Rock Werchter 2021 – Nieuws & geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2021 – Nieuws & geruchten

25 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,375 (van in totaal 2,203)
  • Auteur
    jimmywe
    Bijdrager

Pixies – The War On Drugs – Pearl Jam
    Twenty One Pilots – The Strokes (TOP verplaatst naar deze dag om ruimte maken voor Kendrick op zat)
    Gorillaz – Kendrick Lamar
    Placebo – Royal Blood – Red Hot Chili Peppers – Tame Impala

Veeeel en veeeel te ambitieus. Zo is het meestal. We verwachten/hopen op teveel. TOP gaat niet ineens een dagje en spotje lager staan.

2+
    Yannick
    Bijdrager

Twenty One Pilots – The Strokes (TOP verplaatst naar deze dag om ruimte maken voor Kendrick op zat)

TOP speelt al op zaterdag.

0
    RubenFrusciante
    Bijdrager

Denk dat Kendrick nog lang geen zekerheid is.
    Zal denk ik pas recent besloten hebben toch festivals te doen zomer 2021, maar RW heeft al op safe gespeeld en Gorillaz geboekt.
    En dat gemis aan hardere gitaren mogen ze in 2022 dan wel compenseren. Dagje Metallica of RATM bijvoorbeeld.

Bospop 2016, 2019 // RW 2018, 2019

0
    jimmywe
    Bijdrager

Denk dat Kendrick nog lang geen zekerheid is.
    Zal denk ik pas recent besloten hebben toch festivals te doen zomer 2021, maar RW heeft al op safe gespeeld en Gorillaz geboekt.
    En dat gemis aan hardere gitaren mogen ze in 2022 dan wel compenseren. Dagje Metallica of RATM bijvoorbeeld.

In Werchter was het een publiek geheim dat RATM er zat aan te komen in 2021, tot Corona in het spel kwam. Ik zie het wel gebeuren in 2022.

Ken lijkt min of meer te zeggen waar jij op doelt. RW heeft meestal sneller zijn zaakjes op orde dan Open’er (die nog later een headliner durven toevoegen). Ik hoop niet dat Kendrick te laat in het spel is gekomen.

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door jimmywe.
    3+
    RubenFrusciante
    Bijdrager

Zou mooi zijn als Kendrick de vrijdag wil spelen maar dat moet ik nog maar zien gebeuren. Stel The Strokes komen gewoon, en we krijgen er nog een The War On Drugs én Tame Impala bij als we Ken moeten geloven, dan hebben we ook wel echt een line up waar je U tegen zegt. Lullig voor de Kendrick fans maar ja, dat hebben de SOAD fans natuurlijk ook.
    Ik denk dat het 2022 wordt.

Bospop 2016, 2019 // RW 2018, 2019

0
    jimmywe
    Bijdrager

Zou mooi zijn als Kendrick de vrijdag wil spelen maar dat moet ik nog maar zien gebeuren. Stel The Strokes komen gewoon, en we krijgen er nog een The War On Drugs én Tame Impala bij als we Ken moeten geloven, dan hebben we ook wel echt een line up waar je U tegen zegt. Lullig voor de Kendrick fans maar ja, dat hebben de SOAD fans natuurlijk ook.
    Ik denk dat het 2022 wordt.

Ik hoop op niks, dan kan het maar meevallen. Glastonbury was duidelijk ook al aan het verder gaan zonder Kendrick in het spel.

1+
    Everyknight
    Bijdrager

Veeeel en veeeel te ambitieus. Zo is het meestal. We verwachten/hopen op teveel. TOP gaat niet ineens een dagje en spotje lager staan.

Mee eens. Die zondag ook, dat zal niet gebeuren hoor.

Ik blijf bij:

Pixies – Pearl Jam – (eventueel Tame Impala)
    Liam Gallagher – The War on Drugs – The Strokes
    Faith No More – 21 Pilots – Gorillaz
    Placebo – Royal Blood – Red Hot Chili Peppers

3+
    mattman
    Sleutelbeheerder

Het nieuws heeft me wel enorm opgebeurd.

Had een beetje mijn twijfels over waar de lineup naartoe ging, maar nog niks is verloren. 🙂

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

ik doe ook een gokje…

Disclosure – Pixies – Pearl Jam
    Liam Gallagher – Anderson Paak – Kendrick Lamar

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    Everyknight
    Bijdrager

ik doe ook een gokje…

In dat geval zal Disclosure de mainstage afsluiten (wat ze al een keer gedaan hebben) en niet derdelaatste spelen denk ik. Het vreemde voor 2020 is dat ze initieel op de website aangekondigd waren om op het hoofdpodium te spelen. Kort nadien werden ze ‘verplaatst’ naar de Barn.

Verder denk ik dat deze gok te ‘revolutionair’ zou zijn voor de bovenkant van de affiche, Paak – Lamar – 21 Pilots – Gorillaz als zijnde de helft van de 8 grootste namen… Het blijft Rock Werchter 🙂 Al kunnen ze me misschien verbazen.

1+
    theblackmadness
    Bijdrager

ik doe ook een gokje…

In dat geval zal Disclosure de mainstage afsluiten (wat ze al een keer gedaan hebben) en niet derdelaatste spelen denk ik. Het vreemde voor 2020 is dat ze initieel op de website aangekondigd waren om op het hoofdpodium te spelen. Kort nadien werden ze ‘verplaatst’ naar de Barn.

Verder denk ik dat deze gok te ‘revolutionair’ zou zijn voor de bovenkant van de affiche, Paak – Lamar – 21 Pilots – Gorillaz als zijnde de helft van de 8 grootste namen… Het blijft Rock Werchter 🙂 Al kunnen ze me misschien verbazen.

Laat Paak maar komen, maar dan gwn zoals in 2020 zou gebeurd zijn. Als 4e op de main, met daarna FNM. Laat vooral The Strokes terugkeren.

Pixies – PJ
    Liam Gallagher – TWOD – The Strokes
    (Paak) – FNM – TOP – Gorillaz
    Placebo – Royal Blood – RHCP

0
    dinofest
    Bijdrager

Ik hoop dat ze the strokes niet vervangen door Kendrick. Zou enorme domper zijn.
    Kendrick, gorillaz of is dat te veel vh goede?
    Of… Komt er toch die 5e dag ?

2+
    dinofest
    Bijdrager

Als ik Ken zo lees had werchter al geanticipeerd dat Kendrick niet tourt en gorillaz als alternatief geboekt. Qua kostenplaatje denk ik niet dat ze Kendrick weer gaan boeken, ook moeilijk nog in te passen ergens.

0
    Indiaantje89
    Bijdrager

Als ik Ken zo lees had werchter al geanticipeerd dat Kendrick niet tourt en gorillaz als alternatief geboekt. Qua kostenplaatje denk ik niet dat ze Kendrick weer gaan boeken, ook moeilijk nog in te passen ergens.

Dat klinkt als een bevestiging dus…

0
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

Interessante vraag…

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    Kereltje
    Bijdrager

Lijkt me ook gewoon logisch. Zowel Rock In Roma als Woo Ha hadden al aangegeven dat Kendrick in 2021 niet terug zou keren, dan wil je als major zo snel mogelijk duidelijkheid (en een alternatief) kunnen bieden aan jouw tickethouders.

1+
    theblackmadness
    Bijdrager

Interessante vraag…

Voor Kendrick Lamar een 5e dag? Ondanks dat men hem graag zou zien komen hier, was zijn dag met ook nog eens 21 pilots en FNM nog niet uitverkocht en verliep zelfs niet vlot volgens de geruchten. Dan lijkt een 5e dag voor hem toch te veel van het goede. Zie zo een 5e dag enkel voor een zeer grote naam zoals Metallica in orde komen.

1+
    dinofest
    Bijdrager

Klopt wel ja voor Kendrick gaan ze geen 5e dag zetten. En ik denk dat ze boutique en classic zoveel mogelijk dezelfde line up gaan proberen houden.
    Ik denk echt niet dat ze hem nog ergens gaan zetten. Persoonlijk hoeft ’t ook niet voor mij. Al gun ik het de fans hier.
    Maar denk niet dat Kendrick en gorillaz of strokes dezelfde avond gaan spelen.

0
    Fonske122
    Bijdrager

Vind dagje met Twenty One Pilots & Gorillaz toch te plat zeh voor Werchter!
    Laat Top Maar Subben, steek Strokes ertussen en Gorillaz als dag afsluiter en ik ben mee 😉
    TOP-Strokes-Gorillaz

0
    Timmetje
    Bijdrager

Gorillaz en Kendrick op 1 dag (en de Pilots!) of Kendrick ipv the Strokes (en The Strokes dan voor Gorillaz op zaterdag) of na The Strokes op vrijdag zou ik fantastisch vinden. Hoe dan ook, wordt weer interessant zo! Echt goed nieuws dat hij weer gaat touren!!!!

0
    jimmywe
    Bijdrager

Dat klinkt als een bevestiging dus…

Hopelijk

0
    Everyknight
    Bijdrager

Morgen weer een aankondiging? Het is tenslotte vrijdag… Hopelijk morgenochtend bevestiging van The Strokes! Kan ook mensen helpen overtuigen om hun ticket te behouden.

3+
    warriorandweirdo
    Bijdrager

Kendrick lijkt me wel een goede ‘vervanger’ voor Taylor Swift op Werchter Boutique. Kan je wat mij betreft zeker een mooi dagje rond bouwen.

0
    Paddy
    Bijdrager

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
    FoR 03, 05 / PP 08, 17, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Voel me niet aangesproken, maar moest lachen. 😂

13+
    avataravataravataravataravataravataravataravataravataravatar
25 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,375 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.