Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Eerste potjes Fifa 22 vallen goed mee. Met career begonnen. Keeper AI lijkt een stuk beter. Game lijkt ook wat moeilijker. Speelt leuk weg.

Enige waar ik nog twijfels over heb is de Dualsense. Die trilt continu. Vraag me af hoelang dat leuk blijft.
Kan je weer beginnen met 500 miljoen op de bank?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Nog niet echt naar gekeken eigenlijk. Heb nu vooral eerst de gameplay wat geprobeerd en wat potjes gespeeld. Kan er later vandaag wel even naar kijken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik ben Deathloop sinds gisteren ook aan het spelen. Vind hem erg tof al is het nog erg zoeken hoe/wat.

De sfeer is iig fantastisch.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Ben benieuwd naar jullie Deathloop ervaringen. Klinkt als een toffe game.

Heb zelf The Last of Us 2 voor een prikkie op de kop getikt om eindelijk te gaan spelen. Even als afwisseling tussen Valhalla, dat is een hele vette game maar na 65 uur zonder einde in zicht is een afwisseling wel even fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ja erg leuke game, een beetje Bioshock vibes krijg ik er van. Maar het menu en verhaal is soms echt ingewikkeld.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
De Ps Plus games lijken weer gelekt te zijn. Voor de Ps4 eigenaren alweer een matige ronde met Mortal Kombat en een golf spelletje. Hell Let Loose voor ps5 lijkt me dan wel weer tof.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
De Ps Plus games lijken weer gelekt te zijn. Voor de Ps4 eigenaren alweer een matige ronde met Mortal Kombat en een golf spelletje. Hell Let Loose voor ps5 lijkt me dan wel weer tof.
Nu officieel, ik begrijp Mortal Kombat niet, die staat toch gewoon al tussen de classics?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
PS4 spelers hebben die Classics niet, dus voor hen is het een nieuwe game.

Deathloop uitgespeeld. Kort maar fantastische game. De komende dagen maar even flink verder speuren naar alle secrets die de game te bieden heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
De nieuwe Fifa is wel even wennen zeg. Ik heb nu veel meer moeite met scoren.
Ook met een CM begonnen. Derde liga Duitsland met een niet bestaande club.

Scoren gaat me goed af, de nul houden iets minder. Het blijven voornamelijk basketbal uitslagen: 4-4, 3-5, etc.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ook met een CM begonnen. Derde liga Duitsland met een niet bestaande club.

Scoren gaat me goed af, de nul houden iets minder. Het blijven voornamelijk basketbal uitslagen: 4-4, 3-5, etc.
Ik weet het niet. Soms lijkt het of ik er niet doorheen kom. In 21 speelde ik op Legendarisch en won vrijwel altijd wel. Maar nu win ik vaak net met 1-0 maar dan met tig geminste kansen per wedstrijd. Ook het passeren vam je tegenstander vind ik lastiger, en soms lijkt de bal een eigen willetje te hebben bij mijn pasen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik weet het niet. Soms lijkt het of ik er niet doorheen kom. In 21 speelde ik op Legendarisch en won vrijwel altijd wel. Maar nu win ik vaak net met 1-0 maar dan met tig geminste kansen per wedstrijd. Ook het passeren vam je tegenstander vind ik lastiger, en soms lijkt de bal een eigen willetje te hebben bij mijn pasen.
De game is pas een weekend uit. Voor het eind van de maand ben je weer helemaal gewend aan de veranderingen.

Heb trouwens ook fifa 2004 besteld voor de xbox. Dat zal ook weer wennen zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Far Cry 6... doet niks nieuws, maar weer super vermakelijk. Ik vind dit leuker dan Deathloop om eerlijk te zijn.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Hier nog mensen die aan Metroid Dread begonnen zijn? Vroeger Fusion helemaal kapot gespeeld en Dread heeft er heel veel van weg. Ik vind het een heerlijk spel.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Wilde net een game kopen bij de Media Markt Webstore (Lost Judgment, Yakuza is één van mijn favo series) toen ik erachter kwam dat ik een ''jubileumvoucher'' had. Blijkbaar hebben bepaalde klanten €5,- kado gekregen. Aanrader om even bij de vouchers in je winkelmandje te kijken als je een game wil kopen, scheelt je misschien weer wat!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken