EK Voetbal 2021

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Haha, dat mogen we allemaal ook vinden. Zelf heb ik geen moeite met stevig spel en soms wat randjes opzoeken. Als oud-voetballer is deze actie voor mij ook absoluut geen rode kaart waard. De huidige nieuwe strenge regels zeggen echter van wel. Dat is precies wat Mario van der Ende aangeeft in zijn bericht. En ja, het is uiteindelijk een tackle en een duel, want er is contact. Zo interpreteren de scheidsrechters dat helaas (enorm zwart-wit).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.957
529
Haha, dat mogen we allemaal ook vinden. Zelf heb ik geen moeite met stevig spel en soms wat randjes opzoeken. Als oud-voetballer is deze actie voor mij ook absoluut geen rode kaart waard. De huidige nieuwe strenge regels zeggen echter van wel. Dat is precies wat Mario van der Ende aangeeft in zijn bericht. En ja, het is uiteindelijk een tackle en een duel, want er is contact. Zo interpreteren de scheidsrechters dat helaas (enorm zwart-wit).
Tja, huidige nieuwe strenge regels... Als je iemand natrapt, maar niet op volle kracht, krijg je daar geen rood meer voor. Maar als je een bal wegtrapt en iemand loopt met zijn knie tegen je voet aan wel. Schiet mij maar lek.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Haha, dat mogen we allemaal ook vinden. Zelf heb ik geen moeite met stevig spel en soms wat randjes opzoeken. Als oud-voetballer is deze actie voor mij ook absoluut geen rode kaart waard. De huidige nieuwe strenge regels zeggen echter van wel. Dat is precies wat Mario van der Ende aangeeft in zijn bericht. En ja, het is uiteindelijk een tackle en een duel, want er is contact. Zo interpreteren de scheidsrechters dat helaas (enorm zwart-wit).
Eigenlijk merk je aan heel dat reglement dat het is opgesteld door mensen die totaal geen feeling hebben met voetbal he. Zelfde met die belachelijke regels voor hands etc. Op deze manier zal het voetbal snel kapot gemaakt worden jammer genoeg..
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ik vond het een leuke match! Natuurlijk een teleurstellend resultaat en uiteindelijk waren de Italianen gewoon beter, maar België was zeker niet ongevaarlijk.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nou... vanavond 1e halve finale: Italië - Spanje: zeg t maar... ik gok op Italië.. kleine overwinning 1-0
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
Nou... vanavond 1e halve finale: Italië - Spanje: zeg t maar... ik gok op Italië.. kleine overwinning 1-0
Mee eens, ik ga voor 2-1. De Italianen spelen dit professioneel uit met heel irritant en lelijk voetbal. Maar he, zo kan je ook kampioen worden.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Pff wat zwak ingeschoten. Toch weer de beginnende ploeg die het haalt. Procentueel dan weliswaar 60% kans, maar nu al 3x achter elkaar
Snap niet waarom hij zo snel trapt. Pak toch even je tijd zou je denken, maar nee..

Spanje wel redelijk indrukwekkende match gespeeld voor de rest. Hadden verdiend om door te gaan. Maar ook blij met Italië als finalist hoor, beide erg leuke ploegen.
 
Laatst bewerkt:

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Mooi voor de Italianen.. Spanje was aan de bal wel wat beter maar Italië verdiend het over het hele toernooi gezien, gewoon goeie ploeg die keihard werkt... Finale tegen Engeland zou mooi zijn, alhoewel ik de Denen niet kansloos acht....,
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Jammer van de onterechte penalty, maar verdiende overwinning voor Engeland.

Echt enorm veel respect voor wat de Denen dit toernooi hebben laten zien. :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Tja,... een Penalty die géén penalty was... Football is coming home... zo wel ja.... tuinde Makkelie toch ff in met zijn VAR vriend van Boekel... verder een own goal van de Denen... we gaan dus vol voor de Italianen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken