Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Een Franz Ferdinand Greatest hits album is toch gewoon alleen hun eerste album?
Mja, idd. Tweede album had nog semi-hitjes, derde nog wat semi-semihitjes.

Zie ook: Bloc Party, Kaiser Chiefs, The Kooks,...
 

Astroke

Nieuw lid
5 nov 2021
1
0
Plus ze stonden er toch maar pas. Vind zo'n show in Vorst best wel groots voor zo'n band. Die vullen toch normaal maar de AB ofzo?
Ze stonden in 2018 ter promotie van hun nieuwe album gewoon in Vorst nationaal, hoor. Bij hun vorige tour, in 2014, stonden ze ook in Vorst en 19u-spot op main stage.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ze stonden in 2018 ter promotie van hun nieuwe album gewoon in Vorst nationaal, hoor. Bij hun vorige tour, in 2014, stonden ze ook in Vorst en 19u-spot op main stage.
Ow damn. Toch wat onderschat dan ja. Mooi dan wel. The Kooks wisselt in hetzelfde straatje ook wel 's een grote zaal in kleinere opzet tov een zaal á la AB.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Vrijdag 16u nadert weer... Tijd om nog 's een rockband toe te voegen, denk ik zo. Da's lang geleden! Krijgen we straks QOTSA of toch nog een weekje wachten?
Als u plaat zo blijft hangen zou ik toch hopen dat de Schuer u binnenkort geen headline spot geeft :unsure: ;) Neem u gitaar mee he!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Franz Ferdinand waren bereid gevonden om de Russ, zijn entourage, hun paniekerig gedrag op te vangen. Die moesten plots nog diezelfde avond vertrekken, ging normaal KluB C spelen, en dan is na heel wat proberen links en rechts Franz Ferdinand bereid gevonden van spot te wisselen met Russ. Met marquee 2004 en een empathische agent in het achterhoofd. Anders stonden die gewoon op de main stage.
Ah kijk dat is nog eens interessant. Ik snapte er al geen zak van waarom die Russ op mainstage stond. Volgens mij sloeg dat echt niet aan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Ik denk dat er nog wel plek is hoor, voor een grote oude rockband. We moeten de oude RW- gangers ook niet vergeten he.
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Denk deze week geen rock-naam.
Die vrijdag met Metallica mist nog altijd een dance-afsluiter, vind Angèle daar wel een goeie voor.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Ze stonden in 2018 ter promotie van hun nieuwe album gewoon in Vorst nationaal, hoor. Bij hun vorige tour, in 2014, stonden ze ook in Vorst en 19u-spot op main stage.

Ja was met The Vaccines in het voorprogramma. Was een leuk optreden. En Vorst was goedgevuld alleszins. Combo The Vaccines en Franz Ferdinand is natuurlijk niet slecht ? Gohja, voor mij ook geen must om opnieuw te boeken op Werchter, maar anderzijds wel garantie op een leuke set.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
En Werchter teaset net nog eens via Twitter omtrent Imagine Dragons.. Zal dus niets zijn voor vandaag vrees ik...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Net 3fm aan in de auto.
Voodoo People van The Prodigy die me weer deed herinneren aan het optreden in 2015. Goeie herinnering.
Toen kwam Justin T even tussendoor jengelen en daarna een lied van Imagine Dragons. Dat kende ik nog niet, maar dat had ik het liefst zo gehouden
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
en dan te denken dat ik hun eerste hitje best nog te pruimen vond. Radioactive. Intussen halen ze helaas een irritatie niveau dat ongeveer vergelijkbaar is met krassen op een schoolbord, krijsende baby's of muggen in de slaapkamer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken