Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
De polderskyline is niet het enige dat anders is aan deze editie van Down The Rabbit Hole. Rabbits in the Lowlands heeft namelijk een geluidsvergunning tot 23:00 uur en daar valt helaas niet aan te tornen. Het is niet anders.
Maar omdat we desondanks een spectaculair nachtprogramma hebben gepland, hebben we een oplossing gevonden: Headphone Nights

Maar waar het pas echt leuk wordt, is de dubbeldikke, meer dan Rabbitwaardige nachtline-up. Wat dacht je bijvoorbeeld van een heel weekend lang 2manydjs en Fiesta Macumba? De doordanstempels Teddy Widder en Fuzzy Lop zijn het domein van de jaarlijkse Teddy Takeover en über-dj St. Paul, terwijl in Club Fuzzy beatdroppers als David Vunk en Benny Rodrigues aan de decks verschijnen. Club- en hiphoppers noteren alvast S10 en Burning Fik die een nacht in Avant Garden hosten.

Liever een vuig kartelrandje aan je nacht? Step right up, want de Gatorland-dj’s serveren in The Swamp garage, (post)punk, rock-‘n-roll drijvend op een diepe groove van lasergestuurde synths van de bovenste undergroundplank.

Op zaterdag hosten special guests JBN Connection (Jungle by Night) de nacht op het Idyllische Veldje. Op vrijdag hoor je hier de immer funky Bonnefooi en op zondag sluiten de tropische boomhutfavorieten Discos Horizontes & Jamaican Juxebox oorgastisch af. Plug in, party on!

Volledig nieuwsbericht:
 
Laatst bewerkt:

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
479
314
Toch jammer maar benieuwd hoe het gaat lopen. Ben er van overtuigd dat het alsnog een feestje wordt. Wel twee nieuwe namen er dus bij: S10 en 2manydjs
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
Mooi geregeld dit nachtprogramma hoor. Gigantisch verschil tov 2019, for the better. Jammer van de silent disco maar ja, het is nu zo.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
S10:
Kroonprinses van de Nederlandse alternatieve pop S10 vertelt door middel van rap, zang en spoken word haar meest persoonlijke verhalen. De 20-jarige Stien den Hollander wist veel mensen te raken door haar openheid over haar tumulteuze verleden in de psychiatrie, de leidende thematiek op haar eerste twee ep’s. Op DTRH host S10 een nacht op Avant Garden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Aan de namen gaat het niet liggen. We zien wel! Een 2manydjs elke dag in de Teddy is wel tof gedaan. En dat is bovenop het al nette nachtprogramma.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
479
314
Mooi geregeld dit nachtprogramma hoor. Gigantisch verschil tov 2019, for the better. Jammer van de silent disco maar ja, het is nu zo.
Helemaal mee eens, hoop dat ze dit vasthouden voor volgend jaar wanneer het weer zonder koptelefoons kan. Voor een post-corona festival is dit 100x meer dan ik een aantal maanden geleden had durven dromen. Is het al augustus??
 
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Toch jammer maar benieuwd hoe het gaat lopen. Ben er van overtuigd dat het alsnog een feestje wordt. Wel twee nieuwe namen er dus bij: S10 en 2manydjs
En Burning Fik dus, dat betekent waarschijnlijk Faberyayo, Abel, Gotu Jim, Firoza. Misschien ook Hang Youth?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
? misschien is het nacht programma toch wel (deels) wat voor mij... 2manyDJs vind ik zeker leuk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
Ik denk trouwens helemaal niet dat 2manydjs in de Teddy staat hoor. In de vreemde zinsconstructie van dat persbericht haal ik toch eerder op dat St. Paul daar gewoon weer Teddy Takeover gaat houden en dat de broers elders staan. Desalniettemin, knappe boeking hoor. Altijd al 's willen zien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Prima namen voor de nacht, al vraag ik me wel af of ik met een koptelefoon ga rondlopen.... Ik zie het ter plekke wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
479
314
Ik denk trouwens helemaal niet dat 2manydjs in de Teddy staat hoor. In de vreemde zinsconstructie van dat persbericht haal ik toch eerder op dat St. Paul daar gewoon weer Teddy Takeover gaat houden en dat de broers elders staan. Desalniettemin, knappe boeking hoor. Altijd al 's willen zien.
Ik denk het wel hoor, op hun artiesten pagina op de site staat in dikgedrukteletters @ Teddy widder 23.00 - 01.00. ik denk dat de teddy takeover daarna dan pas begint tot 04.00 uur.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
Ik denk het wel hoor, op hun artiesten pagina op de site staat in dikgedrukteletters @ Teddy widder 23.00 - 01.00. ik denk dat de teddy takeover daarna dan pas begint tot 04.00 uur.
Oh hey, da's nice. Ook de settijden van Fiesta Macumba staan al op de website, mooi. Heb je toch een idee hè.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
Ik veronderstel dat het dus zoiets zal zijn alsof je naar de radio luistert en van kanaal naar kanaal kan heen gaan? Lijkt me technisch toch ook wel een hele opzet.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Had gehoopt dat het in de "afgesloten" ruimtes zoals Club Fuzzy en de Steamer Club zonder koptelefoon zou zijn. Mijn vermoeden is dat het qua geluidsniveau wel kan, maar dat dan de run op die locaties te groot wordt.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik veronderstel dat het dus zoiets zal zijn alsof je naar de radio luistert en van kanaal naar kanaal kan heen gaan? Lijkt me technisch toch ook wel een hele opzet.
Silent Disco op LL werkt eigenljk best prima. Alleen in 2019 kon je alle kanalen schakelen dus ook daar waar je helemaal niet stond. Voorheen was het 2 jkanelen in de Bravo en dat was best grappg, een soort DJ batlle. Dat gevoel was in 2019 wel weg...ben benieuwd hoe ze dit inderdaad technisch op DTRH gaan aanvliegen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
Wat ik me afvroeg, met de Pukkelpop geruchten: Waarom staan de Editors eigenlijk niet op DTRH?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken