Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Heerlijke beelden van gave bands, die ik allemaal graag wil zien. Echt niet normaal zo veel zin ik in Pinkpop heb.

Met Pinksteren nog een weekendje Londen met concert The Script waar ik ook super veel zin in heb.

Het is dat ik niet op de muur van mijn kamer wil schrijven anders had ik daar zeker de dagen op afgestreept. ?

Gelukkig kunnen we hier met elkaar dromen en denken aan te gekke tijden die er met Pinkpop weer gaan komen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ik zit zo af en toe die nieuwe plattegrond te bestuderen, met wat luchtfoto’s van PP 2019 ernaast om het een beetje op maat te schatten, maar volgens mij wordt dit een hele fijne verbetering hoor. Pinkpopplein met stage 4 wordt flink groter, en de massa hoeft niet op en neer om van Main naar North te gaan. Echt zin in!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik zit zo af en toe die nieuwe plattegrond te bestuderen, met wat luchtfoto’s van PP 2019 ernaast om het een beetje op maat te schatten, maar volgens mij wordt dit een hele fijne verbetering hoor. Pinkpopplein met stage 4 wordt flink groter, en de massa hoeft niet op en neer om van Main naar North te gaan. Echt zin in!
Jaaa precies! Dat gaat echt verbeterd worden
 

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
29
4
Na jaren ook weer een weekend naar Pinkpop met mijn zwager.
Ik ben al begonnen met het heropvoeden want zijn muzieksmaak was niet al te best.
Gelukkig vind hij Royal blood, Greta van Fleet en Inhaler al goed dus dat is een begin. de rest komt over 6 weken wel :p

Daarnaast denk ik ook dat de nieuwe indeling een enorme verbetering kan zijn voor het festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik zit zo af en toe die nieuwe plattegrond te bestuderen, met wat luchtfoto’s van PP 2019 ernaast om het een beetje op maat te schatten, maar volgens mij wordt dit een hele fijne verbetering hoor. Pinkpopplein met stage 4 wordt flink groter, en de massa hoeft niet op en neer om van Main naar North te gaan. Echt zin in!
ja, ook als ik de doorgang zie bij de ingang.
dan is er echt op doorstroom gelet.
Dit, plus dat alle trappen inmiddels zijn vervangen door hellingen, gaat imo positief werken op de doorstroom.
Bij inkom, maar zeker bij de uitstroom.

1651832188131.png
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
ja, ook als ik de doorgang zie bij de ingang.
dan is er echt op doorstroom gelet.
Dit, plus dat alle trappen inmiddels zijn vervangen door hellingen, gaat imo positief werken op de doorstroom.
Bij inkom, maar zeker bij de uitstroom.

Bekijk bijlage 1514

Deze is dus ook verbreed? Was daarom de bomenkap nodig? Ben al 10 jaar niet meer op Pinkpop geweest, dus mijn herinnering laat mij in de steek haha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Deze is dus ook verbreed? Was daarom de bomenkap nodig? Ben al 10 jaar niet meer op Pinkpop geweest, dus mijn herinnering laat mij in de steek haha.
ik moet zeggen, ik had die vergunning gezien over die bomenkap.
maar om nu te zeggen dat ik nu verschil zie... nope niet echt.

Maar, het scheelt een klein stukje idd

zeker als ik terug kijk naar 2016
(vooral links lijkt een stuk van de bebossing weg te zijn)
1651836243788.png
 
Laatst bewerkt:

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ik sta ook te popelen en ga zelfs 5 dagen in hotel om optimaal te genieten. Stel je voor dat we het weer hebben van de afgelopen twee dagen…..???
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Okok 2 hitjes.....Bulls on Parade tel ik ook mee. Maar goed...3 albums en laatste wapenfeit in 2000. Laat ze eerst eens nieuwe muziek maken....dan praten we verder. Het is nu gewoon leuke ouderwetse Nu Metal....
Vooruit ik zal happen. Nog wel wat meer dan 1,2 hits. Maar bovenal het is geen numetal.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ja hoor en Arcade Fire dit jaar naar de Ziggo Dome…..

Zoveel goede concerten en festivals dit jaar …wordt een duur muziek jaar zo?
Inderdaad heel duur muziekjaar, Pinkpop, Greenday, Queen+Adam Lambert, Breda Live, Ed Sheean En Lady Gaga... met 2 personen, hotelletje hier en daar, festivalvoer + bekers lauw bier al snel een paar duizend euro. En het is het allemaal meer dan waard?
 
  • Winning
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Inderdaad heel duur muziekjaar, Pinkpop, Greenday, Queen+Adam Lambert, Breda Live, Ed Sheean En Lady Gaga... met 2 personen, hotelletje hier en daar, festivalvoer + bekers lauw bier al snel een paar duizend euro. En het is het allemaal meer dan waard?
Ja en je leeft maar één keer!
Ik heb ook veel mooie concerten en festivals op de planning… maar het is het allemaal waard.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Kon je voorheen via de zijkant de tent in? Lijkt mij nu ook wel een voordeel: omdat er nu een veld rondom zit, kunnen ze de zijkanten ook (deels) opengooien voor een beter in- en uitstroom.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken