Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar boy oh boy, je gaat het nog knap lastig krijgen straks vrees ik. De tweede vond ik vrij simpel. Maar misschien heb je een andere built dan mij. Speel je met iron mask?
Ja altijd wat Life Bottles meenemen en Orange Jels voor je CP en ik gebruik het voornamelijk voor de healer in je party. Die kan namelijk anderen ressurecten en dus ook healen.
grafisch ga je nu bij de mooiere plekjes komen. Ik steek ook amper geld in HP potions, omdat ik dus mijn healer daarvoor nuttig gebruik. En die is bij vrij snel met de heal.
Ik heb Disco Elysium en toen kreeg ik er al snel een tl;dr gevoel bij. Maar goed heb volgende week wat meer vrije tijd dus dan maar eens goed voor gaan zitten.
Cyberpunk weet ik ook nog steeds niet wat ik er van moet vinden. En Miles Morales slaat bij mij ook nog niet echt aan, terwijl ik de PS4 versie van Spiderman gewoon platinum heb gespeeld en erg mee vermaakte.
Disco heeft een hoop tekst maar het is allemaal zo waanzinnig goed geschreven! Even goed de tijd voor nemen en het bijna als het lezen van een goed boek ipv gametijd beschouwen.
Disco heeft een hoop tekst maar het is allemaal zo waanzinnig goed geschreven! Even goed de tijd voor nemen en het bijna als het lezen van een goed boek ipv gametijd beschouwen.
Niet zo heel ver... op een gegeven moment moest ik iets onderzoeken met een een of ander camera/terugspoel functie waar ik info uit kon halen, toen waren ze me even kwijt.
Mocht je FIFA eerder willen proberen trouwens: Woensdag even aanmelden voor een gratis EA Play trial. Kun je 7 dagen EA Play proberen. Vanaf woensdag staat daar een Early Access op voor FIFA 22, die je dan maximaal 20u kunt spelen.
Ik heb m met plezier helemaal uitgespeeld inclusief alle zijmissies. Ik heb me vermaakt, het vechtsysteem met die hack skills was best vermakelijk. Maar het gevoel dat vooral bleef hangen was hoeveel vetter sie game zou zijn met twee jaar extra werk. Sommige delen van de stad zijn gewoon niet af. Verhaal mist ook nog wat diepgang voor mijn smaak om echt tw blijven hangen.
Kan niet anders dan me hierbij aansluiten. De eerste helft was fantastisch. Daarna werd het verhaal onduidelijk en de game qua enemies en omgevingen veel minder tof en repetitief.
Mocht je hem willen spelen dan zou ik hem uit de budgetbak vissen. Max 35 a 40 euro oid.
Listen to the FIFA 22 soundtrack, featuring superstars like Swedish House Mafia, DJ Snake, Headie One and Polo & Pan.
www.ea.com
Gaming en muziek bij elkaar brengen is altijd leuk. Soms heeft Fifa echt leuke indie bandjes op hun soundtrack staan. Ben benieuwd of er nog pareltjes tussen zitten.
Na nog een paar potjes spelen de game in de pre-order gezet. Qua gameplay speelt het echt vele malen fijner weg dan de vorige FIFA games. Stukken realistischer. Je gaat weer een mooi seizoen tegemoet @Indiaantje89!