Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sta dus wel op de camping maar ben er inmiddels wel klaar mee . Vandaag alvast de eerste spulletjes naar de auto brengen. Voor de rest zie ik wel wat vandaag brengt. Wij hebben tussendoor ook af en toe ff Boedapest zelf bekeken. Vandaag sowieso ff de rest van het paspoort vol maken. Ik heb zelf intens genoten van Kensington maar ik ben ook groot fan van ze dus stond echt vooraan ongeveer. Dua vond ik ook heel goed idd! Justin was echt verschrikkelijk zeg. En veel te trage nummers en alles playback bah.
Vandaag nog op mijn lijstje Inhaler , Sam Fender, Arctic Monkeys en als ik het nog trek Fontaines DC. Geweldig festival maar heb gemerkt dat vier dagen festival voor mij dan toch echt de grens is
Vandaag nog op mijn lijstje Inhaler , Sam Fender, Arctic Monkeys en als ik het nog trek Fontaines DC. Geweldig festival maar heb gemerkt dat vier dagen festival voor mij dan toch echt de grens is
Inmiddels heb ik de hoop op gegeven bij Sam Fender eigen shows cancellen afgelopen 2.5 jaar. Rock Werchter cancellen ook weer door stem problemen vlak na glastonbury. Nu weer afzeggen na een show in NY. Wat een 3(_+!#)#_(; slaat helemaal nergens op.
Inmiddels heb ik de hoop op gegeven bij Sam Fender eigen shows cancellen afgelopen 2.5 jaar. Rock Werchter cancellen ook weer door stem problemen vlak na glastonbury. Nu weer afzeggen na een show in NY. Wat een 3(_+!#)#_(; slaat helemaal nergens op.
Hij wordt inmiddels toch de cancel king genoemd? Ik denk dat het eerder een Jet Leg probleem is dan een stem probleem. Maar goed… Poging drie om hem live te zien is vandaag weer mislukt. Mission impossible. Hoef hem inmiddels niet meer live te zien.