Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Aan Pohoda (Slowakije) lineup zijn Black Pumas toegevoegd, 7-9 juli 2022 zowat gelijk met Bospop dus...

Zal herbevestiging voor Bospop ook wel snel volgend...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Aan Pohoda (Slowakije) lineup zijn Black Pumas toegevoegd, 7-9 juli 2022 zowat gelijk met Bospop dus...

Zal herbevestiging voor Bospop ook wel snel volgend...
In de geruchten voor Mad Cool lijken ze de vrijdag te komen. Dus een aankondiging terug op zaterdag zit er dik in voor Black Pumas! Ik hoop het tenminste, zou die zaterdag van Bospop echt helemaal wild maken voor mij!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Ben toch wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Moeten toch nog wel een aantal grote namen bij, zou je zeggen? Zeker als je kijkt naar de line-up van de edities hiervoor.

Acts die ik graag zou zien: Lionel Richie, Sting, Sinead O'Connor, De Dijk, Beth Hart, SLOPER
Acts waar ik me wel ga vermaken: White Lies, Blof, Passenger, Seasick Steve
(moet er nog wel een aantal luisteren die ik niet of niet zo goed ken)
Nog wat te weinig voor een weekendticket. Zaterdag wel m'n favoriet tot nu toe.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.904
Ben toch wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Moeten toch nog wel een aantal grote namen bij, zou je zeggen? Zeker als je kijkt naar de line-up van de edities hiervoor.

Acts die ik graag zou zien: Lionel Richie, Sting, Sinead O'Connor, De Dijk, Beth Hart, SLOPER
Acts waar ik me wel ga vermaken: White Lies, Blof, Passenger, Seasick Steve
(moet er nog wel een aantal luisteren die ik niet of niet zo goed ken)
Nog wat te weinig voor een weekendticket. Zaterdag wel m'n favoriet tot nu toe.
Het gaan waarschijnlijk gewoon allemaal gerecyclede arriesten van de edities ervoor. Verwacht geen nieuwe namen. Enige waar ik een beetje twijfel zou hebben is Beth Hart, maar voor de rest allemaal logische namen weer. Twijfel is overigens nergens op gebaseerd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
ik hoop eigenlijk dat Roger Hodgson weer gaat touren volgend jaar. Zou mooi zijn als ze hem dan weer kunnen halen. Vooralsnog heeft hij echter geen data bekend gemaakt.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Gelukkig had ik afgelopen weekend voldoende afleiding inderdaad, maar het is wel heel jammer dat het weer niet door is gegaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Fireball

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Bij gebrek aan iets anders hier, pakken we eens het aangekondigde programma er weer bij en ga ik eens even analyseren.

Vrijdag
Aangekondigde namen: Lionel Richie, Melissa Etheridge, White Lies, The Struts, The Gary Moore Tribute Band
Aantal namen 2022: 5 acts
Aantal namen 2021: 6 acts
Aantal namen 2020: 9 acts
Aantal namen 2019: 8 acts
Nog te verwachten aantal namen: 3-4 acts minimaal
Acts uit afgeblazen edities nog niet aangekondigd: Jett Rebel, Supertramp’s Roger Hodgson, The Revolution, Allen Stone, The Record Company

Mijn visie: op deze dag is er nog wel plaats voor een subheadliner. Die positie werd voor 2020 ingevuld door The Revolution en voor 2021 door Roger Hodgson. Die laatste is wat mij betreft altijd welkom, maar ook The Revolution zou ik niet heel rouwig om zijn, maar een andere verse naam is net zo zeer welkom. De rest van de namen die nu (nog) niet weer op de poster staan, hoeven wat mij betreft ook niet per se terug te komen. Bovendien kan ik met de 5 aangekondigde namen al redelijk goed leven. Ik denk ook dat de uitgebreidheid van de vrijdag af zal hangen van het feit of op donderdag al een volwaardig concert wordt gepland het komende jaar.

Zaterdag
Aangekondigde namen: Sting, Sinéad O’Connor, Passenger, Heather Nova, De Dijk, Stahlzeit, Dizzy Mizz Lizzy, Gin Lady, Tim Montana
Aantal namen 2022: 9 acts
Aantal namen 2021: 11 acts
Aantal namen 2020: 13 acts
Aantal namen 2019: 13 acts
Nog te verwachten aantal namen: 4 acts
Acts uit afgeblazen edities nog niet aangekondigd: Joe Bonamassa, Natasha Bedingfield, Black Pumas, Inge van Calkar

Mijn visie: grootste afwezige op deze dag blijft toch Joe Bonamassa, een grootheid die bij velen van ons volgens mij op het lijstje staat om ooit eens live te zien. Hij heeft echter, buiten twee cruises die niet in conflict komen met de data van Bospop, nog niets gepland voor 2022. Wat mij betreft komt hij dan ook alsnog terug, maar de twee subheadliner spots voor deze dag lijken al vergeven (misschien is de zondag een optie...). Ook Black Pumas mogen van mij wel weer op de poster komen voor komende editie. De overige plaatsen mogen dan nog op worden gevuld met iets van rock of blues. De bovenkant van de poster op deze dag is namelijk nog veel te veel pop(-rock) naar mijn smaak. Ik verwacht hier vooral nog wat namen voor het midden van de poster op deze dag (aangezien dat nog karig is). Persoonlijk kijk ik uit naar Sting, Stahlzeit en Gin Lady.

Zondag
Aangekondigde namen: Kensington, Beth Hart, Juanes, Seasick Steve, Yola, BLØF, The Allman Betts Band, Walter Trout, Sloper, Robert Jon & The Wreck, Goodbye June
Aantal namen 2022: 11 acts
Aantal namen 2021: 10 acts
Aantal namen 2020: 13 acts
Aantal namen 2019: 13 acts
Nog te verwachten aantal namen: 2 acts
Acts uit afgeblazen edities nog niet aangekondigd: Larkin Poe, The Steel Woods

Mijn visie: de meest complete dag al van de drie, maar met de minste headliner. Ik verwacht hier echter nog een subheadliner naast Beth Hart (zou het dan toch kunnen: combi met Joe...!). Hierover is het natuurlijk nog compleet speculeren. Larkin Poe was overigens ook een prima naam die al twee keer op de poster stonden en die wat mij betreft best opnieuw toegevoegd mogen worden. Persoonlijk kijk ik uit naar Beth Hart, Seasick Steve, The Allman Betts Band, Walter Trout en Robert Jon & the Wreck.
 
  • Leuk
Waarderingen: remkobak en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Bij de My Songs tour van Sting zijn bij een groot aantal concerten de support Ierse zangeres Imelda May en de zoon van Sting, Joe Sumner.
Wellicht kunnen we die 2 ook op de zaterdag van Bospop verwachten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Support acts bij een op zichzelf staand optreden snap ik nog wel maar zouden ze deze ook meenemen naar een festival? Dan moeten die ook op dezelfde dag spelen en op welk tijdslot zet je ze dan??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Joe Bonamassa 30 april naar Ziggo, hoop niet dat dit in de weg staat voor terugkeer naar Bospop...

Nog niet terug bevestigd voor 2022! hoop er wel op
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Bij de My Songs tour van Sting zijn bij een groot aantal concerten de support Ierse zangeres Imelda May en de zoon van Sting, Joe Sumner.
Wellicht kunnen we die 2 ook op de zaterdag van Bospop verwachten.

Dat is inderdaad niet per definitie zo. Kans is er echter wel dat ze minimaal een van de twee als extra act boeken. Lijken me alleen wel beiden namen voor de redelijke onderkant van de poster, terwijl op de zaterdag vooral vulling voor het midden meer gezocht is.

Joe Bonamassa 30 april naar Ziggo, hoop niet dat dit in de weg staat voor terugkeer naar Bospop...

Nog niet terug bevestigd voor 2022! hoop er wel op
Dat is ver genoeg van Bospop af in datum om het eventueel mogelijk te maken. Waar ik dan alleen aan twijfel is of Bonamassa drie keer naar Europa komt in een half jaar: een keer voor de reguliere tour, daarna voor de festivals en daarna in augustus nog voor die cruise optredens
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Mocht hij dan alsnog ook op Bospop staan gaan ze dit niet snel bekend maken. Eerst moeten die kaarten voor de Ziggo verkocht worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken