Taylor Swift

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Ik gun iedereen mijn kaarten trouwens als ik door kom!! 😂😂 KAN ER MAAR VIER BESTELLEN. Help.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
We moeten gewoon een poule maken inderdaad. En dan als er bijv twee mensen door komen kunnen we er Max 8 of 12 bestellen ? Ik weet het niet.

Maar lijkt met het slimste.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.227
826
Ik heb nog nergens gelezen dat tickets op naam staan. Dus de eerste zorg is: er door komen en kopen wat je kunt krijgen. Daarna kunnen we elkaar hier helpen als iemand wat over heeft. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.337
6.567
Yes, ik maak van de week een Drive aan waarin we precies kunnen bijhouden wie waar kaarten voor wil kopen en dan kunnen we elkaar op die manier helpen. Andere Festileakers gooi ik daar eventueel ook bij in, maar dan vergroten we iig onze kansen.
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Komt er los van de Ticketmaster registratie ook nog een presale? Heb me hier vorig jaar namelijk, op de website van Taylor, voor ingeschreven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.337
6.567
Ik ben heel benieuwd naar de prijzen en eventuele GC's en rangen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.426
6.124
5 juli bericht of je ingeloot bent, 12 juli start kaartverkoop. Mooi systeem, maar zal nog steeds een crime worden om kaarten te bemachtigen.
Maar ben je dan zeker van een kaartje als je ingeloot wordt? Of is het dan 12 juli nog steeds dezelfde ticketmaster wachtrij hel alleen met minder mensen?

Wil op zich wel helpen in het poultje als dat mensen aan tickets kan helpen, gun het iedereen enorm om dit spektakel mee te maken, gaat mij persoonlijk alleen te duur zijn. Maar als dit systeem het toelaat om via mij anderen extra kans te geven, help ik mijn mede-festileakers graag 😄
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.662
11.505
Heel apart dat de prijzen nog niet bekend zijn. Zou me nu ook niet verbazen dat je die pas bij de verkoop ziet en zie dan nog maar eens af te zien van je aankoop.

Oh, en ik kom in geen miljoen jaar aan de voorverkoop als je buiten de verkoopselectie valt, dus da's spijtig voor iedereen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Maar ben je dan zeker van een kaartje als je ingeloot wordt? Of is het dan 12 juli nog steeds dezelfde ticketmaster wachtrij hel alleen met minder mensen?

Wil op zich wel helpen in het poultje als dat mensen aan tickets kan helpen, gun het iedereen enorm om dit spektakel mee te maken, gaat mij persoonlijk alleen te duur zijn. Maar als dit systeem het toelaat om via mij anderen extra kans te geven, help ik mijn mede-festileakers graag 😄
Zou heel fijn zijn! Ik weet niet of ze op naam komen….
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.662
11.505
Maar ben je dan zeker van een kaartje als je ingeloot wordt? Of is het dan 12 juli nog steeds dezelfde ticketmaster wachtrij hel alleen met minder mensen?

Wil op zich wel helpen in het poultje als dat mensen aan tickets kan helpen, gun het iedereen enorm om dit spektakel mee te maken, gaat mij persoonlijk alleen te duur zijn. Maar als dit systeem het toelaat om via mij anderen extra kans te geven, help ik mijn mede-festileakers graag 😄
Volgens mij is het dat eerste! Dus net wat minder ruk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Timmetje

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.227
826
Als je inschrijving wel wordt omgezet in toegang tot de verkoop betekent dat verder nog helemaal niks: je komt dan in dezelfde Ticketmaster hel.
Als je inschrijving niet wordt omgezet in toegang, weet je in elk geval dat je het niet eens hoeft te gaan proberen. Scheelt ook wel weer stress. :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Als je inschrijving wel wordt omgezet in toegang tot de verkoop betekent dat verder nog helemaal niks: je komt dan in dezelfde Ticketmaster hel.
Maar je bent dan wel verzekerd van je kaartje toch? Anders is deze preregistratie totale bs.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.227
826
Maar je bent dan wel verzekerd van je kaartje toch? Anders is deze preregistratie totale bs.
Nee. Absoluut NIET verzekerd van een kaartje dan. Staat op alle preregistraties ook duidelijk vermeld. Het is gewoon een voorselectie die daarna alsnog in de wachtrij mag gaan stressen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken