Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Dit is me toch een partij goed nieuws! Ik heb mijn 2e vaccinatie nog eind juli.
Echter maak ik me nog zorgen over dat tussentijds testen voor meerdaagse festival. Hoe kunnen ze dat in hemelsnaam gaan regelen voor 60.000 man?!
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ik heb mijn 2de vaccinatie ook eind juli en zo zijn er hopelijk nog veel meer. Of mensen die nu toch nog voor Janssen kiezen waar maar 1 prik nodig is. Als het aantal volledig gevaccineerden aanzienlijk is dat zal dat de druk op de tussentijdse test straat op Lowlands verlichten.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Uit: https://www.ad.nl/binnenland/festivalzomer-kan-losbarsten-met-toegangstest~ab471ae3/

Voor alle evenementen geldt wel dat een negatieve coronatest niet ouder dan 40 uur verplicht is of een vaccinatiebewijs.

Vooral bij festivals met campingfaciliteiten is dat nog een heel gepuzzel, stellen organisatoren. De nu bekend gemaakte regels betekenen dat gasten die daar verblijven en nog niet volledig zijn gevaccineerd zich tussentijds moeten laten testen. Waar en hoe ze dat kunnen doen, moet nog worden uitgedacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Dank je….. nogal onduidelijk, ook uit het stuk van het AD


Onduidelijk​

Hoe de procedure voor de verplichte toegangstesten precies ingevuld gaat worden is nog niet helemaal duidelijk. Vooral bij festivals met campingfaciliteiten is dat nog een heel gepuzzel, stellen organisatoren. De nu bekend gemaakte regels betekenen dat gasten die daar verblijven en nog niet volledig zijn gevaccineerd zich tussentijds moeten laten testen. Waar en hoe ze dat kunnen doen, moet nog worden uitgedacht.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Zeker, maar of het een prettige en praktische oplossing gaat zijn….. ik hoop als tegen die tijd gevaccineerde, dat een vaccinatiebewijs voldoende is.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Zeker, maar of het een prettige en praktische oplossing gaat zijn….. ik hoop als tegen die tijd gevaccineerde, dat een vaccinatiebewijs voldoende is.

Dat staat nu wel vast eigenlijk, vaccinatiebewijs is gewoon een geldig middel. Wordt alleen een beetje irritant voor de mensen die tegen die tijd niet volledig gevaccineerd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Dat staat nu wel vast eigenlijk, vaccinatiebewijs is gewoon een geldig middel. Wordt alleen een beetje irritant voor de mensen die tegen die tijd niet volledig gevaccineerd zijn.
Degenen die dat willen zijn tegen die tijd wel gevaccineerd met het huidige tempo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Dat staat nu wel vast eigenlijk, vaccinatiebewijs is gewoon een geldig middel. Wordt alleen een beetje irritant voor de mensen die tegen die tijd niet volledig gevaccineerd zijn.
Ga je een soort polsbandjes systeem krijgen misschien. Kunnen 18-rs zonder onderleiden al een vaccine krijgen? Voor die mensen is het wel extreem kut.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken