Sziget Festival 2022

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nice, waarschijnlijk ga ik de laatste drie dagen. Dan AM én Tame Impala te pakken (en ontloop ik Justin Bieber!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Niet allemaal mijn ding, maar dit setje headliners doen ze wel gewoon goed. Zeker ook met de namen daaronder nog, zoals Stromae, Sam Fender en Bastille (hoe verschrikkelijk ik die ook vind, wel populair).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Justin Biebs, jaja.

Zonder dolle, een echte Sziget line-up, headliners weer vakkundig verdeeld onder rock, indie, pop en edm.
En ook daar onder voor ieder wat leuks.
Zou bijna weer tickets gaan kopen
Nee dit is geen troll, maar ik vind oprecht dat Justin Bieber zich prima heeft ontwikkeld als popartiest. Ongekend hoeveel hits die aan elkaar knoopt. En ik moet zeggen vaak nog redelijk catchy. Live zuigt hij (tenminste destijds bij Pinkpop toen ik hem zag), maar je kan slechter boeken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nee dit is geen troll, maar ik vind oprecht dat Justin Bieber zich prima heeft ontwikkeld als popartiest. Ongekend hoeveel hits die aan elkaar knoopt. En ik moet zeggen vaak nog redelijk catchy. Live zuigt hij (tenminste destijds bij Pinkpop toen ik hem zag), maar je kan slechter boeken.
Ik heb destijds weinig live kunnen ontdekken bij dat fiasco..

Maar ja, waarschijnlijk is het tegenwoordig wel een ok popheadliner, I guess.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Justin Bieber is idd voor Sziget gewoon een topboeking, buitenom mijn eigen smaak.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Prima Line up voor Sziget inderdaad, buiten dat ik er zelf geen week ticket voor zou kopen.

En Justin Bieber wordt natuurlijk weer net z'n choas als bij Edje, hoop voor Sziget en de bezoekers die dag dat ze niet weer zoveel (meer dan capaciteit) tickets verkopen
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Bovenkant hit or miss en een sterke undercard, een goede Sziget line-up dus!
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Ronnie Flex staat er echt wel hoog, niet? Ik wist dat Sziget moeite deed om Nederlanders te verleiden, maar dit is toch wel speciaal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Nee dit is geen troll, maar ik vind oprecht dat Justin Bieber zich prima heeft ontwikkeld als popartiest. Ongekend hoeveel hits die aan elkaar knoopt. En ik moet zeggen vaak nog redelijk catchy. Live zuigt hij (tenminste destijds bij Pinkpop toen ik hem zag), maar je kan slechter boeken.
Eens. Liever Biebs dan Bastille, bijvoorbeeld. Ook live.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik merk toch aan mezelf dat ik de grootste moeite heb om Bieber op een festival affiche te accepteren...

heel benieuwd hoe het ontvangen gaat worden hoor
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Sterke headliners (gevarieerd en voor het jonge publiek) en mooie undercard! Ik ben zeer tevreden!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nou, het is nog mooier. We gaan alleen de laatste drie dagen. Dus zowel Tame Impala en AM, twee van mijn favoriete bands. Nu nog Stromae op die laatste dagen en de planning is formidable.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nou, het is nog mooier. We gaan alleen de laatste drie dagen. Dus zowel Tame Impala en AM, twee van mijn favoriete bands. Nu nog Stromae op die laatste dagen en de planning is formidable.
Ik zag dat enkele vaste bezoekers van SZiget op Efestivals een clash Finder hadden gemaakt. Deze zijn natuurlijk nog niet accuraat maar ze hebben naar andere festival data gekeken van Stromae. Hieruit blijkt dat er een grote kans is dat hij op de Bieber dag staat. Ik hoop hier zelf echt niet op!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik zag dat enkele vaste bezoekers van SZiget op Efestivals een clash Finder hadden gemaakt. Deze zijn natuurlijk nog niet accuraat maar ze hebben naar andere festival data gekeken van Stromae. Hieruit blijkt dat er een grote kans is dat hij op de Bieber dag staat. Ik hoop hier zelf echt niet op!
Ah ja, kan natuurlijk niet alles hebben;-).
Vlijtige jongens wel, maar voor Stromae is nog geen datum confirmed, toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken