Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Werchter is nochtans volledig uitverkocht hoor. Weekend tickets en zaterdagtickets wanneer ID headliner is. Staat bij de jeugd echt wel hoog aangeschreven volgens mij en persoonlijk ben ik content naar ID te kunnen gaan ipv Shawn Mendes. Dus ja... Smaken verschillen.
Zelfs mijn vrouw vindt ID leuk. Maar goed ze is ook een fan van Blöf.........zucht
 
  • Haha
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Al die schuimbekkende muziekpuristen lol. Maar idd Styles op BKS is als mijzelf bij een GroenLinks conventie.
En toch zie ik een festival als Primavera nog in staat om zo'n Styles te boeken. Net zoals ze Dua Lipa, Cardi B en Miley Cyrus hadden. Styles wordt ook gewoon meer gewaardeerd binnen de 'muziekpuristenkring'.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
RATM......met 1 overschat hitje. Die gaan 2 a 3 jaar cashen en dan gaan ze uit elkaar
Okok 2 hitjes.....Bulls on Parade tel ik ook mee. Maar goed...3 albums en laatste wapenfeit in 2000. Laat ze eerst eens nieuwe muziek maken....dan praten we verder. Het is nu gewoon leuke ouderwetse Nu Metal....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik weet niet hoe lang het al is, maar de merch pagina van Pinkpop is ook aangepast (nog niet zo lang volgens mij)
pinkpop.nl/shop/

nieuwe petten/caps en nieuwe sokken, supersale pagina is nog leeg

1651747679518.png
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
372
202
ik weet niet hoe lang het al is, maar de merch pagina van Pinkpop is ook aangepast (nog niet zo lang volgens mij)
pinkpop.nl/shop/

nieuwe petten/caps en nieuwe sokken, supersale pagina is nog leeg

Bekijk bijlage 1507
zo die snapback is wel nice!!! trucker cap is niet mijn stijl. snapback heb ik wel een goede verzameling van. Past deze ook goed bij! Die verkopen ze toch ook wel tijdens pinkpop ter plekke toch!?
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Heerlijk, weer eens een reactie plaatsen op het Pinkpop forum. Aangezien ik dat alleen kort voor en na Pinkpop doe, voelt dat heel goed. Voor de rest ben ik meer een lezer; soms helaas van eindeloze smaak discussies dus ik dacht een goed moment om dat even te onderbreken.

Man, man man, wat heb ik zin in PP. Zin om eindelijk te ervaren hoe het is om op donderdag avond al de camping op te lopen. Het zal mijn donderdag avond een stuk leuker maken. Maar ook mijn vrijdag; niet om 5 uur opstaan na 4 uurtje slecht slapen, en het eerste pintje die dag zal ook wel wat later zijn deze editie. Wat zal ik een veel actievere herinnering hebben aan die eerst PP dag dit jaar :).

En wat een programma. Ik ben iemand die alle bands uitgebreid checkt om niks te missen van hetgeen dat ik leuk vind (en om dan ook lekker mee te kunnen zingen / bleren) . Volgens mij heb ik tijdens het hele programma 9,5 uur dat ik niks wil zien (silent dicso here we come), dat houdt in dat ik 2/3de van de tijd kan genieten van mooie/leuke/ruige live muziek. En gelukkig bijna geen clashes. Misschien 1 echte clash; tussen Joost en uitbrakken op de camping.... waarschijnlijk laad ik me wel op tijd op voor een feestje op zondagochtend.

Ik heb ook heel veel zin in Frank Carter, Bob (euh Ziggy) Marley, Nothing but Thieves (geweldig in de Ziggo btw) en natuurlijk Pearl Jam. En in camping ontbijtjes, een weekend met een groep vrienden (zonder kids), een weekend met de vrouw (zonder kids), stom lullen met onbekenden, tent feestjes, the total irre disco show enz enz.

Hoe lang nog?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Net Bevrijdingsfestival geweest en daar zijn 3 muntjes € 9,60. Een biertje kost 1 muntje maar je moet eerst voor een half muntje een plastic glas betalen. Stel je houdt het hierbij dan heb je niks aan je laatste halve muntje. Ben ook benieuwd hoeveel plastic bekertjes worden meegenomen naar camping of uiteindelijk weggegooid. Slimme zet om meer omzet te genereren.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Net Bevrijdingsfestival geweest en daar zijn 3 muntjes € 9,60. Een biertje kost 1 muntje maar je moet eerst voor een half muntje een plastic glas betalen. Stel je houdt het hierbij dan heb je niks aan je laatste halve muntje. Ben ook benieuwd hoeveel plastic bekertjes worden meegenomen naar camping of uiteindelijk weggegooid. Slimme zet om meer omzet te genereren.
Het levert hier altijd net zo'n discussies op als over de bekertjes, maar er is echt wel iets te zeggen voor een cashless systeem, zonder muntjes of bonnetjes dus.
Ook bij de Ziggo Dome zijn ze inmiddels om, dus het wordt ook tijd voor de festivals van Mojo.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
3 voor een tientje, en los 3,5 euro?
Zoiets?
meh, dat verwacht ik niet.
Volgens mij is het altijd op Pinkpop prijs per munt, met van die overzichtelijk makkelijke lijsten. Dus maximaal 3 voor 10,-.
Aangezien het tegenwoordig grotendeels pin betalen is en ook via muntautomaten (deze automaten gaven stroken van 5 munten uit).
Verwacht ik niet zo'n contant geld afronding.
Dus die 3,20 zou ik best geloven.
Pinkpop heeft normaal wel een redelijk schappelijke prijs voor de bonnen gehad tegenover gelijksoortige evenementen.
Ik verwacht daarom niet hoger dan 3,20. Maar helaas gezien de inflatie, uiteraard kan boven de 3,- zeker verwacht worden.

Van dit soort overzichtelijke lijstjes bedoel ik, deze is van 2019

1651778786479.png

edit, dus per 5 munten voor 16 euro? (is 3,20 per munt)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
meh, dat verwacht ik niet.
Volgens mij is het altijd op Pinkpop prijs per munt, met van die overzichtelijk makkelijke lijsten. Dus maximaal 3 voor 10,-.
Aangezien het tegenwoordig grotendeels pin betalen is en ook via muntautomaten (deze automaten gaven stroken van 5 munten uit).
Verwacht ik niet zo'n contant geld afronding.
Dus die 3,20 zou ik best geloven.
Pinkpop heeft normaal wel een redelijk schappelijke prijs voor de bonnen gehad tegenover gelijksoortige evenementen.
Ik verwacht daarom niet hoger dan 3,20. Maar helaas gezien de inflatie, uiteraard kan boven de 3,- zeker verwacht worden.

Van dit soort overzichtelijke lijstjes bedoel ik, deze is van 2019

Bekijk bijlage 1512

edit, dus per 5 munten voor 16 euro? (is 3,20 per munt)
Hij heeft ook van alles van Pinkpop een foto!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Mijn Pinkpop vreugde wordt nu echt groot!
en of!!!

kan niet wachten
over 41 dagen, worden nog 6 lange lange lange weken

het voelt echt als zo lang geleden de laatste Pinkpop, genieten van sfeerbeelden ook
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Mijn Pinkpop vreugde wordt nu echt groot!

Hier alvast wat heerlijk kijk materiaal om op te warmen voor midden juni!

Te beginnen met de vrijdag (deel 1 vrijdag)

Metallica - show van 2019:

Nightwish - mooie opname van show in Buenos Aires

Twenty One Pilots - heerlijke show van Reading in 2019
Alle 3 gezien, alle 3 Top! Vooral die show van Metallica met die hoosbui, geweldige beelden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken