Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3591 reacties, heeft 137 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  selurxela 1 dag, 6 uur geleden.

17 berichten aan het bekijken - 3576 tot 3592 (van in totaal 3592)
  • Auteur

Processierups

De grootste missers zijn The Strokes, Courtney Barnett, Black Lips en Beach House vind ik. Zijn allemaal ontzetten dichtbij met momenten. En dit lijken me toch namen dat ALS ze in de buurt zijn, dat ze zeker op Best Kept moeten staan (als geen andere major ze wegsnoept, maar is in geen van de 4 het geval.)

Wilt niet zeggen dat ik de line up slecht vind.

Ik neem aan dat ze the Strokes wel geprobeerd hebben, aangezien die wel op APE staan. Misschien was dit ook wel reden om festival een week te vervroegen.
    Maar uiteindelijk was dit dus niet haalbaar: staan in het BKS-weekend op governor’s ball in hun thuisstad. Ook dit kun je moeilijk een misser noemen.
    Het missen van Beach House is wel jammer, maar er staat een mooie lineup tegenover.

Indiaantje89

Ach missers hou je altijd.. laten we focussen op wat we wel hebben.

Ik hoop dat we ook een beetje lekker weer krijgen rond die tijd. Niet te warm, maar wel lekker blauw luchten en degelijk buiten temperatuur.

Processierups

Ach missers hou je altijd.. laten we focussen op wat we wel hebben.

Ik hoop dat we ook een beetje lekker weer krijgen rond die tijd. Niet te warm, maar wel lekker blauw luchten en degelijk buiten temperatuur.

Mooi weer en koolmezen!

neracroft

De grootste missers zijn The Strokes, Courtney Barnett, Black Lips en Beach House vind ik. Zijn allemaal ontzetten dichtbij met momenten. En dit lijken me toch namen dat ALS ze in de buurt zijn, dat ze zeker op Best Kept moeten staan (als geen andere major ze wegsnoept, maar is in geen van de 4 het geval.)

Wilt niet zeggen dat ik de line up slecht vind.

Ik neem aan dat ze the Strokes wel geprobeerd hebben, aangezien die wel op APE staan. Misschien was dit ook wel reden om festival een week te vervroegen.
    Maar uiteindelijk was dit dus niet haalbaar
    : staan in het BKS-weekend op governor’s ball in hun thuisstad. Ook dit kun je moeilijk een misser noemen.
    Het missen van Beach House is wel jammer, maar er staat een mooie lineup tegenover.

Dat is dus toch exact wat ik zie als een misser. Ze zijn in de buurt maar spelen in hun thuisstad. Dus BKS heeft geprobeerd maar niet aan het langste eind getrokken => misser dus. Zo bekijk ik het toch 🙂

Oasiss

Maar dat valt BKS dan toch moeilijk te verwijten he? Hoop overigens wel dat The Strokes ergens nog in NL of in de buurt gaat spelen.

neracroft

Maar dat valt BKS dan toch moeilijk te verwijten he? Hoop overigens wel dat The Strokes ergens nog in NL of in de buurt gaat spelen.

Tuurlijk niet, maar als je iets probeert en het mislukt is dat sowieso een misser. Als een voetballer een penalty trapt en de keeper pakt deze, wil niet zeggen dat de voetballer zijn best niet heeft gedaan, toch blijft het een misser.

Heb een beetje het gevoel dat die term hier op verschillende manieren word gebruikt. ik gebruik hem dus als bovenstaande 🙂 Want de 4 bands zijn 4 van dé ultieme BKS bands en kan me niet voorstellen dat BKS het niet geprobeerd zou hebben.

• Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 14 uur geleden door  neracroft.

Oasiss

Een goed genomen strafschop zit altijd ;-).
    Maar snap wel wat je bedoelt. Iets kan natuurlijk mislukken zonder dat je daarbij enig verwijt te maken valt.

Black Lies

Courtney Barnett is er onderhand meer een voor Pinkpop. Wat een huisvaderrock is dat toch. Zit overigens ook nul pit in live.

BKS: 15-16-17-18-19
    LGW: 14-15-16-17
    RW: 15-16-18
    Incubate: 15-16'1-16'2
    Rewire: 16-19
    PP: 13-14
    RB: 19
    DTRH: 16
    Dour: 15
    WH: 15
    FR: 15
    PKP: 15

visdave34
    Moderator

Courtney Barnett is er onderhand meer een voor Pinkpop. Wat een huisvaderrock is dat toch. Zit overigens ook nul pit in live.

Pit in een slacker rocker… Maar net wat je verwacht natuurlijk. Ik hou ervan, vooral ook live. Maar goed, ik ben ook een vader natuurlijk… 😉

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

erik

Geen Long Table Diners meer met SEVEN in de buurt? 😕

Processierups

Geen Long Table Diners meer met SEVEN in de buurt? 😕

Lijkt mij niet. Is ongeveer dezelfde plek en anders was verkoop hiervan al wel gestart.
    Nog twee weken!

Processierups

Georgia Anne Muldrow zal niet op Primavera spelen om ‘logistieke redenen’. Benieuwd of dit nog iets betekent voor BKS.

Edit: zo te zien waren alleen primavera en bks aangekondigd. BKS zal dus waarschijnlijk met een vervanger moeten komen

• Deze reactie is gewijzigd 1 dag, 10 uur geleden door  Processierups.

Processierups

NEEEEEEEEEE! Geen Satéman!!! Boooooehoeeeee

Goed nieuws:
    https://www.bestkeptsecret.nl/food-drinks/sate-man/

Jelle

Het lijkt erop dat Vleesch Noch Visch dit jaar ontbreekt. Zonde, was m’n favoriet terwijl ik niet eens vegetariër ben.

Iemand hier bekend met Hot Mama Hot? Hebben die een beetje pittig eten of moet ik m’n eigen flesje Secret Aardvark meenemen voor de zekerheid?

Processierups

Het lijkt erop dat Vleesch Noch Visch dit jaar ontbreekt. Zonde, was m’n favoriet terwijl ik niet eens vegetariër ben.

Iemand hier bekend met Hot Mama Hot? Hebben die een beetje pittig eten of moet ik m’n eigen flesje Secret Aardvark meenemen voor de zekerheid?

Roosmarijn had het volgens mij over meer dan 50 foodtrucks, dus deze lijst (40) lijkt nog niet compleet.

selurxela

Sateman en the Cider Bar zijn terug én er is een yakotiri food truck. Me happy.

Misschien zijn er door tegenvallende kaartverkoop gewoon wat minder food trucks nodig. Who knows.

selurxela

NEEEEEEEEEE! Geen Satéman!!! Boooooehoeeeee

Goed nieuws:
    https://www.bestkeptsecret.nl/food-drinks/sate-man/

Goed nieuws én een goed geheugen 👌

17 berichten aan het bekijken - 3576 tot 3592 (van in totaal 3592)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.