Taylor Swift

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Sow hey…ontploffingen op mijn Snapchat en appgroep. Massale stress bij de registraties al.

Status:
Registratie München , Hamburg en Gelsenkirchen gelukt.
Registratie Amsterdam voldaan maar na een dik uur nog steeds geen mail.

In voorwaarden staat dat het niet uitmaakt hoe vroeg of laat je registreert. Vannacht om half een dan maar nog eens proberen.

Slagveld… wat een gedoe!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.334
6.560
Terecht dat zij een eigen topic krijgt!
Inderdaad even een nieuw Taylor Swift topic aangemaakt en wat berichten uit Concert aankondigingen hierheen verplaatst. Kunnen we mooi hier verder enthousiast zijn.

Dit is momenteel mijn status
Happy Music Video GIF
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke en Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.226
825
Zijn hier mensen die een bevestigingsmail hebben gekregen na de registratie voor Amsterdam? Ik niet namelijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.237
Is het handig om hier even een poule'tje te maken van mensen die zich preregistreren en die minder dan het max aantal tickets per transactie kopen?

Dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan in de vvk.

Ik heb er bv maar 2 nodig, dus kan er eventueel 4 of 6 bijkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie, elo en Bassie78

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.226
825
Is het handig om hier even een poule'tje te maken van mensen die zich preregistreren en die minder dan het max aantal tickets per transactie kopen?

Dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan in de vvk.
Ik denk dat helemaal niemand minder dan het max. aantal tickets gaat kopen. Ik heb er swso 3 nodig, maar voor die 4e vind ik ook altijd nog wel iemand.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.334
6.560
Ik heb me inmiddels geregistreerd voor de NLse data en de Duitse. 20 juli begint de schoolvakantie, dus ik hem misschien ook wel de mogelijkheid uit te wijken naar Warschau of Wenen (2de Wembley leg valt gok ik samen met Lowlands en die wil ik niet skippen). Ik zit ook de zaterdagen in andere lanen te overwegen (Wembley, Edinbrugh, Anfield, Dublin, San Siro).

Wel maar 1 show hoor, ik ben er gewoon nog niet uit welke. Liever niet Arena
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.334
6.560
Is het handig om hier even een poule'tje te maken van mensen die zich preregistreren en die minder dan het max aantal tickets per transactie kopen?

Dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan in de vvk.

Ik heb er bv maar 2 nodig, dus kan er eventueel 4 of 6 bijkopen.
Ik wil me hier tzt wel over buigen. Ik denk dat veel mensen wel kaartjes gaan proberen te halen en voor de gewone kostprijs deze willen verdelen onder Festileaks mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje, elo en Timmetje

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.226
825
Ik heb me inmiddels geregistreerd voor de NLse data en de Duitse. 20 juli begint de schoolvakantie, dus ik hem misschien ook wel de mogelijkheid uit te wijken naar Warschau of Wenen (2de Wembley leg valt gok ik samen met Lowlands en die wil ik niet skippen). Ik zit ook de zaterdagen in andere lanen te overwegen (Wembley, Edinbrugh, Anfield, Dublin, San Siro).

Wel maar 1 show hoor, ik ben er gewoon nog niet uit welke. Liever niet Arena
Een vriend van me is lid van FC Liverpool. Die krijgt blijkbaar voorrang in de pre-registratie? Dus voor mij is Liverpool ook een optie, ja.

1687281473811.png
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Is het handig om hier even een poule'tje te maken van mensen die zich preregistreren en die minder dan het max aantal tickets per transactie kopen?

Dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan in de vvk.

Ik heb er bv maar 2 nodig, dus kan er eventueel 4 of 6 bijkopen.
Ik heb er Max 2 nodig! Dus ik ben fan hiervan. En vind dat in dit geval @Timmetje mijn derde ticket verdient mocht ik er door komen. Omdat we het al vaak over Taylor hebben gehad.

Maar idk wat handig is ?
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Is het handig om hier even een poule'tje te maken van mensen die zich preregistreren en die minder dan het max aantal tickets per transactie kopen?

Dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan in de vvk.

Ik heb er bv maar 2 nodig, dus kan er eventueel 4 of 6 bijkopen.
Goed idee! Ik heb er zelf 3 nodig, kan er dus ook een paar bijkopen voor mensen die graag heen willen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.237
Kijken we tegen die tijd even met @Brian.
Top, thanks.

@Brian Mocht je voor Edinburgh kiezen kun je me pm'en voor een mogelijke slaapplek.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Zijn hier mensen die een bevestigingsmail hebben gekregen na de registratie voor Amsterdam? Ik niet namelijk.
Ja, ik heb voor Amsterdam een bevestigingsmail gekregen, rond 18:15. Heb me voor de Duitse shows ook aangemeld, dit wil ik niet missen…🙏🏻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken