Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Wilde net een game kopen bij de Media Markt Webstore (Lost Judgment, Yakuza is één van mijn favo series) toen ik erachter kwam dat ik een ''jubileumvoucher'' had. Blijkbaar hebben bepaalde klanten €5,- kado gekregen. Aanrader om even bij de vouchers in je winkelmandje te kijken als je een game wil kopen, scheelt je misschien weer wat!
Hoe bevalt Lost Judgement? Ik ben deze week nog nog lekker bezig geweest met Far Cry 6. Als hardwerkende man met 2 kids is het soms heerlijk om soms in de avonduren lekker verstand op 0 te zitten en gewoon lekker wat kampjes te veroveren en de wereld gewoon te ontdekken.

Het is totaal geen bijzondere game, maar stiekem heb ik gewoon best wat uurtjes er al in zitten en kan me er ook best lang mee vermaken. Iets wat ik met een Deathloop stukken minder had. Terwijl die game misschien veel beter in elkaar zit dan Fary Cry. Maar soms is het gewoon fijn om lomp te gamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Nog niet gespeeld.

Deathloop vond ik wel echt fantastisch. Maar heb een zwak voor alles van Arkane.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Het begint een beetje traditie te worden, maar de PS Plus games lijken weer gelekt te zijn. Het zou gaan om
- Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
- The Walking Dead: Saints and Sinners
- First Class Trouble
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.119
Het begint een beetje traditie te worden, maar de PS Plus games lijken weer gelekt te zijn. Het zou gaan om
- Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
- The Walking Dead: Saints and Sinners
- First Class Trouble
Ik ken er geen een, is dat gek? De filmpjes vanavond maar eens checken of het wat is
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.119
Speelt iemand hier die Guardians of the Galaxy game? Totaal niet op mijn radar staan maar de recensies klinken erg tof
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Gisteren binnengekomen maar voorlopig niet in de gelegenheid de game te spelen. Kijk er wel enorm naar uit.

Mocht je een Switch hebben dan kun je daarop een demo proberen.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik kijk wel uit naar de remasters van de GTA Trilogy die volgende maand uitkomen. Heerlijk om die oude Vice City verhalen weer te gaan spelen in verbeterde gameplay.

Ook wel benieuwd of de nieuwe Pokémon games nog de moeite gaan zijn. Sword/Shield was het geld eigenlijk niet waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik kijk wel uit naar de remasters van de GTA Trilogy die volgende maand uitkomen. Heerlijk om die oude Vice City verhalen weer te gaan spelen in verbeterde gameplay.

Ook wel benieuwd of de nieuwe Pokémon games nog de moeite gaan zijn. Sword/Shield was het geld eigenlijk niet waard.
Ik hoop ook dat ze wat gaan doen aan de controls. Het voelt zo kut aan als je die oude games nu speelt. Vice City en San Andreas waren geniaal. Heel wat uren in verspeeld met mijn eigen mp3 radio station.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik hoop ook dat ze wat gaan doen aan de controls. Het voelt zo kut aan als je die oude games nu speelt. Vice City en San Andreas waren geniaal. Heel wat uren in verspeeld met mijn eigen mp3 radio station.
Ja ze krijgen de GTA V style controls! Dus dat is top inderdaad.
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Is er iemand hier die de GTA Trilogy gaat halen? Zit nog enorm te twijfelen of ik hem voor PS/Xbox of Switch haal.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.119
Is er iemand hier die de GTA Trilogy gaat halen? Zit nog enorm te twijfelen of ik hem voor PS/Xbox of Switch haal.
Nah. Die spellen waren wel echt vormend voor mij als gamer, met name GTA 3. Opeens een interactieve 3D wereld, echt heel tof. Maar soms moet je herinneringen gewoon lekker met rust laten. Er zijn nog teveel goede nieuwe games die ik nog niet gespeeld heb.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Misschien ooit nog met flinke korting. Maar verder eens met Jos. Mijn ervaring met remakes zijn vrij slecht, en ik vind ze enkel leuk als ik het orgineel nooit gespeeld heb zodat je echt een nieuwe ervaring hebt. Deze games heb ik zo belachelijk veel gespeeld (vooral VC en SA) dat de ervaring nooit meer kan zijn als het toen was.

De game was toen gigantisch groot, en nu is het gewoon normaal. Ik ben ook niet onder indruk van de graphics die ik gezien heb. En ik heb die spellen 20x uitgespeeld dus er zullen weinig "oja" momentjes meer inzitten voor mij.

Inderdaad soms moet je dingen laten zoals ze zijn. Ik denk niet dat het iets gaat toevoegen aan mijn game collectie. En ik koest de mooie herinneringen die ik heb aan deze spellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik denk dat ik jullie advies opvolg. Die nieuwe stijl.... meh.

rFgJTYq.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken