The Rolling Stones

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Die goedkoopste plaatsen zijn vandaag allemaal de deur uit. Met die duurdere van boven de 200 Euro zullen ze nog wel even blijven zitten denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
dan is het eeuwenoude debat gevestigd, de belgen zijn blijkbaar gieriger dan de nederlanders
Belgische concerten verkopen toch bijna altijd minder snel uit dan Nederlandse? Want: kleiner landje.

Maar verder wel eens dat Nederlanders niet gierig zijn eigenlijk.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Heel gek dan, want ik krijg ze niet. Twee tickets geselecteerd en krijg toch echt: "Op dit moment zijn er geen tickets in deze prijssoort beschikbaar. Verlaag het aantal tickets, kies een andere ticketsoort of probeer het later opnieuw."
Nu inderdaad bij mij ook niet meer, misschien waren er net 2 tickets vrijgekomen die iemand niet had afgerekend ofzo
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
?
Wow, dat ging snel! De show van The Rolling Stones in de Johan Cruijff ArenA is uitverkocht. Heb je misgegrepen en wil je de SIXTY Tour niet missen? Er zijn nog wel tickets voor de show in het Koning Boudewijnstadion in Brussel op 11 juli 2022.
?
Tickets voor de Belgische show zijn nu te koop via: https://ticketmaster-be.tm7522.net/RollingStonesBE
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Waanzinnig met deze prijzen... niet verwacht dat het binnen een uur uitverkocht zou zijn. Ook al waren er natuurlijk van tevoren verschillende pre-sales.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208

Volgens Mojo dus binnen 5min uitverkocht...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ja de Stones blijven populair en toch opvallend dat het zo snel is uitverkocht ondanks, voor velen, tegen absurde prijzen.

Zat net even via ticketmaster te kijken hoe andere groepen/artiesten het doen met de verkoop.

Lady Gaga loopt voor geen meter, Genesis volop plek, Kiss en Placebo een drama, zelfs Bastille niet eens de helft gevuld.

Placebo geeft trouwens een verrassingsconcert in de Melkweg volgende week. Stuur maar door naar Pinkpop hoor!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

Volgens Mojo dus binnen 5min uitverkocht...
jeetje
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Ja de Stones blijven populair en toch opvallend dat het zo snel is uitverkocht ondanks, voor velen, tegen absurde prijzen.

Zat net even via ticketmaster te kijken hoe andere groepen/artiesten het doen met de verkoop.

Lady Gaga loopt voor geen meter, Genesis volop plek, Kiss en Placebo een drama, zelfs Bastille niet eens de helft gevuld.

Placebo geeft trouwens een verrassingsconcert in de Melkweg volgende week. Stuur maar door naar Pinkpop hoor!!
Inderdaad bizar. Via Ticketswap kun je voor een "prikkie" naar Genesis komende week.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980 en PJ

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Tja, als je 3 pre-sales doet waar iedereen toegang tot heeft

Haha, ja het verbaast me al dat er nog kaarten waren...als je graag ging (wat genoeg mensen willen want uitverkocht) had je binnen 5 minuten een linkje kunnen vinden voor de voorverkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Zelf toch maar voor de Lucky Dip Tickets gegaan in Brussel en Gelsenkirchen. Voor respectievelijk € 56,00 en € 67,65 per kaart wil ik de gok wel wagen ? :cool:
Ik ook bij Gelsenkirchen. Hoppa.
Zag dat Amsterdam ook €56 was, geen geld om The Stones te zien, ongeacht de plek.
 
  • On fire
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Ik ook bij Gelsenkirchen. Hoppa.
Zag dat Amsterdam ook €56 was, geen geld om The Stones te zien, ongeacht de plek.
Zeker! Als je nagaat dat de goedkoopste plekken in Gelsenkirchen €113,65 per plaats kosten heb je een goede deal. € 67,65 per kaart is alsnog veel geld natuurlijk, maar je hebt ook nog kans op een mooie plek voor aan het podium. Leuke loterij.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken