk techno.

Was meer toe aan een nieuwe lichting dagprogramma, dus de volgende lichting kan niet snel genoeg komen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wat zijn de namen waarvan jij nog hoopt dat ze op Lowlands komen @wenteldave ?

Ik ken van deze drop eigenlijk vrijwel niets, maar is ook niet echt mijn genre.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Wat zijn de namen waarvan jij nog hoopt dat ze op Lowlands komen @wenteldave ?

Ik ken van deze drop eigenlijk vrijwel niets, maar is ook niet echt mijn genre.
Nee joh. Ik zeg hier ook maar wat. Verschrikkelijk genre.

Om maar wat te noemen: Clutch, Wolf Alice, Little Simz en Alcest zijn in de buurt (al kan WA uit m'n hoofd niet), maar dat zou naar mijn mening wel wat toevoegen. Nou is LL sowieso niet echt mijn festival, maar toch.

Edit: Wolf Alice kan wel, zat te denken aan Fontaines D.C. Die zouden dan namelijk vier dagen achter elkaar moeten spelen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: @Marc en Timmetje

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Moet eerlijk toegeven dat ik tot nu toe het programma zeer matig vind. Heb echt nog maar heel weinig must see's en heb ook nog niet echt de behoefte gehad om verder te gaan luistern in de LL Spotify-playlist. Hoop dat er nog wat meer 'bekendere' namen voor overdag bijkomen en ach anders vermaak ik me ook wel.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dit is ook niet mijn worp…
Fatima Yamaha wel echt heel tof. Die staat waarschijnlijk alleen weer in een stampend volle Bravo waar je helemaal gek wordt van al dat knarsetanden…
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Los van het clichè gehalte van deze lichting. Waarom maken ze dit als een eigen batch bekend? Ik zou het toch liever gemixed zijn met de andere lichtingen van namen. Dit is ook pas van de laatste jaren? En dan deephouse aankondigen zonder Tinlicker te boeken… tsja
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Niet mijn ding dit, maar volgens mij komen de liefhebbers van dit genre hier ook minder ?
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Vanavond James Blake gezien in Tivoli, helemaal vol van. Show ging alle kanten op van bitterzoete Joni Mitchel cover tot heerlijke Mile high (Travis scott). Ga op ll zeker weer even kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken