Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Maar boy oh boy, je gaat het nog knap lastig krijgen straks vrees ik. De tweede vond ik vrij simpel. Maar misschien heb je een andere built dan mij. Speel je met iron mask?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Yes. Ik was zonder potions enzo naar binnen gegaan waardoor die special attack met die vier dudes me steeds opbrak. Beetje eigen schuld dus haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Yes. Ik was zonder potions enzo naar binnen gegaan waardoor die special attack met die vier dudes me steeds opbrak. Beetje eigen schuld dus haha.
Ja altijd wat Life Bottles meenemen en Orange Jels voor je CP en ik gebruik het voornamelijk voor de healer in je party. Die kan namelijk anderen ressurecten en dus ook healen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ja exact. Goeie les, deze lord, daarvoor had ik het niet echt nodig.

Ik had die Orange Gel niet bij me en dan gaat het hard.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
grafisch ga je nu bij de mooiere plekjes komen. Ik steek ook amper geld in HP potions, omdat ik dus mijn healer daarvoor nuttig gebruik. En die is bij vrij snel met de heal.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Tales Of Arise uitgespeeld dus. Een matige tweede helft maakt de game helaas niet echt memorabel.

Nu wachten op de nieuwe FIFA en maar nog eens een game afronden (Spiderman Miles Morales, Cyberpunk of Disco Elysium uitspelen...)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik zou zsm weer aan Disco Elysium beginnen! 1 van de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb.

Cyberpunk ben ik ook halverwege mee gestopt. Wacht wel tot de gratis nextgen update. Vond er vrij weinig aan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik zou zsm weer aan Disco Elysium beginnen! 1 van de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb.

Cyberpunk ben ik ook halverwege mee gestopt. Wacht wel tot de gratis nextgen update. Vond er vrij weinig aan.
Ik heb Disco Elysium en toen kreeg ik er al snel een tl;dr gevoel bij. Maar goed heb volgende week wat meer vrije tijd dus dan maar eens goed voor gaan zitten.

Cyberpunk weet ik ook nog steeds niet wat ik er van moet vinden. En Miles Morales slaat bij mij ook nog niet echt aan, terwijl ik de PS4 versie van Spiderman gewoon platinum heb gespeeld en erg mee vermaakte.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Disco heeft een hoop tekst maar het is allemaal zo waanzinnig goed geschreven! Even goed de tijd voor nemen en het bijna als het lezen van een goed boek ipv gametijd beschouwen.

Tot hoever ben jij in Cyberpunk gekomen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Disco heeft een hoop tekst maar het is allemaal zo waanzinnig goed geschreven! Even goed de tijd voor nemen en het bijna als het lezen van een goed boek ipv gametijd beschouwen.

Tot hoever ben jij in Cyberpunk gekomen?
Niet zo heel ver... op een gegeven moment moest ik iets onderzoeken met een een of ander camera/terugspoel functie waar ik info uit kon halen, toen waren ze me even kwijt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Mocht je FIFA eerder willen proberen trouwens: Woensdag even aanmelden voor een gratis EA Play trial. Kun je 7 dagen EA Play proberen. Vanaf woensdag staat daar een Early Access op voor FIFA 22, die je dan maximaal 20u kunt spelen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Disco heeft een hoop tekst maar het is allemaal zo waanzinnig goed geschreven! Even goed de tijd voor nemen en het bijna als het lezen van een goed boek ipv gametijd beschouwen.

Tot hoever ben jij in Cyberpunk gekomen?
Ik heb m met plezier helemaal uitgespeeld inclusief alle zijmissies. Ik heb me vermaakt, het vechtsysteem met die hack skills was best vermakelijk. Maar het gevoel dat vooral bleef hangen was hoeveel vetter sie game zou zijn met twee jaar extra werk. Sommige delen van de stad zijn gewoon niet af. Verhaal mist ook nog wat diepgang voor mijn smaak om echt tw blijven hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Tales Of Arise uitgespeeld dus. Een matige tweede helft maakt de game helaas niet echt memorabel.
Kan niet anders dan me hierbij aansluiten. De eerste helft was fantastisch. Daarna werd het verhaal onduidelijk en de game qua enemies en omgevingen veel minder tof en repetitief.

Mocht je hem willen spelen dan zou ik hem uit de budgetbak vissen. Max 35 a 40 euro oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772

Gaming en muziek bij elkaar brengen is altijd leuk. Soms heeft Fifa echt leuke indie bandjes op hun soundtrack staan. Ben benieuwd of er nog pareltjes tussen zitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Eerste potjes Fifa 22 vallen goed mee. Met career begonnen. Keeper AI lijkt een stuk beter. Game lijkt ook wat moeilijker. Speelt leuk weg.

Enige waar ik nog twijfels over heb is de Dualsense. Die trilt continu. Vraag me af hoelang dat leuk blijft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Na nog een paar potjes spelen de game in de pre-order gezet. Qua gameplay speelt het echt vele malen fijner weg dan de vorige FIFA games. Stukken realistischer. Je gaat weer een mooi seizoen tegemoet @Indiaantje89!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken