Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Verwacht je dat die zo hoog komen ?
Dat hoeft natuurlijk niet zo zeer. Maar de optie dat ze zouden kunnen komen, vind ik vrij aannemelijk.
Momenteel lastig zeggen of de spot die open is op zondag daadwerkelijk een hoge Mainstage plek is.
Ook lastig zeggen waar Mojo, Pinkpop of Niek Murray deze "reünie" / "comeback" graag ziet, zouden ze er eventueel staan.
imo verdient UDS wel een wat aantrekkelijke plek, op de site eventueel tussen Chef'Special en Crowded House. Dan denk ik imo dat we het al kunnen hebben over hele vroege Mainstage, of middag Noord of afsluiten Brightlands? Zo iets?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
De eerlijkheid in me zegt ook dat Tiësto nog altijd de 19e behoorlijk open heeft in inmiddels een drukke festival planning.
Dat zou imo wel een kanshebber zijn voor een vrij hoge spot.

Deze was er ook nog bij gekomen, de vrijdag van Pinkpop
Screenshot_20220323-192452-833.png
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
Dat hoeft natuurlijk niet zo zeer. Maar de optie dat ze zouden kunnen komen, vind ik vrij aannemelijk.
Momenteel lastig zeggen of de spot die open is op zondag daadwerkelijk een hoge Mainstage plek is.
Ook lastig zeggen waar Mojo, Pinkpop of Niek Murray deze "reünie" / "comeback" graag ziet, zouden ze er eventueel staan.
imo verdient UDS wel een wat aantrekkelijke plek, op de site eventueel tussen Chef'Special en Crowded House. Dan denk ik imo dat we het al kunnen hebben over hele vroege Mainstage, of middag Noord of afsluiten Brightlands? Zo iets?
Oprechte vraag, Dennis. Als ik jouw berichten door de jaren heen lees, heb ik niet bepaald de indruk gekregen dat je de muziek van UDS heel leuk vindt (correct me if I'm wrong). Hoop je er dan louter vanuit nostalgisch perspectief voor Pinkpop op?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Misschien een gekke gedachte maar zou Green Day kunnen? Staan 21 juni in Antwerpen en 22 juni in Groningen. In het Pinkpopweekend hebben ze nog niks staan voor zover ik zie.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Niet echt verwacht, maar ik ga dit jaar met vrienden naar de Pinkpop-zaterdag.
Planning die dag denk ik iets worden als Courtney Barnett - Crowded House - Deftones - Pearl Jam.
Tijd geleden dat ik op Pinkpop geweest ben, dus ben benieuwd.
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Niet echt verwacht, maar ik ga dit jaar met vrienden naar de Pinkpop-zaterdag.
Planning die dag denk ik iets worden als Courtney Barnett - Crowded House - Deftones - Pearl Jam.
Tijd geleden dat ik op Pinkpop geweest ben, dus ben benieuwd.
Wil een mod toegang ontzeggen voor processierups in het BKS topic? Ik mocht hem graag maar Pinkpopgangers kunnen we natuurlijk niet toestaan en zelfs voor Processierups kunnen we geen uitzondering maken...... We moeten onze grenzen duidelijk maken.

?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.752
Wil een mod toegang ontzeggen voor processierups in het BKS topic? Ik mocht hem graag maar Pinkpopgangers kunnen we natuurlijk niet toestaan en zelfs voor Processierups kunnen we geen uitzondering maken...... We moeten onze grenzen duidelijk maken.

?
OFFTOPIC! Dit hoort in het BKS topic. Mods! Scalpeer die Indiaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Wil een mod toegang ontzeggen voor processierups in het BKS topic? Ik mocht hem graag maar Pinkpopgangers kunnen we natuurlijk niet toestaan en zelfs voor Processierups kunnen we geen uitzondering maken...... We moeten onze grenzen duidelijk maken.

?
Ik geef toe dat het pijnlijk is, Indiaantje....
Maar ik compenseer het in november met 4 dagen Le Guess Who?!
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
Iemand een idee of de Garden of Love waar singer -songwriter optraden er nog is? Vond het altijd wel chil daar relaxt wat te luisteren naar muziek
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

neus

Dagopener
16 mrt 2019
585
300
Nee dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte hoor maar dacht gooi eens een balletje op

Opzich wel een interesante gedachte: Komt er een moment dat de grote headliners van weleer misschien een stapje terug moeten doen en accepteren dat zij geen dag meer gaan dragen van een Major? Niet specifiek voor Greenday, ik denk dat die nu nog voldoende verkopen, maar ook die lijken me niet meer de massa's op de been te brengen zoals 10 jaar geleden.

Of zullen namen als Greenday, Foo Fighters en de RHCP op basis van hun naam tot in de lengte der dagen de wei vol krijgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken