Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Lucas and Steve, Afrojack, R3hab, Fedde le Grand, Nicky Romero, Sunnery James & Ryan Marciano zijn toch even Nederlandse namen die je ook nog mist hoor ?
Klopt…maar ik had nu even alleen gekeken naar de allergrootste dance namen.

Afrojack / Nicky Romero zie ik dan nog ook nog wel als opties.

Klopt…maar ik had nu even alleen gekeken naar de allergrootste dance namen.

Afrojack / Nicky Romero zie ik dan nog ook nog wel als opties.
R3hab staat hoger op de lijst als Nicky Romero en Afrojack op de DJ Mag top100.
Qua commerciele muziek (wat een groot publiek aanspreekt) zie ik Lucas and Steve ook nog wel als kanshebber, mits zij die data kunnen.

Hoewel ik jullie allemaal oprecht die gewenste DJ gun, hoop ik zelf toch dat we verrast worden met een extra band. Ik denk nog altijd een Noord afsluiter te missen. De kans op een band of een DJ voor die stek is in mijn ogen 50/50. Ik snap het argument dat de meeste DJ's beter in het donker uit de verf komen, maar op Pinkpop werkte de formule toch heel aardig bij o.a. Avicii en Major Lazer als Noord afsluiter. ik denk dus dat er niets meer speelt NA Imagine Dragons, en dat zij dus de 22:00 - 23:45 stek hebben.

Maar goed, het wachten duurt weer eens te lang...

...

Maar goed, het wachten duurt weer eens te lang...
ja, duurt lang

ik heb een vermoeden dat we deze maand nog de laatste naam krijgen.
alhoewel, ik langzaam al denk aan april.
Hellfest komt met de vervanger van FNM in april. Ook Mad Cool is stil, aangaande de FNM vervanger en over QOTSA.
Misschien wacht Buro Pinkpop nog ergens op iets van groen licht met iets aankondigen?

het zou trouwens best goed zijn om de laatste naam deze dagen te doen...

nu (11:00) over 3 maanden gaat het hek al weer open voor de tweede dag!

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Qua commerciele muziek (wat een groot publiek aanspreekt) zie ik Lucas and Steve ook nog wel als kanshebber, mits zij die data kunnen.
Ik snap je helemaal maar dit is wel Pinkpop en geen groot dance festival. Pinkpop boekt dance namen met veel hits of veel bekendheid bij het algemene grote publiek. Vooral een Afrojack spreekt dan veel meer mensen aan dan R3hab. Ook Nicky Romero is wat bekender bij het algemene publiek.

Verwacht nu toch wel een DJ act. Of zal toch nog Post Malone een optie kunnen zijn??
Ik zal veel boze gezichten krijgen, maar Post zou voor mij die zondag toch wel veel beter maken.

Dit zal toch wel de week zijn van de laatste naam en blokkenschema, hoop ik...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Boze gezichten enkel om smaakverschil lijkt me niet toch? Dit is geen voetbalforum vol tokkies...

Wel hoop ik op iets anders dan Post Malone. Alhoewel hij best mag komen met die setlist vol met Nirvana covers, liefst akoestisch. Lijkt me wel wat voor de Garden of love...

• Geweldig
Waarderingen: Luc_Sieben
Post Malone lijkt me toch iets te groot, al zou het wel tof zijn. (Als headliner vond ik het tegenvallen, maar als sub zou ik zeker benieuwd zijn).

Ik heb het niet zo scherp voor me, maar voor mijn gevoel komt het blokken schema altijd veel later nog toch?

Post Malone lijkt me toch iets te groot, al zou het wel tof zijn. (Als headliner vond ik het tegenvallen, maar als sub zou ik zeker benieuwd zijn).

Ik heb het niet zo scherp voor me, maar voor mijn gevoel komt het blokken schema altijd veel later nog toch?
Klopt. Uit mijn hoofd ca. 3-4 weken voor het festival...

Wel kregen we altijd de podiumverdeling te zien tijdens de persco, zodat we wisten welke artiest waar stond. Dat maakte de puzzel van het blokkenschema op voorhand uitstippelen altijd wat makkelijker...

Black Deer Festival moet ook nog met een headliner komen voor 17 juni.. maar op basis van genre festival lijkt me dit niet een Pinkpop naam, maar wie weet is dat de naam die later EU datums openbaar maakt.

...

Ik mis ook nog steeds de gouden tip.... daar heb ik eigenlijk helemaal niks meer over gehoord!
Tja, Gouden Tip...

meestal is die in december, dus zou die komen was die al lang geweest.
voor die laatste naam, komt die niet meer.
In 2020 was Chef Special met stempel "Gouden Tip" aangekondingd, zie daar nu niets van terug, maar denk dat we het daar mee moeten doen met deze kennis van toen...

Pearl Jam is bezig met nieuw werk.
Er schijnen al een aantal nummers opgenomen te zijn maar een datum voor de opvolger van Gigaton (2020) is er nog niet.
Volgens gitarist Gossard werkt de band met Andrew Watt, daar waar Eddie Vedder voor zijn solo album Earthling (2022) eerder mee samen werkte.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Pearl Jam is bezig met nieuw werk.
Er schijnen al een aantal nummers opgenomen te zijn maar een datum voor de opvolger van Gigaton (2020) is er nog niet.
Volgens gitarist Gossard werkt de band met Andrew Watt, daar waar Eddie Vedder voor zijn solo album Earthling (2022) eerder mee samen werkte.

Gaaf! Hopelijk al wat nieuw werk op pinkpop!

en weer shows er bij, oa op 16 juni, voor Rudeboy plays UDS.

1648036876953.png

19 juni zou nog altijd goed aansluiten achter die Hellfest gig, ook nog niets in Nederland (waarom nog niet?!?)
ik hou ze nog in de gaten!

Users who are viewing this thread