Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We hebben de plannen voor de zomervakantie nog open, vorig jaar zijn we last minute met de auto naar Kroatië gereden.
En trip naar Hongarije en dan 1 of 2 dag(en) Sziget behoort tot één van de opties!
Jammer van de Maestro ja, maar gelukkig doet hij nogal een tour de komende jaren
Ik heb even een huishoudelijke graag. Dit gaat mijn eerste jaar Sziget worden en nu weet ik dat de drank/eet prijzen daar vrij goedkoop zijn maar wat zijn jullie per dag ongeveer kwijt? Verder is het mij onduidelijk of je op Sziget zowel cash als met pin kan betalen.
Ik heb even een huishoudelijke graag. Dit gaat mijn eerste jaar Sziget worden en nu weet ik dat de drank/eet prijzen daar vrij goedkoop zijn maar wat zijn jullie per dag ongeveer kwijt? Verder is het mij onduidelijk of je op Sziget zowel cash als met pin kan betalen.
Tijdschema is uit! https://szigetfestival.com/en/programs#!/s
Eerste wat opvalt: Ronnie Flex op Main Stage, achter voor (pietje precies... ) Sigrid, Anne-Marie en Tame Impala...
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Sziget. Hebben er nog mensen pareltjes of randactiviteiten op de line-up staan die ze aanraden? Ik heb zelf de volgende acts op mijn lijst staan waar ik graag naar toe wil: