The Rolling Stones

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Snap sowieso waarom je via die site zou kopen. Officiele kanalen zijn nog lang niet uitverkocht. Verkoop lijkt niet echt extreem snel te gaan.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Kaartjes binnen! Was nog even stres omdat ik ook alleen op de golden cirlcle tickets uitkom (En dat vind ik toch te ver gaan).
Bij de derde poging het juiste knopje gevonden.

Uiteindelijk toch voor Amsterdam gekozen ivm bereikbaarheid. Wel een drukke week, zo 3 dagen voor Pinkpop :)

Edit, vreemd, als ik nu naar de site ga krijg je een mooie plattegrond waar je vakken kunt kiezen. Hopelijk heb ik niet iets verkeerd gedaan :p
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Kaartjes binnen! Was nog even stres omdat ik ook alleen op de golden cirlcle tickets uitkom (En dat vind ik toch te ver gaan).
Bij de derde poging het juiste knopje gevonden.

Uiteindelijk toch voor Amsterdam gekozen ivm bereikbaarheid. Wel een drukke week, zo 3 dagen voor Pinkpop :)

Edit, vreemd, als ik nu naar de site ga krijg je een mooie plattegrond waar je vakken kunt kiezen. Hopelijk heb ik niet iets verkeerd gedaan :p
Ik had exact hetzelfde hoor, en die plattegrond was er inderdaad niet om 10 uur.
Wilde even een ticket kopen voor een vriend maar lukte mij ook pas de derde keer om dat knopje te vinden.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Johan Derksen zei in VI dat The Rolling Stones in Cuba in 2016 een schamele 7.5 miljoen moest kosten. Inclusief de huur van de Arena etc. etc. zijn de ticketprijzen dus niet zo gek. Aldus ;)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Johan Derksen zei in VI dat The Rolling Stones in Cuba in 2016 een schamele 7.5 miljoen moest kosten. Inclusief de huur van de Arena etc. etc. zijn de ticketprijzen dus niet zo gek. Aldus ;)
Volgens mij ligt de fee in dit geval zelfs vele malen hoger. Via een insider heb ik begrepen dat de Stones in Amsterdam niet enkel meedelen in de opbrengsten van de ticketverkoop, maar in het geval van de Arena zelfs inkomsten verkrijgen buiten de tickets om (parkeerplaatsen, horeca, etc.). Het gaat nergens meer over, maar je hebt wel de Stones in je stadion...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De pre-sale is natuurlijk ook niet breed bekend gemaakt.
Je maakt een grapje mag ik hopen... Brussel zal uiteindelijk wel uitverkopen maar dat gaat toch wel even duren denk ik. Ook nu nog steeds keuze over. Geen idee hoe het staat met vvk van Amsterdam?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Je maakt een grapje mag ik hopen... Brussel zal uiteindelijk wel uitverkopen maar dat gaat toch wel even duren denk ik. Ook nu nog steeds keuze over. Geen idee hoe het staat met vvk van Amsterdam?
Die voorverkoop voor Amsterdam lijkt niet heel hard te gaan; voor alledrie de vakken van de lange kant links 2e ring zijn nog vrijwel alle plaatsen beschikbaar?! Dat zal Ome Mick niet tof vinden. 170 euro blijkt toch teveel voor plaatsen die bij zowat elk ander concert nog niet de helft van dit bedrag zouden kosten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik betwijfel of de Stones zelf zoveel zeggenschap hebben over de ticketprijzen eigenlijk. Zal gewoon het management zijn die de prijzen bepalen. 10.000 man meer of minder maar de stones niet meer uit, lijkt mij. Opkomen, nummertjes doen en lekker nagenieten van de heldenstatus backstage. Edit: En terecht trouwens, laat dat duidelijk zijn ;-)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
had verwacht dat het meteen ging uitverkopen. Er is geen wachtrij meer voor tickets en er is gewoon nog overal plaats. Denk dat ze bij de concertpromotors toch ook wel een goed signaal gekregen hebben dat ze niet verder dan dit moeten gaan
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
had verwacht dat het meteen ging uitverkopen. Er is geen wachtrij meer voor tickets en er is gewoon nog overal plaats. Denk dat ze bij de concertpromotors toch ook wel een goed signaal gekregen hebben dat ze niet verder dan dit moeten gaan
Zat het even bij Amsterdam te proberen en daar krijg ik toch echt pas de goedkoopste tickets vanaf €218 euro (Rang 2 Zitplaatsen). Staanplaatsen en de goedkopere zitplaatsen kon ik niet krijgen, dus lijken me uitverkocht. Gaat volgens mij alsnog best hard dus.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
dan is het eeuwenoude debat gevestigd, de belgen zijn blijkbaar gieriger dan de nederlanders
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zat het even bij Amsterdam te proberen en daar krijg ik toch echt pas de goedkoopste tickets vanaf €218 euro (Rang 2 Zitplaatsen). Staanplaatsen en de goedkopere zitplaatsen kon ik niet krijgen, dus lijken me uitverkocht. Gaat volgens mij alsnog best hard dus.
Als ik nu kijk zijn er voor Amsterdam gewoon nog staanplaatsen te koop
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Als ik nu kijk zijn er voor Amsterdam gewoon nog staanplaatsen te koop
Heel gek dan, want ik krijg ze niet. Twee tickets geselecteerd en krijg toch echt: "Op dit moment zijn er geen tickets in deze prijssoort beschikbaar. Verlaag het aantal tickets, kies een andere ticketsoort of probeer het later opnieuw."
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken