Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine
rammstein heeft dan ook wel een productie om U tegen te zeggen. ik vermoed dat Florence + the machine of eerlijk gezegd geen enkele andere band daaraan kan tippen, wat die 80 euro dan wel wat meer de moete maakt.
Veiligheid voor alles natuurlijk, Roskilde/Astroworld in het achterhoofd. Maar dan moet het goed gemanaged worden gedurende het concert en dat is niet gemakkelijk.
Ook wel vreemd waarom The Kid LAROI zo’n hoge spot opnieuw krijgt. Verkoopt nog niet eens de Melkweg uit. Staat op de meeste festivals ook maar op het tweede rijtje… Mager toch wel. Dan wissel je toch Foals met die kerel op de timetable?
Ook wel vreemd waarom The Kid LAROI zo’n hoge spot opnieuw krijgt. Verkoopt nog niet eens de Melkweg uit. Staat op de meeste festivals ook maar op het tweede rijtje… Mager toch wel. Dan wissel je toch Foals met die kerel op de timetable?
Veiligheid voor alles natuurlijk, Roskilde/Astroworld in het achterhoofd. Maar dan moet het goed gemanaged worden gedurende het concert en dat is niet gemakkelijk.
Als iemand 10 euro korting wil op Florence, DM me dan even en ik geef mijn code. Als tickethouder van RW kan ik dmv invoeren code die in mail staat met 10 euro korting een kaart scoren.