Als Brabander kan je gewoon "gullie" zeggen, zit je altijd safe.Blijkt dus dat hun nu als kae door het leven gaat om precies te zijn![]()
Als Brabander kan je gewoon "gullie" zeggen, zit je altijd safe.Blijkt dus dat hun nu als kae door het leven gaat om precies te zijn![]()
Was al erg benieuwd wat jij ervan zou vinden ;-). Leuk dat je het tof vindt!En nu Kae luisteren ??
Bij het eerste nummer (Europe is lost), dacht ik de hele tijd, waar lijkt dit op??? Sleaford ModsMaar Kae klinkt interessant en goed ??
Even een update hiervan. Zo gaan er toch nog wat van maken, maar wat een heftig verhaal....Sorry, kwam dit tegen via LinkedIn en kon het niet laten hier te delen….. Lowlands is meer dan een festival
![]()
Brasil's Mini Lowlands Festival - No Guts No Glory
Brasil is 22, wilde zo graag nog één keer Lowlands meemaken en in samenwerking met Mojo besloten we dit groots aan te pakken. Weken waren we keihard bezig geweest en de dag voor het festival hebben we alles met meer dan 50 man opgebouwd. Allemaal Lowlands-aankleding en artwork, LL-lichtplan...www.stichtingngng.nl
Stromae verkoopt zijn Ziggootje redelijk instant uit. Net een tweede Ziggo aangekondigd.
Net daarom denk ik dat het wel goed komt met zijn headlinespot op LL. Die Alpha gaat uitpuilen en then some.
In 2014 had ik er wel blij mee geweest jaPrecies, het kan toch eigenlijk niet meer anders?. Stromae en Arctic Monkeys op LL mét nieuw werk zou ik qua headliners wel echt een van de betere line-ups van Lowlands in tijden vinden! Maar goed, das mijn mening dan
Ja dat zie ik ook wel in, dus ik vind het best prima maar het is niet echt iets voor mij. Hoop persoonlijk nog een headliner die ik nog niet eerder live heb mogen zien.Poeh, ik vind die laatste twee releases van Stromae dan weer geweldig. Ook echt enorm benieuwd naar het nieuwe album. Is wel dé headliner om te hebben dit jaar denk ik.
Aan welke headliners denk je dan bijvoorbeeld? Uit interesse?Ja dat zie ik ook wel in, dus ik vind het best prima maar het is niet echt iets voor mij. Hoop persoonlijk nog een headliner die ik nog niet eerder live heb mogen zien.
Om eerlijk te zijn zie ik weinig realistisch meer als echte headliner in dat straatje. Want dan kom je al (voor mij) heel snel op oude lullen Britse reünie acts uit als Blur, Pulp, The Stone Roses, The Verve of wat oudere hip hop met Kanye West, Jay Z, Outkast of Dr. Dre die allemaal veel te groot zijn voor Lowlands waarschijnlijk. Miley Cyrus lijkt me nog best eens geinig op een bepaalde manier. Stevie Wonder wil ik nog wel een keer live zien, maar is denk ook helemaal geen typische LL headliner.Aan welke headliners denk je dan bijvoorbeeld? Uit interesse?
Wat een heftig en triest verhaal ?Even een update hiervan. Zo gaan er toch nog wat van maken, maar wat een heftig verhaal....
maar dat heeft ook met jouw leeftijd en ervaring te maken,Om eerlijk te zijn zie ik weinig realistisch meer als echte headliner in dat straatje. Want dan kom je al (voor mij) heel snel op oude lullen Britse reünie acts uit als Blur, Pulp, The Stone Roses, The Verve of wat oudere hip hop met Kanye West, Jay Z, Outkast of Dr. Dre die allemaal veel te groot zijn voor Lowlands waarschijnlijk. Miley Cyrus lijkt me nog best eens geinig op een bepaalde manier. Stevie Wonder wil ik nog wel een keer live zien, maar is denk ook helemaal geen typische LL headliner.
The Weeknd zou als nieuwe headliner heel tof zijn. In ieder geval wat niet veel op de Nederlandse festivals te zien is geweest de afgelopen jaren. Maar het aanbod is niet heel dik.
Van een Arctic Monkeys - Stromae - Chemical Brothers kan ik niet heel warm van worden.
De 1e keer in de Aplha was het nog nooit zo druk geweest bij de Aplha....ben benieuwd. Van mij mag ie komenStromae verkoopt zijn Ziggootje redelijk instant uit. Net een tweede Ziggo aangekondigd.
Net daarom denk ik dat het wel goed komt met zijn headlinespot op LL. Die Alpha gaat uitpuilen en then some.
The Weeknd zou op zich wel kunnen, toch? Die tourt wel dacht ik.Om eerlijk te zijn zie ik weinig realistisch meer als echte headliner in dat straatje. Want dan kom je al (voor mij) heel snel op oude lullen Britse reünie acts uit als Blur, Pulp, The Stone Roses, The Verve of wat oudere hip hop met Kanye West, Jay Z, Outkast of Dr. Dre die allemaal veel te groot zijn voor Lowlands waarschijnlijk. Miley Cyrus lijkt me nog best eens geinig op een bepaalde manier. Stevie Wonder wil ik nog wel een keer live zien, maar is denk ook helemaal geen typische LL headliner.
The Weeknd zou als nieuwe headliner heel tof zijn. In ieder geval wat niet veel op de Nederlandse festivals te zien is geweest de afgelopen jaren. Maar het aanbod is niet heel dik.
Van een Arctic Monkeys - Stromae - Chemical Brothers kan ik niet heel warm van worden.
Daarop wil ik wel afkloppen, ook voor Pukkelpop. Chemical Brothers is niet echt bijzonder en zowat dezelfde show sinds 2008, die mogen weer op een ADE ouzo staan. Of op de Lokerse Feesten in België.Arctic Monkeys - Stromae - The Weeknd
Ik had vernomen dat Pulp uit elkaar is, en Jarvis solo verder zou gaan. Weet ik niet heel erg zeker. Als Pulp weer op een Nederlands festival staat, ben ik in ieder geval daar hoe dan ook bij.