Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
“Zodra Shawn Mendes als artiest even groot en veelzijdig en blijvend populair is als Bieber….”

SZiget boekte Shawn Mendes in 2019 als headliner. Dit jaar hebben ze Bieber als headliner.

Of het nu Harry Styles, Justin Bieber of Shawn Mendes is . Ze zijn allemaal ongeveer even groot en kunnen allemaal een dag headlinen.
Sziget vind ik niet helemaal een goede vergelijking met Pinkpop.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ach, jaar in jaar uit zijn 2 op de 3 headliners vaak sowieso uitstekend naar mijn smaak. De 3e pak ik dan doorgaans ook mee. Iets wat je smaak op de radio niet is, kan als live act maar zo prima uitpakken, zo heb ik zelf ondervonden bij Bruno Mars. Dus zolang ze die heerlijke usual suspects (zoals wéér RHCP) blijven boeken, ben ik tevreden. En Shawn pak ik ook mee als hij komt…
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ed Sheeran doet nu een stadiontour, het zou me niets verbazen dat 'ie volgend jaar een rondje festivals doet. RATM, Bruce, Sheeran.... lijkt me gaaf hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
toch vreemd dat de app nog niet geupdate is, naar Pinkpop 2022?
blokkenschema bekend en plattegrond, wat nog meer wil je in zo'n app zetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Harry Styles op Pinkpop met een leuk dagprogramma zal ik oprecht overwegen. Zal er nooit een los kaartje voor kopen. Maar juist dat maakt het interessant om wel een keertje mee te pakke op een festival.

(Maar laat ze dit niet in het BKS topic horen, ze lynchen me).
Wil een mod toegang ontzeggen voor Indiaantje89 in het BKS topic? Ik mocht hem graag, maar liefhebbers van Harry Styles kunnen we natuurlijk niet toestaan en zelfs voor Indiaantje89 kunnen we geen uitzondering maken...... We moeten onze grenzen duidelijk maken.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Wil een mod toegang ontzeggen voor Indiaantje89 in het BKS topic? Ik mocht hem graag, maar liefhebbers van Harry Styles kunnen we natuurlijk niet toestaan en zelfs voor Indiaantje89 kunnen we geen uitzondering maken...... We moeten onze grenzen duidelijk maken.
Nou, dan is hij van harte welkom in het Pinkpop forum. Wij doen niet zo muzikaal puriteins, elke kutsmaak is hier welkom (y) ;)
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Nou, dan is hij van harte welkom in het Pinkpop forum. Wij doen niet zo muzikaal puriteins, elke kutsmaak is hier welkom (y) ;)
In dat geval, doe mij Ariana Grande maar als derde headliner volgend jaar! Samen met RHCP en RATM, voor ieder wat wils.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ach, jaar in jaar uit zijn 2 op de 3 headliners vaak sowieso uitstekend naar mijn smaak. De 3e pak ik dan doorgaans ook mee. Iets wat je smaak op de radio niet is, kan als live act maar zo prima uitpakken, zo heb ik zelf ondervonden bij Bruno Mars. Dus zolang ze die heerlijke usual suspects (zoals wéér RHCP) blijven boeken, ben ik tevreden. En Shawn pak ik ook mee als hij komt…
Ik heb die show ook in de Ziggo gezien en ik vond die daar veel beter tot zijn recht komen dan op Pinkpop. Op zo'n groot openluchtpodium krijg je toch minder van het showelement mee, vocaal was hij ook beter in de Ziggo en Anderson.Paak als support was ook gaaf trouwens.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ach, niet dat er veel spannends of is aan een setlist van Pearl Jam.
Maar wel aardig om te benoemen voor deze tour (Gigaton), die in VS gestart is.

Setlist Pearl Jam van 3 mei.

Keep Me in Your Heart
(Warren Zevon cover) (Eddie solo before introducing… more )
Oceans
Retrograde
Never Destination
Corduroy
Dance of the Clairvoyants
Amongst the Waves
Even Flow
Who Ever Said
Quick Escape
Long Road
Given to Fly
Superblood Wolfmoon
Daughter
Seven O'Clock
Jeremy
Porch

Encore:
Lightning Bolt
Better Man
Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
River Cross
Footsteps
Once
Alive
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Wel bizar dat Antoon nu gewoon rustig 2 Ziggo Dome shows gaat doen.
Die is ook echt in een keer uit het niets groot geworden denk alleen dat er vrij weinig heen gaan naar hem op pinkpop haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken