Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Hoor net weer een nieuw nummertje van Zeal & Ardor. Plaat komt volgens mij 11-2 uit, zou ik ook een mooie vinden voor LL
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
En nu Kae luisteren ??

Bij het eerste nummer (Europe is lost), dacht ik de hele tijd, waar lijkt dit op??? Sleaford Mods‼️Maar Kae klinkt interessant en goed ??
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
En nu Kae luisteren ??

Bij het eerste nummer (Europe is lost), dacht ik de hele tijd, waar lijkt dit op??? Sleaford Mods‼️Maar Kae klinkt interessant en goed ??
Was al erg benieuwd wat jij ervan zou vinden ;-). Leuk dat je het tof vindt!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Sorry, kwam dit tegen via LinkedIn en kon het niet laten hier te delen….. Lowlands is meer dan een festival ❤️

Even een update hiervan. Zo gaan er toch nog wat van maken, maar wat een heftig verhaal....

 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Stromae verkoopt zijn Ziggootje redelijk instant uit. Net een tweede Ziggo aangekondigd.

Net daarom denk ik dat het wel goed komt met zijn headlinespot op LL. Die Alpha gaat uitpuilen en then some.

Precies, het kan toch eigenlijk niet meer anders? :). Stromae en Arctic Monkeys op LL mét nieuw werk zou ik qua headliners wel echt een van de betere line-ups van Lowlands in tijden vinden! Maar goed, das mijn mening dan
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Precies, het kan toch eigenlijk niet meer anders? :). Stromae en Arctic Monkeys op LL mét nieuw werk zou ik qua headliners wel echt een van de betere line-ups van Lowlands in tijden vinden! Maar goed, das mijn mening dan
In 2014 had ik er wel blij mee geweest ja :). Het nieuwe werk van Stromae doet me erg weinig, en ik hoop dat Arctic Monkeys toch weer eens wat harder gaat spelen. Dat laatste album + het optreden op BKS vond ik niet fantastisch.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Poeh, ik vind die laatste twee releases van Stromae dan weer geweldig. Ook echt enorm benieuwd naar het nieuwe album. Is wel dé headliner om te hebben dit jaar denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Poeh, ik vind die laatste twee releases van Stromae dan weer geweldig. Ook echt enorm benieuwd naar het nieuwe album. Is wel dé headliner om te hebben dit jaar denk ik.
Ja dat zie ik ook wel in, dus ik vind het best prima maar het is niet echt iets voor mij. Hoop persoonlijk nog een headliner die ik nog niet eerder live heb mogen zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Aan welke headliners denk je dan bijvoorbeeld? Uit interesse?
Om eerlijk te zijn zie ik weinig realistisch meer als echte headliner in dat straatje. Want dan kom je al (voor mij) heel snel op oude lullen Britse reünie acts uit als Blur, Pulp, The Stone Roses, The Verve of wat oudere hip hop met Kanye West, Jay Z, Outkast of Dr. Dre die allemaal veel te groot zijn voor Lowlands waarschijnlijk. Miley Cyrus lijkt me nog best eens geinig op een bepaalde manier. Stevie Wonder wil ik nog wel een keer live zien, maar is denk ook helemaal geen typische LL headliner.

The Weeknd zou als nieuwe headliner heel tof zijn. In ieder geval wat niet veel op de Nederlandse festivals te zien is geweest de afgelopen jaren. Maar het aanbod is niet heel dik.

Van een Arctic Monkeys - Stromae - Chemical Brothers kan ik niet heel warm van worden.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Om eerlijk te zijn zie ik weinig realistisch meer als echte headliner in dat straatje. Want dan kom je al (voor mij) heel snel op oude lullen Britse reünie acts uit als Blur, Pulp, The Stone Roses, The Verve of wat oudere hip hop met Kanye West, Jay Z, Outkast of Dr. Dre die allemaal veel te groot zijn voor Lowlands waarschijnlijk. Miley Cyrus lijkt me nog best eens geinig op een bepaalde manier. Stevie Wonder wil ik nog wel een keer live zien, maar is denk ook helemaal geen typische LL headliner.

The Weeknd zou als nieuwe headliner heel tof zijn. In ieder geval wat niet veel op de Nederlandse festivals te zien is geweest de afgelopen jaren. Maar het aanbod is niet heel dik.

Van een Arctic Monkeys - Stromae - Chemical Brothers kan ik niet heel warm van worden.
maar dat heeft ook met jouw leeftijd en ervaring te maken,
jij hebt gewoon heel veel gezien
er zijn heeel veel mensen van 16-23 die deze 3 bands nog niet gezien hebben en voor hun is dit een geweldig headline trio.
ik persoonlijk zou van deze 3 enkel chemical brothers willen zien, maar ik vind 1 alpha headliner ook perfect
daarnaast nog 1 x afsluiten in de bravo met robyn, en 1 x in de heineken met michael kiwanuka ;)
en ik ben al tevreden
 
  • Leuk
Waarderingen: daily, @Marc en redle

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stromae verkoopt zijn Ziggootje redelijk instant uit. Net een tweede Ziggo aangekondigd.

Net daarom denk ik dat het wel goed komt met zijn headlinespot op LL. Die Alpha gaat uitpuilen en then some.
De 1e keer in de Aplha was het nog nooit zo druk geweest bij de Aplha....ben benieuwd. Van mij mag ie komen
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Yard Act mag ook wel langskomen van mij. Leuk debuutalbum en door 3voor12 als beste optreden geselecteerd op ESNS
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Om eerlijk te zijn zie ik weinig realistisch meer als echte headliner in dat straatje. Want dan kom je al (voor mij) heel snel op oude lullen Britse reünie acts uit als Blur, Pulp, The Stone Roses, The Verve of wat oudere hip hop met Kanye West, Jay Z, Outkast of Dr. Dre die allemaal veel te groot zijn voor Lowlands waarschijnlijk. Miley Cyrus lijkt me nog best eens geinig op een bepaalde manier. Stevie Wonder wil ik nog wel een keer live zien, maar is denk ook helemaal geen typische LL headliner.

The Weeknd zou als nieuwe headliner heel tof zijn. In ieder geval wat niet veel op de Nederlandse festivals te zien is geweest de afgelopen jaren. Maar het aanbod is niet heel dik.

Van een Arctic Monkeys - Stromae - Chemical Brothers kan ik niet heel warm van worden.
The Weeknd zou op zich wel kunnen, toch? Die tourt wel dacht ik.

Denk eerlijk gezegd niet dat Stone Roses of The Verve, hoe tof ook, headliner zouden zijn. Van Pulp betwijfel ik dat ook.

Die hiphopnamen zou ik stuk voor stuk enorm toejuichen, maar ik verwacht ze inderdaad niet. Outkast was een paar jaar geleden nog op tournee en stonden toen op Pukkelpop. Toen zei EvE daarover: een leuke hitjesmachine, maar veel te duur. Dus die lijken me ook niet logisch.

Arctic Monkeys - Stromae - The Weeknd (liever dan Chemical Brothers) zou ik top line up aan de bovenkant vinden.

Maar uiteindelijk is het programma daaronder wat Lowlands voor mij maakt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik had vernomen dat Pulp uit elkaar is, en Jarvis solo verder zou gaan. Weet ik niet heel erg zeker. Als Pulp weer op een Nederlands festival staat, ben ik in ieder geval daar hoe dan ook bij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Arctic Monkeys - Stromae - The Weeknd
Daarop wil ik wel afkloppen, ook voor Pukkelpop. Chemical Brothers is niet echt bijzonder en zowat dezelfde show sinds 2008, die mogen weer op een ADE ouzo staan. Of op de Lokerse Feesten in België.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik had vernomen dat Pulp uit elkaar is, en Jarvis solo verder zou gaan. Weet ik niet heel erg zeker. Als Pulp weer op een Nederlands festival staat, ben ik in ieder geval daar hoe dan ook bij.

Die zou oorspronkelijk op BKS staan in 2020 of 2021, maar staat voor dit jaar niet op het affiche. Lowlands zou gaaf zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken