Sziget Festival 2022

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ik sta dus wel op de camping maar ben er inmiddels wel klaar mee 😂😂. Vandaag alvast de eerste spulletjes naar de auto brengen. Voor de rest zie ik wel wat vandaag brengt. Wij hebben tussendoor ook af en toe ff Boedapest zelf bekeken. Vandaag sowieso ff de rest van het paspoort vol maken. Ik heb zelf intens genoten van Kensington maar ik ben ook groot fan van ze dus stond echt vooraan ongeveer. Dua vond ik ook heel goed idd! Justin was echt verschrikkelijk zeg. En veel te trage nummers en alles playback bah.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Vandaag nog op mijn lijstje Inhaler , Sam Fender, Arctic Monkeys en als ik het nog trek Fontaines DC. Geweldig festival maar heb gemerkt dat vier dagen festival voor mij dan toch echt de grens is 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Vandaag nog op mijn lijstje Inhaler , Sam Fender, Arctic Monkeys en als ik het nog trek Fontaines DC. Geweldig festival maar heb gemerkt dat vier dagen festival voor mij dan toch echt de grens is 😂
Jep. Sam Fender heeft gecancelled... Bericht op insta van Sziget.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Nikfestilover

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Inmiddels heb ik de hoop op gegeven bij Sam Fender eigen shows cancellen afgelopen 2.5 jaar. Rock Werchter cancellen ook weer door stem problemen vlak na glastonbury. Nu weer afzeggen na een show in NY. Wat een 3(_+!#)#_(; slaat helemaal nergens op.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Inmiddels heb ik de hoop op gegeven bij Sam Fender eigen shows cancellen afgelopen 2.5 jaar. Rock Werchter cancellen ook weer door stem problemen vlak na glastonbury. Nu weer afzeggen na een show in NY. Wat een 3(_+!#)#_(; slaat helemaal nergens op.
Hij wordt inmiddels toch de cancel king genoemd? Ik denk dat het eerder een Jet Leg probleem is dan een stem probleem. Maar goed… Poging drie om hem live te zien is vandaag weer mislukt. Mission impossible. Hoef hem inmiddels niet meer live te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Inmiddels heb ik de hoop op gegeven bij Sam Fender eigen shows cancellen afgelopen 2.5 jaar. Rock Werchter cancellen ook weer door stem problemen vlak na glastonbury. Nu weer afzeggen na een show in NY. Wat een 3(_+!#)#_(; slaat helemaal nergens op.
Vergeet niet dat hij Glastonbury - Rock Werchter- Rolling Stones Support (Hyde park) had . En vervolgens alleen Werchter gecanceld was. Vreemd wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ligt het aan mij of is het veel rustiger dan de andere dagen?

Trouwens de rel meegekregen van de band Tribade?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Ja schandalig, zoiets hoort niet te gebeuren op een festival waar vrijheid, vrede en samenhorigheid het hoogtij hoort te vieren.

Ondanks de fijne sfeer toch wel een editie met wat incidenten zoals de tribade band, het circus ongeluk en meisjes die gedrogeerd zijn.

SYML was gisteravond trouwens wel echt magisch, ook Tame Impala was erg mooi. Daar kan JB nog veel van leren.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Ligt het aan mij of is het veel rustiger dan de andere dagen?

Trouwens de rel meegekregen van de band Tribade?
Ja het is inderdaad veel rustiger. Zeker vergeleken met de vrijdag en zaterdag.

Ik vond het gister ook lekker rustig, vooral bij bij Tame Impala, je kon makkelijk helemaal naar voren lopen op de mainstage.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Royke en Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken