Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Voor 70 euro had ik toch een zaal ticket gekocht voor FLORENCE and the Machine.

Nu krijg ik er Foals en Kid Laroi bij. Tja… dan is die 94 euro toch te overzien?

Rammstein was ook 80 euro en dan zie je verder niemand. Golden circle zelfs rond de 120…
rammstein heeft dan ook wel een productie om U tegen te zeggen. ik vermoed dat Florence + the machine of eerlijk gezegd geen enkele andere band daaraan kan tippen, wat die 80 euro dan wel wat meer de moete maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
30k lukt wel denk ik, zoals eerder gezegd, je gaat inderdaad nog heel de KBC en Proximus beweging in gang zien komen.
Ik wacht alvast vol spanning op mijn KBC tickets dan ?. Als het gratis is, is een dagje Mitski en Sky Ferreira nog helemaal zo slecht niet.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Dat vind ik dus compleet debiel hier aan, sowieso aan RW. Je betaalt en dan mag je een artiest niet zien omdat er een rood kruis staat...
Veiligheid voor alles natuurlijk, Roskilde/Astroworld in het achterhoofd. Maar dan moet het goed gemanaged worden gedurende het concert en dat is niet gemakkelijk.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Tja. Als Foals de enige interessante naam is op de affiche...
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Ook wel vreemd waarom The Kid LAROI zo’n hoge spot opnieuw krijgt. Verkoopt nog niet eens de Melkweg uit. Staat op de meeste festivals ook maar op het tweede rijtje… Mager toch wel. Dan wissel je toch Foals met die kerel op de timetable?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.710
Ook wel vreemd waarom The Kid LAROI zo’n hoge spot opnieuw krijgt. Verkoopt nog niet eens de Melkweg uit. Staat op de meeste festivals ook maar op het tweede rijtje… Mager toch wel. Dan wissel je toch Foals met die kerel op de timetable?
Ik ben heeeeel benieuwd naar of hij die gigantische Barn voltrekt op RW. Hij is tenslotte headliner van die tent dan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Veiligheid voor alles natuurlijk, Roskilde/Astroworld in het achterhoofd. Maar dan moet het goed gemanaged worden gedurende het concert en dat is niet gemakkelijk.
Gewoon een chip in ieder polsbandje zodat je precies weet hoeveel mensen waar zijn.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Als iemand 10 euro korting wil op Florence, DM me dan even en ik geef mijn code. Als tickethouder van RW kan ik dmv invoeren code die in mail staat met 10 euro korting een kaart scoren.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Ken: 'News incoming very soon… TW Classic will help to fix some things. '
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Ik gok op aantrekkelijk geprijsde combitickets voor beide dagen, met een gedeelte van de campings dat open gaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken