Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Of Circa Waves cancelt... zou ook kunnen verklaren waarom er bij hen 'geen uur ingevuld is'.
Denk dat dat gewoon nog even moet bevestigd worden. Zie hen wel gewoon voor Whispering Sons spelen. Froukje om 0u00 is denk ik ook een foutje. Compact Disk Dummies zie ik eigenlijk wel als een soort dance-afsluiter nog kunnen zo na dEUS. The Opposites spelen de dag ervoor op exact hetzelfde uur, dus zou wel kunnen kloppen?
 

brentgalle

Campingartiest
7 mrt 2018
56
2
Circa waves intussen van site. Zal inderdaad hebben gecanceld. Benieuwd wie er in plaats zal komen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Oof. Domper, maar net zoals Suede niet per se dé naam die me naar het festival doet afzakken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zolang je maar Froukje hebt. ;)
EXACTLY.

Tickets zijn trouwens nog vrij in verkoop, bleken die extra vrij gekomen tickets toch niet in een storm over de toonbank heen te gaan (hoewel ik dat wel een klein beetje had gedacht). Vorige week kwamen de namen om 11u, we zullen zien of dat nu ook het geval is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Oof. Domper, maar net zoals Suede niet per se dé naam die me naar het festival doet afzakken.
Suede was voor mij anders wel een bepalende factor geweest hoor. Meteen de grootste internationale naam toch?

Verder een heel fijne lineup wat locale acts betreft hoor!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Suede inderdaad de grootste naam van het affiche, spijtig dat ze niet kunnen komen. De laatste keer dat ik ze zag, alweer vijf jaar terug, waren ze verrassend sterk.

Maar met The Charlatans hebben we toch wel een waardige vervanger gekregen. Voor de muziekpuristen onder ons; voormalig drummer en mede-oprichter van The Verve Peter Salisbury speelt tegenwoordig in deze band.

Voor degenen die wat onbekender zijn met The Charlatans, dit schreef ik er vorig jaar over: https://forum.festileaks.com/threads/de-dag-van.826/post-177562
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
The Kooks spelen in zalen als Vorst Nationaal en Lotto Arena, terwijl Suede toch al jaren niveautje Koninklijk Circus/AB speelt? Overigens heb je met Balthazar en dEUS ook twee bands die moeiteloos de Lotto Arena vullen. (en dan laat ik er dus nog de DTRH en LL-headliners van dit jaar van tussen hè! Oké, ik stop wel met dit mopje haha).

Wel benieuwd naar The Charlatans, indien er in de Club niet iets beters staat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
There they are. Sons vervangt Circa Waves, thuismatch voor die jongens. Mooi gedaan op zich. Uiteindelijk komen er nog Blackwave. (niet mis), Bizzey, Yong Yello en een aantal dj's bij. Al bij al, wel oké laatste worp.

Volledig tijdschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Al bij al toch een line up waarbij ik me wel ga kunnen amuseren, spijtig dat het zo Belgisch/Nederlands is uitgedraaid en weinig internationaal, maar de omstandigheden zijn wat ze zijn natuurlijk
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Crammerock:
Brihang vervangt op zaterdag Blackwave. Die laatste band moet om persoonlijke redenen hun optreden op Crammerock annuleren.

En laatste 100 tickets in verkoop.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Dagje Crammerock was leuk gisteren, met vooral Balthazar en Zwangere Guy als persoonlijke hoogtepunten. Ik ben er vandaag niet meer bij, veel plezier theblackmadness en Yannick (en evt. anderen) vanavond bij dEUS etc.!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
The Charlatans eigent zich samen met Portland de prijs voor de kleinste opkomst op ofzo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken