Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
En mede vanwege dat getreuzel verwacht ik Bruce en co niet op Pinkpop. Pinkpop kan de headlinespot natuurlijk wel een tijdje voor hen open houden met een plan B maar er is een grens.
ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen speelt, maar per toeval heeft Pinkpop de start verkoop een maand verschoven.

maar uiteraard, een ArenA, een Gelredome, een Malieveld of een Goffertpark ligt ook wel in lijn van verwachting... al heb ik zo mijn onderbuikgevoel
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
klein detail aan het verhaal in San Siro, inmiddels krijgt het daar wel vorm.
die lijkt volgboekt in de periode dat Springsteen in Italie zou moeten staan.
Elton John (4 juni),
Cesare Cremonini (13 juni),
Marco Mengoni (19 juni),
Salmo (6 juli),
Guns N’ Roses (10 juli),
Alessandra Amoroso (13 juli),
Max Pezzali (15 en 16 juli),
Ultimo (23 en 24 juli),
wat me doet vermoeden dat eind juni en in juli inderdaad de periode zou moeten zijn dat Springsteen door Europa zou gaan, waar San Siro al 'volgeboekt' is en het uitwijken naar een andere locatie gezocht is door Claudio Trotta.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Little Steven valt toch wel in herhaling met zijn hoop op de tour... en hoe vaker hij in herhaling valt op die hoop, hoe redelijkerwijs steeds meer kan worden aangenomen dat het gaat gebeuren. Want anders, zou hij glashard gaan ontkennen hoor, denk ik zo...

Steve Van Zandt, the guitarist of Bruce Springsteen's E-Street Band said this week that he's hoping the band can get together to tour by next summer
in dit interview NJ Spotlight News youtube.com/watch?v=Z-bwMK3T8eU
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Little Steven valt toch wel in herhaling met zijn hoop op de tour... en hoe vaker hij in herhaling valt op die hoop, hoe redelijkerwijs steeds meer kan worden aangenomen dat het gaat gebeuren. Want anders, zou hij glashard gaan ontkennen hoor, denk ik zo...

Steve Van Zandt, the guitarist of Bruce Springsteen's E-Street Band said this week that he's hoping the band can get together to tour by next summer
in dit interview NJ Spotlight News youtube.com/watch?v=Z-bwMK3T8eU
Het eigenaardige vind ik alleen dat de tour dan eigenlijk zou moeten beginnen in Europa. Wat op zich wel zou kunnen natuurlijk alleen meestal start een tour toch met een leg in Amerika. Ook is het volgens mij nu makkelijker om eea geregeld te hebben in Amerika aangezien daar nu al volop getourd wordt.. In Europa is touren toch nog lastig voor grote internationale artiesten vanwege de verschillende regelgeving per land mbt covid en Brexit speelt volgens mij ook wel een rol. Ik zou juist verwachten dat er eigenlijk al een Amerikaanse leg bekend was gemaakt voor maart april volgend jaar....
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Het eigenaardige vind ik alleen dat de tour dan eigenlijk zou moeten beginnen in Europa. Wat op zich wel zou kunnen natuurlijk alleen meestal start een tour toch met een leg in Amerika. Ook is het volgens mij nu makkelijker om eea geregeld te hebben in Amerika aangezien daar nu al volop getourd wordt.. In Europa is touren toch nog lastig voor grote internationale artiesten vanwege de verschillende regelgeving per land mbt covid en Brexit speelt volgens mij ook wel een rol. Ik zou juist verwachten dat er eigenlijk al een Amerikaanse leg bekend was gemaakt voor maart april volgend jaar....
Jaa ben ik het wel met je eens, weet overigens niet wanneer in andere jaren de Amerikaanse leg bekend werd gemaakt? Maar het is helaas wel erg stil met de geruchten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Tja, misschien nemen voor het zekere alvast in het voorjaar down under?
Jaa ben ik het wel met je eens, weet overigens niet wanneer in andere jaren de Amerikaanse leg bekend werd gemaakt? Maar het is helaas wel erg stil met de geruchten.
kan ook zijn dat er eerst iets down under komt?
maar het is qua geruchten wel ineens helemaal stilgevallen, er was even iets uit Ierland en Italie.
maar dat is het dan wel, behalve dat Bruce en Steve zelf zeggen, dat ze misschien, als het kan, eventueel, wel zouden kunnen touren, mocht het eventueel wel een beetje kunnen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Tja, misschien nemen voor het zekere alvast in het voorjaar down under?

kan ook zijn dat er eerst iets down under komt?
maar het is qua geruchten wel ineens helemaal stilgevallen, er was even iets uit Ierland en Italie.
maar dat is het dan wel, behalve dat Bruce en Steve zelf zeggen, dat ze misschien, als het kan, eventueel, wel zouden kunnen touren, mocht het eventueel wel een beetje kunnen.
Die boekpresentatie van Stevie is binnenkort, toch? Misschien dat ie daar iets loslaat?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
weet je, ik hoop eigenlijk dat het de stilte voor de storm is.
Springsteen kennende, zal als er iets komt, meteen een hele tour kunnen zijn.

Wat ik wel spannend vind inmiddels is dat de verwachting was in september. Dat er niets is gekomen, hoop dat dat een korte uitstel heeft te betekenen en niet geheel afstel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
?
gerucht was data in september, dus data zouden komende maand moeten komen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
  • Leuk
Waarderingen: PJ en T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
dus, even een resume
we hebben eigenlijk nu de volgende geruchten voor Springsteen :

- 3 x RDS Arena juni 2022 Dublin Ierland ?
- Stade de France juni 2022 ?
- Mad Cool Festival 10 juli 2022 ?
- 19 juli 2022 Stadio Franchi Florence Italie ?
- zomer 2022 Bassani Park Ferrara Italie ?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik bedacht me zo, de dag dat Zegut naar Coldplay in Stade de France hinte was 8 oktober.
De dag van de aankondiging was daadwerkelijk 14 oktober.
Een week later dus.

Zegut noemt nu gisteren Springsteen voor Stade de France, volgende week dan nieuws?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken