Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ik denk niet dat je met zo'n instelling een discussie kan voeren, dus nee. Ik bedoel: je zegt zelf dat Faith No More favorietjes zijn va mij. Ook die loop ik niet te verdedigen omdat ik daar toevallig fan van ben.
En tóch zei je een paar dagen terug dat dit de enige naam was die je zou checken. Dus je bevestigt voor de volledige 100% mijn punt. Je gaat alsnog gewoon kijken, puur omdat je de band leuk vindt. En again, ik neem je niks kwalijk, dat doet iedereen, je bent niet anders.
Als ik er al bij ben, zie je mij, op FNM na, tot nu toe ook geen minuut aan de main met deze namen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.454
Muse schuimt nu alle braderieën af, het laatste album trok op geen zak, de opkomst in 2019 was bedroevend. Die glijden stilaan af naar het Green Day, RHCP, The Killers niveau denk ik.
Je leest hier dat The Killers er nooit zouden gestaan hebben als die in 2020 geen contract voor TW hadden. En dat RHCP enigszins terug mocht komen door de return van Frusciante.
Op Les Ardentes ermee vanaf 2023...
Ook inderdaad ontgoocheld naar het niveau waar Muse is naar afgegleden. Is een beetje zielig geworden zelfs.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
En toch...zet Muse in het Sportpaleis en het verkoopt zonder twijfel vlot uit.

Gewoon hopen dat Matt zijn kop uit zijn eigen reet trekt en nog eens een plaat maakt die niet aan elkaar hangt van de synths en complottheorieën.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Tegen 23 is het alweer 2 edities geleden dat Muse er heeft gestaan. Dus ik verwacht ze dan wel weer. Indien deze editie succesvol is, verwacht ik gewoon dat ze ook in 23 dezelfde lijn doorzetten. Iets als Muse - Soad - Mumford - Foo's zie ik dan wel gebeuren (misschien RATM als specialleke indien mogelijk).
Waar kan ik tekenen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
11000 dagkaarten verkocht voor een band als Muse en een zondag. Stevige ontgoocheling.
Had toch niet het gevoel dat er toen weinig man op de wei stond. Dat zullen dan veel van de combi’s geweest zijn. Op zich ook niet verkeerd natuurlijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
De wei stond toch niet heel vol hoor en veel mensen die weggingen tijdens het optreden
Dat was eigenlijk nog het meest merkwaardige toen ik hen zag. Na het eerste uur kon ik al gemakkelijk verder doorlopen richting verder vooraan. Te veel poespas en show, naar m'n mening. En dan stopten ze ook nog 's een kwartier vroeger, dacht ik? Was het helemaal bedot.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Dat was eigenlijk nog het meest merkwaardige toen ik hen zag. Na het eerste uur kon ik al gemakkelijk verder doorlopen richting verder vooraan. Te veel poespas en show, naar m'n mening. En dan stopten ze ook nog 's een kwartier vroeger, dacht ik? Was het helemaal bedot.
Dan moeten we dus een act vinden die tussen Kings of Leon en Muse in zit. Dat is dan de perfecte show voor velen, qua show dan.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
GvF - QOTSA - Metallica
Royal Blood - Killers - RHCP
voel je dusdanig zo aankomen, ultieme zonde mochten ze Liam Gallagher laten passeren, terwijl Noel er bij de minste scheet kon/mocht staan.
Zou eeuwig sund zijn, maar denk wel dat Liam inmiddels zijn broer wel overstegen is
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Geluid was ook ernstig slecht waar wij stonden... eind van de middenbar linkerzijde
Na New Order ook een stukje Muse meegekregen en vond het ook vrij stil nu je het zegt, qua volume. Vrij tam publiek ook, maar dat heb je wel vaker met de laatste headliner op de laatste dag (zie ook Foos, AM, Florence die hetzelfde ‘probleem’ hadden).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken