Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Die gaan echt niet op Pinkpop staan. Is echt een baggerslechte act (eens gezien op een gratis festival). Misschien op de afterparty?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
he, dat zou logisch zijn idd
hier staat die idd
Bekijk bijlage 1546


(los daarvan had Turnstile wel Primavera gecanceld)


EDIT:
maar veklaart ook dit artikel
https://omroepvenlo.nl/nieuws/artikel/band-met-venlose-drummer-dit-jaar-op-pinkpop
en dat zo "op IBA Stage staan, een podium voor jong en regionaal talent."

Haha dat is wel verwarrend.
Opzich een leuk idee die bus, als je er vanuit de nieuwe rustplekken rustig naar kunt luisteren.
Mooie kans voor nieuwe artiesten om zich aan een groot publiek te laten zien.
Aan de andere kant, op een festival waar je de hoofdprijs betaald voor een kaartje, ga ik er ook niet al te lang door brengen :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Reminder van Pinkpop:

https://www.pinkpop.nl/2022/pinkpop-2020-en-2021-tickets-zijn-nog-geldig/

Nieuws - 9 mei 2022

Pinkpop 2020 en 2021 tickets zijn nog geldig​

Wanneer je in 2020 of 2021 bij Ticketmaster (of Buro Pinkpop in Geleen) je ticket hebt gekocht en je géén voucher of teruggave aangevraagd hebt maar je ticket hebt behouden dan is deze gewoon geldig voor 2022. Je hoeft hier niets mee te doen behalve mee te nemen naar Landgraaf in juni!

Let wel goed op voor welke dag je ticket geldig is:
-> Vrijdag 19 juni 2020 / vrijdag 18 juni 2021 = vrijdag 17 juni 2022
-> Zaterdag 20 juni 2020 / zaterdag 19 juni 2021 = zaterdag 18 juni 2022
-> Zondag 21 juni 2020 / zondag 20 juni 2021 = zondag 19 juni 2022
-> Weekendtickets blijven geldig voor het 2022 weekend = 17/18/19 juni

Heb je een voucher aangevraagd maar nog niets mee gedaan? Wissel deze dan bij Ticketmaster nog even in tegen een geldig Pinkpop ticket! Je voucher zelf is geen geldig entreebewijs. Er zijn momenteel nog zaterdag– en zondagtickets voor Pinkpop beschikbaar.

Tickets die niet via bovenstaande officiële kanalen gekocht zijn daar kunnen we de geldigheid niet van controleren of garanderen. Neem daarvoor contact op met de partij waar je het ticket gekocht hebt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik verwacht toch langzaamaan het collector ticket in de bus.

Zouden die al gedrukt zijn of wellicht al verzonden door Ticketmaster?
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
372
202
Ik verwacht toch langzaamaan het collector ticket in de bus.

Zouden die al gedrukt zijn of wellicht al verzonden door Ticketmaster?

Ik wil je niet verontrusten.... (zelf ook Tickermaster checkt)

edit: Volgens de site van Ticketmaster zijn ze begonnen met versturen van de tickets. Als je 5 dagen voor Pinkpop nog niks hebt ontvangen moet je contact met ze opnemen

ps. Nog 37 dagen!!!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nah, goed... dat die tickets nog geldig zijn, dat snap ik

maar het betreft de collector tickets (van die gekleurde card pasjes) , die zijn voor de 2020 editie nooit verzonden en vervolgens ook voor de 2021 editie niet.

zal eens tijd worden he, na een bestelling van 23 november 2019 ?

edit: ik realiseer me dat daar ook het ticket / voucher voor het Pinkpop hoedje bij zit, die had ik toen mee besteld (is om op te halen op het terrein bij de Amnesty stand)
 
Laatst bewerkt:

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Ik heb ook de pasjes besteld. Eigenlijk wel jammer dat je niet ook een digitaal ticket krijgt. Ik wordt toch altijd een beetje zenuwachtig dat honderden euro's aan tickets (+ erger, je pinkpop toegang) in een envelopje met de post komen :) Heb je ook maar iets om op terug te vallen als de postbode hem per ongeluk kwijt raakt ofzo en hij komt niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
eens even nagekeken...

2019 ontvangen van de Collector ticket 30 april '19, Pinkpop start 8 juni '19.
2018 ontvangen van de Collector ticket 15 mei '18, Pinkpop start 15 juni '18.
telkens ongeveer 5 weken / 1 maand vooraf.

2022 Pinkpop start 17 juni, collector ticket te verwachten rond 17 mei?
ik heb het vermoeden dat ze wel eens snel onderweg kunnen zijn.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik hekel nog steeds een beetje het feit dat je dat weekend ticket moet bewaren het hele weekend.

Ik print hem tegewoordig gewoon 3x uit want ik ben deze al een paar keer verloren, en de eerste dat dit gebeurde waren ze hier niet makkelijk mee. Toen 2 vrienden naar binnen om vervolgens weer 1 iemand met 2 tickets naar buiten laten komen om opnieuw te scannen.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ik heb ook de pasjes besteld. Eigenlijk wel jammer dat je niet ook een digitaal ticket krijgt. Ik wordt toch altijd een beetje zenuwachtig dat honderden euro's aan tickets (+ erger, je pinkpop toegang) in een envelopje met de post komen :) Heb je ook maar iets om op terug te vallen als de postbode hem per ongeluk kwijt raakt ofzo en hij komt niet?
Dat had ik dus met mijn tickets voor Queen in de Ziggo, nooit binnengekomen. Na een week of 3 heb ik ticketmaster gebeld, en het bleek dat ze direct na het bestellen verzonden waren. Ze werden direct geblokkeerd en de nieuwe had ik de volgende dag in huis. Wel met een merktekentje op de enveloppe met de geldige (2e batch) kaartjes voor het geval ze alsnog binnen vallen. Kan er nooit verwarring ontstaan. Nu, 2.5 jaar later nog steeds die 1e enveloppe niet binnen... 2 Juli is het eindelijk zover, na Pinkpop heb ik hier het meeste zin in??
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Ik hekel nog steeds een beetje het feit dat je dat weekend ticket moet bewaren het hele weekend.

Ik print hem tegewoordig gewoon 3x uit want ik ben deze al een paar keer verloren, en de eerste dat dit gebeurde waren ze hier niet makkelijk mee. Toen 2 vrienden naar binnen om vervolgens weer 1 iemand met 2 tickets naar buiten laten komen om opnieuw te scannen.
Kennen ze bij jullie geen festivalbandjes?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken