Tour geruchten

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
641
501
Nu nog even naar Europa......?
Mooie aankondiging. De kans op Europa lijkt me echter klein momenteel (gezien de eerdere berichtgeving). Hopen mag altijd natuurlijk :)

Nils Lofgren is in elk geval afwezig, gezien zijn tourschema met The Boss.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
21
14
Hebben die ooit al een tour gedaan in Europa? Ik weet dat ik indertijd uitkeek naar hun show op Groezrock (2010?), maar dat het vliegverkeer toen stil lag waardoor ze hun show hebben geannuleerd.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Hebben die ooit al een tour gedaan in Europa? Ik weet dat ik indertijd uitkeek naar hun show op Groezrock (2010?), maar dat het vliegverkeer toen stil lag waardoor ze hun show hebben geannuleerd.
Inderdaad, dus voor dusver nog nooit een show gegeven in Europa.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
364
472
Steeds meer geruchten rond de Travis Scott en Drake tour, waarschijnlijk 3 juli in Rome dus die kunnen we waarschijnlijk ook verwachten in de Amsterdam Arena in de periode
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Dan waarschijnlijk in de dagen van 20 t/m 23 juni. Op die dagen kunnen er geen stadiontours geboekt worden en er is nu nog geen evenement aangekondigd.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
Ik gok dat vanavond op RTL Boulevard word aangekondigd dat Kane naar Scheveningen strand komt rond eind augustus/begin september! Of dit komt onder de noemer Beatstad of Live On The Beach
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken