Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
WWWie? AEW is veel toffer man?

nee even serieus, ziet er tof uir. Maar als Rey Mysterio en Goldberg nog steeds je uithangbord zijn…….
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Iemand begon hier laatst over de Gta trilogy toch? Als ik de recensies nu lees kan je er beter ver weg van blijven.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
En hier Disco Elysium als kado van een maat gekregen. Die was erg lyrisch over het spel. Die gaat de ps4 in zodra Valhalla eindelijk uitgespeeld is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Disco Elysium is echt geweldig!!! De GTA Trilogy is inderdaad 3x niets. 10 minuten SA op Gamepass geprobeerd en hem er meteen weer afgegooid.

WWWie? AEW is veel toffer man?

nee even serieus, ziet er tof uir. Maar als Rey Mysterio en Goldberg nog steeds je uithangbord zijn…….
Ha, ook erg benieuwd wat die AEW game te bieden heeft. Full Gear dit weekend was fantastisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
KID A MNESIA is een koortsachtige droomruimte, een bouwsel van kunst en wezens, teksten en opnamen van Kid A en Amnesiac van Radiohead die na zo'n twintig jaar weer boven water zijn gekomen, zijn opgelapt en een nieuw leven als mutant hebben gekregen.

De verontrustende kunst en teksten die Stanley Donwood en Thom Yorke maakten bij de muziek van de albums Kid A en Amnesiac van Radiohead zijn teruggevonden en tot leven gewekt in een gebouw, verscholen in een bos van potloodstreken, en de definitie van een tentoonstelling wordt zo ver opgerekt dat er iets heel nieuws ontstaat.

De originele meersporige opnamen van Kid A en Amnesiac zijn verspreid en opnieuw samengevoegd in een reeks mogelijk en onmogelijke ruimte die worden bewoond door al even mogelijke en onmogelijke wezens, omgeven door de kunst die Stanley Donwood en Thom Yorke op de drempel van het millennium maakten.
Nu gratis te downloaden op PSN voor PS5 bezitters.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Die verhalen van GTA zijn niet echt hoopgevend. Voor mij stond Rockstar echt ver boven de rest (ok misschien samen met Naughty Dog) kwa professionaliteit en het leveren van kwaliteit.

Nu daar een hoop belangrijke figuren zijn opgestapt en dan komen met (blijkbaar) dit soort zooi.... Ik hoop dat ik het mis heb, maar beloofd niet veel goeds voor het bedrijf.

Natuurlijk hebben ze niet alles op alles gezet op deze remake, maar dit is niet wat we gewend zijn van Rockstar games.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Rockstar zelf heeft ze niet geremastered. Is door het gare Grove Street Studios gedaan, die eerder al de mobile ports verpest hadden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Rockstar zelf heeft ze niet geremastered. Is door het gare Grove Street Studios gedaan, die eerder al de mobile ports verpest hadden.
Maar dat is toch geen excuus? Er hoefde maar 1 iemand van Rockstar een blik te werpen op dat gedrocht om te weten dat dit absoluut niet geschikt was voor release. Dat dit toch gedaan is mag je Rockstar als uitgaver en oorspronkelijke ontwikkelaar absoluut aanrekenen. Ze kunnen zelf voor een studio met een discutabele status.

Het lijkt wel steeds meer de norm te worden om spellen te releasen als ze niet helemaal af zijn en dan vervolgens de laatste puntjes op de i zetten met patches. Ik stap daarom steeds meer af van spellen bij de release kopen, komt later wel via PS Plus of tegen een prikkie. Ik hoor dat meer. Dat is toch helemaal niet goed voor de sector? Je loopt zo veel omzet mis.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar dat is toch geen excuus? Er hoefde maar 1 iemand van Rockstar een blik te werpen op dat gedrocht om te weten dat dit absoluut niet geschikt was voor release. Dat dit toch gedaan is mag je Rockstar als uitgaver en oorspronkelijke ontwikkelaar absoluut aanrekenen. Ze kunnen zelf voor een studio met een discutabele status.

Het lijkt wel steeds meer de norm te worden om spellen te releasen als ze niet helemaal af zijn en dan vervolgens de laatste puntjes op de i zetten met patches. Ik stap daarom steeds meer af van spellen bij de release kopen, komt later wel via PS Plus of tegen een prikkie. Ik hoor dat meer. Dat is toch helemaal niet goed voor de sector? Je loopt zo veel omzet mis.
Terwijl "omzet" juist de reden is dat zoveel games veel te vroeg aangekondigd / gereleased worden. Vind het ook niet uitmaken of het nu Rockstar zelf is of dat ze het uitbesteden. GTA is hun handelsmerk, en heeft vrijwel altijd voor een bepaalde kwaliteit gestaan. En dan vind ik dit jammer.

Maar goed GTAmsterdam dan maar snel?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Terwijl "omzet" juist de reden is dat zoveel games veel te vroeg aangekondigd / gereleased worden. Vind het ook niet uitmaken of het nu Rockstar zelf is of dat ze het uitbesteden. GTA is hun handelsmerk, en heeft vrijwel altijd voor een bepaalde kwaliteit gestaan. En dan vind ik dit jammer.

Maar goed GTAmsterdam dan maar snel?
Er was wel laatst een praktijk simulatie van GTA Rotterdam.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nog niet geprobeerd. Maar als je lid wordt van EA Play (heeft als het goed is een gratis proefmaand of iig korting op PSN/PC) of Xbox Gamepass Ultimate kun je de game 10 uur gratis uitproberen. Moeite waard om een maandje lid te worden om het spel te proberen. :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Iemand ervaring met BF2042?
Jep, loopt best goed bij mij (PC). Maar ik speel het met vrienden online en eentje heeft wel veel last van slechte connectie/servers etc. Wordt er af en toe uit gegooid.

Verder de laatste weken Shin Megami Tensei V doorgespeeld. Supergoeie game. Ook echt een verfrissing na alle dungeon-crawlers van de serie op de 3DS, dit lijkt weer wat meer op Shin Megami Tensei III.

We zitten al in November dus het mag wel langzaam. Wat is jullie GOTY voor 2021?
Poeh, zoiets:
1. Shin Megami Tensei V
2. Tales of Arise
3. Sky: Children of the Light
4. Ys IX: Monstrum Nox
5. Mini Motorways
6. Great Ace Attorney
7. Root Film
8. Haven Park
9. New Pokémon Snap
10. Battlefield 2042

Nog niet gespeeld maar wel gekocht uit 2021:
Life is Strange True Colors, Pokémon Diamond, Persona Strikers, Age of Empires 4, Trails of Cold Steel IV
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Jep, loopt best goed bij mij (PC). Maar ik speel het met vrienden online en eentje heeft wel veel last van slechte connectie/servers etc. Wordt er af en toe uit gegooid.

Verder de laatste weken Shin Megami Tensei V doorgespeeld. Supergoeie game. Ook echt een verfrissing na alle dungeon-crawlers van de serie op de 3DS, dit lijkt weer wat meer op Shin Megami Tensei III.
Ben die laatste nu ook aan het spelen. Echt fantastisch. Enorm verslavend ook. Heb nooit eerder een Shin Megami spel gespeeld. Welke zou je nog meer aanraden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken