Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Tsja Editors, LL heeft al Smith & Burrows aangekondigd? Zou Tom Smith dan een dubble header doen op Lowlands? Ik vraag het me af.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
dEUS kunnen we afschrijven. Geven op Instagram aan dat hun enige concert deze zomer op PKP is. Da's toch wel een gemiste kans voor LL
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
dEUS kunnen we afschrijven. Geven op Instagram aan dat hun enige concert deze zomer op PKP is. Da's toch wel een gemiste kans voor LL
Dit vind ik nu echt bijzonder spijtig. Ondanks dat ik dEUS vaker heb gezien dan Editors, mogen die voor mij werkelijk ieder jaar geboekt worden haha.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik verwacht nog steeds Fever 333…. Geen reden toch om ze niet te boeken? Ze stonden al voor 2020. Oké, het is een US band, maar ze staan donderdag 19-8 in Oostenrijk op FM4 Frequency Festival. Dat zorgt er niet voor dat dit ten koste gaat van een dag LL. Ze staan ook in Zwitserland op Gampel Open Air. Alleen is de dag nog niet bekend volgens mij. Dat festival is net als LL vanaf 20-8 t/m 22-8. Dus zou het mogelijk moeten zijn om vanaf Gampel naar Biddinghuizen te rijden 889 km als ze daar op vrijdag staan. Of als ze vanuit Oostenrijk (1059 km) naar LL rijden en vanaf daar naar…… maakt me eigenlijk niet uit ?
Hmmm ze staan wel op PKP en wel op de zaterdag 21-8...... Dus dan is 1 van de 2 dagen (20-8 of 22-8) Gampel Open Air (al staat er weinig info op hun website vanaf 6 juli dus meer). Wel op de website van Fever 333 staat PKP in de lijst.....

19-8 Oostenrijk
20-8 Zwitserland met een vraagteken? Of nog vrij......
21-8 Belgie
22-8 Zwitserland met een vraagteken? Of nog vrij......
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
En Heideroosjes wel op PKP en niet op LL....... is Limburg dan toch echt meer een provincie van Belgie?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
En Heideroosjes wel op PKP en niet op LL....... is Limburg dan toch echt meer een provincie van Belgie?
Denk dat er nog wel een dropje aan komt van LL en Heideroosjes zou toch een prettige aanvulling zijn eerlijk gezegd.

Daarnaast, DJVT staat ook niet op LL maar wel op DTRH en PkP.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Jammer dat dEUS niet komt. Soulwax is ook wel een gemis, productionele kosten waarschijnlijk te risicovol om mee on tour te gaan. En had liever Underworld dan Chemical Brothers gezien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken