Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Omdat het wachten blijft duren voor die headliner leg ik de vinger op Kendrick of The Weeknd.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ja duurt lang. Beetje frustreend om die 5 dezelfde namen te zien staan terwijl andere festivallineups snel vollopen. Ondertussen hebben zowat alle andere Europese festivals een pak meer namen bekend dan RW en PP. Opvallend hoe die achter blijven.

Maar zal niet lang meer duren. Morgen is er weer een vrijdag.
Is typisch RW dat ze daar dus zelf niet van wakker liggen. Ze zullen wel zien dat er een heel deel uit is tegen de feestdagen.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
En voor die vrijdag sub zei Ken vorige week nog dat we wel weten wie dat gaat worden, en dit nadat er redelijk wat ruchtbaarheid gegeven werd aan QOTSA.. dus dat lijkt me dan ook wel een zekerheidje
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
En voor die vrijdag sub zei Ken vorige week nog dat we wel weten wie dat gaat worden, en dit nadat er redelijk wat ruchtbaarheid gegeven werd aan QOTSA.. dus dat lijkt me dan ook wel een zekerheidje
Ik verwacht eigenlijk dat ze die er om 16u gaan uitgooien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Waarom zouden ze als de tickets nog steeds verkopen...
Om ervoor te zorgen dat ze geen publiek aantrekken dat voor 3 bands komt...

For gods sake, tijd voor een beetje variatie. TOP staat daar nu toch wel echt een beetje misplaatst.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik gok dan eerder maandag, gezien de Pinkpop-countdown en geruchten over Springsteen?
Is volgens mij meer hoop op Springsteen dan dat er echt geruchten zijn dat er maandag een touraankondiging is. Kan buiten dit forum om weinig andere geruchten over een touraankondiging van Springsteen volgende week vinden iig. Geruchten voor Werchter hier zijn dat het een los concert wordt.

Ik dacht daarom eerder aan bijvoorbeeld McCartney voor de TW Classic II.

Maar zou inderdaad vandaag wel QOTSA oid worden. :)
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Is volgens mij meer hoop op Springsteen dan dat er echt geruchten zijn dat er maandag een touraankondiging is. Kan buiten dit forum om weinig andere geruchten over een touraankondiging van Springsteen volgende week vinden iig. Geruchten voor Werchter hier zijn dat het een los concert wordt.

Ik dacht daarom eerder aan bijvoorbeeld McCartney voor de TW Classic II.

Maar zou inderdaad vandaag wel QOTSA oid worden. :)
McCartney, The Stones, The Weeknd, Bruce, Kendrick,.. kan nog alle kanten op
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Is volgens mij meer hoop op Springsteen dan dat er echt geruchten zijn dat er maandag een touraankondiging is. Kan buiten dit forum om weinig andere geruchten over een touraankondiging van Springsteen volgende week vinden iig. Geruchten voor Werchter hier zijn dat het een los concert wordt.

Ik dacht daarom eerder aan bijvoorbeeld McCartney voor de TW Classic II.

Maar zou inderdaad vandaag wel QOTSA oid worden. :)
Zijn die geruchten over een losse show ook niet puur gebaseerd op het woordje "voorprogramma" in dat bericht van Martin?

In ieder geval gaf Ken deze week aan dat voor Macca nog een oplossing gezocht werd en hij niet de TW II naam werd. Dus dat is dan sowieso Springsteen of The Stones, rekenende op de hint dat de tweede TW traditioneler ging zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Of Elton John? Zijn Sportpaleis shows zijn immers verschoven naar 2023. Speelt ook op Hyde Park.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Zijn die geruchten over een losse show ook niet puur gebaseerd op het woordje "voorprogramma" in dat bericht van Martin?

In ieder geval gaf Ken deze week aan dat voor Macca nog een oplossing gezocht werd en hij niet de TW II naam werd. Dus dat is dan sowieso Springsteen of The Stones, rekenende op de hint dat de tweede TW traditioneler ging zijn.
Nee, dit wordt ook buiten dit forum gezegd, oa door een bekende Bruce fan die al vaker "dingen" eerder wist dan andere fans
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
The Stones, Springsteen, Elton lijken me te groot voor RW alleen, verder weet ik niet hoe de ontvangst was Sir Macca in 2016 (goed optreden) maar die speelde toen wel 2h30 ofzo, is die ruimte er wel met al FNM en TOP?
En was origineel geboekt voor TW, als die terug komt krijgt die toch gewoon dat podium terug?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Verder denk ik dat we nog 10-15 namen kunnen verwachten tot de 'winterstop' waarna in Februari de oude vrijdag 16h draad weer opgepikt wordt.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Zou wel eens snel kunnen gaan inderdaad met de kaarten. RHCP heeft in NL ook al het Goffertpark, 60.000 man, in een paar weken uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken