Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hmmm...
het is een Nederlandse act, wat ik op zich ergens wel verwacht als laatste naam.
het is een grote dj act, iets wat nog wel ontbreekt, dus kan verwacht worden.
stond voor zijn pauze, in 2018 nog 3de in de DJ Top100, met een comeback kan een hoge spot best te verwachten zijn.
Misschien zoek ik het nu te klein maar zou de laatste naam niet First Aid Kit kunnen zijn? Tourt rond Pinkpop, vrij op de zondag en hebben nog geen datum in Nederland.
Misschien zoek ik het nu te klein maar zou de laatste naam niet First Aid Kit kunnen zijn? Tourt rond Pinkpop, vrij op de zondag en hebben nog geen datum in Nederland.
Moeten 2018 of 2019 (ff niet zeker welke) ook nog inhalen vanwege annuleren. Prima boeking, maar idd niet in lijn der verwachting qua grootte voor de spot die we nog denken te missen…
Gek idee. Wellicht is Placebo de laatste naam? Ze zijn vandaag aangekondigd voor RAR/RIP nadat ze afgelopen weekend een show in Berlijn deden. Vanavond staan ze in de Melkweg. Misschien mogen ze daarna pas worden aangekondigd?
Gek idee. Wellicht is Placebo de laatste naam? Ze zijn vandaag aangekondigd voor RAR/RIP nadat ze afgelopen weekend een show in Berlijn deden. Vanavond staan ze in de Melkweg. Misschien mogen ze daarna pas worden aangekondigd?
in principe stonden ze in Moskou, op Park Live de 19e juni.
die is wel in afgelopen weken gecanceld die show, maar ik heb niet het vermoeden dat we daarom nu wachten op Placebo?
EDIT : zie dat het hele evenement Park Live gecanceld is en naar 2023 verplaatst https://park.live/