Lowlands 2024

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Hoop heel erg dat Half Moon Run niet in de Alpha staat. Denk dat dat volledig doodslaat. Heb ook niet zo'n goed beeld of er veel Lowlandsgangers zijn die Half Moon Run kennen, mijn gevoel zegt, dat dat er niet heel veel zijn.
Ik heb ook niet het idee dat veel mensen Half Moon Run kennen. En als ze het kennen moet je er op een festival maar net zin in hebben. Ik kijk er iig naar uit en hoop van harte dat ze niet op Alpha staan, dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen. Ik gok eerder Heineken.
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
35
50
Miss nas nog in de bravo ala pusha T/loyle carner van vorig jaar?
Zou ook goed kunnen! Al denk ik dat hij dusdanig hoog op de site staat dat ze hem wel op de Alpha neerzetten, maar het zou me ook weer niet verbazen als afsluiter van de bravo oid.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
486
835
Ik heb ook niet het idee dat veel mensen Half Moon Run kennen. En als ze het kennen moet je er op een festival maar net zin in hebben. Ik kijk er iig naar uit en hoop van harte dat ze niet op Alpha staan, dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen. Ik gok eerder Heineken.
Ik gok en hoop ook de Heineken! Staan al een tijdje op mijn wishlist om een keer live te zien. Laatste album van ze ook aardig vaak gedraaid thuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
35
50
Via Ticketswap een ticket kunnen kopen voor de campercamping met stroom. Wat gaat dat systeem soepel zeg. Kreeg na aankoop via Ticketswap meteen een mailtje waarin ik mijn ticket via Ticketmaster kon accepteren, en had het ticket daarna meteen in mijn Ticketmaster account staan. De omweg die Ticketswap heeft gevonden werkt - voor nu - echt heel goed, haha
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Wordt wel weer tijd voor nieuwe namen!

Ik waardeer het enthousiasme, maar ik vermoed dat je nog even geduld moet hebben. De laatste ronde namen is van drie weken terug (net als vorig jaar; midden april). Als ze een vergelijkbaar schema aanhouden, dan is het nog twee weken tot ze het comedy programma droppen (22 mei) en drie weken tot ze de volgende ronde muziek bekendmaken (29 mei).
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
35
50
Ik waardeer het enthousiasme, maar ik vermoed dat je nog even geduld moet hebben. De laatste ronde namen is van drie weken terug (net als vorig jaar; midden april). Als ze een vergelijkbaar schema aanhouden, dan is het nog twee weken tot ze het comedy programma droppen (22 mei) en drie weken tot ze de volgende ronde muziek bekendmaken (29 mei).
Inderdaad, ik heb het even opgezocht. Vorig jaar was het op 31 mei. Was naar mijn idee best een leuke lichting trouwens, maar zullen vooral kleinere namen zijn. Je had vorig jaar 1 Alpha artiest (De Jeugd), 1 Bravo (Haunted Youth), en de rest stond in de Heineken (wel oa John Coffey, Cordae en ADF Family)/ en kleiner: https://3voor12.vpro.nl/update~53ad...ec391b5e5~26-nieuwe-namen-voor-lowlands~.html. Al zullen er nu waarschijnlijk ook vervangers bij zitten voor Maribou State en Denzel Curry, die allebei denk ik ook in de Bravo hadden gestaan.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
136
254
Inderdaad, ik heb het even opgezocht. Vorig jaar was het op 31 mei. Was naar mijn idee best een leuke lichting trouwens, maar zullen vooral kleinere namen zijn. Je had vorig jaar 1 Alpha artiest (De Jeugd), 1 Bravo (Haunted Youth), en de rest stond in de Heineken (wel oa John Coffey, Cordae en ADF Family)/ en kleiner: https://3voor12.vpro.nl/update~53ad...ec391b5e5~26-nieuwe-namen-voor-lowlands~.html. Al zullen er nu waarschijnlijk ook vervangers bij zitten voor Maribou State en Denzel Curry, die allebei denk ik ook in de Bravo hadden gestaan.
Dat was idd een fijne worp! Ben benieuwd of nu weer zo is.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
320
408
Ondertussen in mijn YouTube aanbevelingen:
Ik had deze nog niet eerder gezien. Wel interessant, al wel weer wat ouder (ik zag N.E.R.D. dus 2018). Geinig om voor de maandagochtend een nieuw team in te zetten.

Eigenlijk nog nooit iets met de beveiliging te maken gehad. Volgens mij 1 jaar gehad dat ze bij de festivalingang chagrijnig waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
836
Ik had deze nog niet eerder gezien. Wel interessant, al wel weer wat ouder (ik zag N.E.R.D. dus 2018). Geinig om voor de maandagochtend een nieuw team in te zetten.

Eigenlijk nog nooit iets met de beveiliging te maken gehad. Volgens mij 1 jaar gehad dat ze bij de festivalingang chagrijnig waren.
Jammer dat je hier niet ziet of er ook afspraken zijn over hoe ze met het publiek om moeten gaan.
De security is echt nergens zo relax als op Lowlands. Echt perfect hoe het daar geregeld is!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.906
1.848
Jammer dat je hier niet ziet of er ook afspraken zijn over hoe ze met het publiek om moeten gaan.
De security is echt nergens zo relax als op Lowlands. Echt perfect hoe het daar geregeld is!
Ik heb even geen tijd om de video te kijken (heb 'm een paar jaar geleden wel gezien overigens), maar het is ook bij beveiligers standaard om van te voren een briefing te doen over wat de hoofdpunten zijn van de dienst en waar op gelet moet worden, naast de standaard functiekaart/tekstuele briefing op voorhand. Dat hier ook de bezoekersbeleving wordt aangekaart lijkt mij wel redelijk in de lijn der verwachting.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken