Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
"dé ontmoetingsplek voor onze fashion liefhebbende festivalgangers"?

daar ga je toch niet voor naar Pinkpop? 🤣 wat voegt dit toe
Dit zijn juist de dingen die Pinkpop mist @DennisvdBr . Iedereen in mijn vriendengroep werd juist enthousiast van dit berichtje “outfitje scoor ik daar wel”.

Ik zeg meer van dit soort randzaken! Daar heeft Pinkpop er nog meer van nodig.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
397
302
Fijne Koningsdag allemaal. Vandaag zie je maar weer dat ze ‘t gewoon bij munten moeten houden. In Breda op koningsdag festival een pin only lokatie hebben ze aantal uur een pin storing gehad. Waardoor er zo goed als niet betaald kon worden.

Gewoon de munten houden dus heeft meeste voordelen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.844
Dit zijn juist de dingen die Pinkpop mist @DennisvdBr . Iedereen in mijn vriendengroep werd juist enthousiast van dit berichtje “outfitje scoor ik daar wel”.

Ik zeg meer van dit soort randzaken! Daar heeft Pinkpop er nog meer van nodig.
Het bijzondere is dat Pinkpop zoiets al in de jaren 90 had. Toen kon je bij het terrein van het Noordpodium ook leuke en diverse kleding scoren. Daar stonden toen best veel kraampjes. Kan me herinneren dat ik daar toen een prachtige jas heb gekocht. Die kledingmarkt stond daarna op de plek van het huidige Stage 4. Helaas na een paar jaar gestopt. Mooi dat ze dit weer toevoegen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Het bijzondere is dat Pinkpop zoiets al in de jaren 90 had. Toen kon je bij het terrein van het Noordpodium ook leuke en diverse kleding scoren. Daar stonden toen best veel kraampjes. Kan me herinneren dat ik daar toen een prachtige jas heb gekocht. Die kledingmarkt stond daarna op de plek van het huidige Stage 4. Helaas na een paar jaar gestopt. Mooi dat ze dit weer toevoegen.
rond Stage 4 is was nog altijd de festival markt
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Fijne Koningsdag allemaal. Vandaag zie je maar weer dat ze ‘t gewoon bij munten moeten houden. In Breda op koningsdag festival een pin only lokatie hebben ze aantal uur een pin storing gehad. Waardoor er zo goed als niet betaald kon worden.

Gewoon de munten houden dus heeft meeste voordelen
De impact met munten zou toch precies hetzelfde zijn geweest?

In Breda had je namelijk ook een speciale kaart waar je geld op kon zetten om je drankjes af te rekenen, dit netwerk is in de lucht gebleven, aangezien deze los staat van het pin netwerk en hiermee konden de drankjes nog wel afgerekend worden. Het met pinpas geld op deze pas zetten kon alleen niet, zelfde zou je met munten hebben. Die zou je dan ook niet meer met pin kunnen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
77
120
Is het verschil niet vooral dat het netwerk veel sneller overbelast raakt als je voor ieder drankje opnieuw moet pinnen, dan als je alleen hoeft te pinnen voor muntjes? Zo'n storing ontstaat waarschijnlijk door overbelasting en de kans daarop is met muntjes gewoon een stuk minder groot
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Is het verschil niet vooral dat het netwerk veel sneller overbelast raakt als je voor ieder drankje opnieuw moet pinnen, dan als je alleen hoeft te pinnen voor muntjes? Zo'n storing ontstaat waarschijnlijk door overbelasting en de kans daarop is met muntjes gewoon een stuk minder groot
Bij een systeem waarbij je een speciale pas of chip hebt, moet je net zo vaak pinnen als met munten, minder zelfs indien je via een app geld op de chip of pas kan zetten. Daarnaast zit dit systeem dan op een seperaat stand-alone netwerk.

Heb je echt een pin only evenement waarbij je alleen met een pinpas aan de bar kan betalen, dan kan ik me voorstellen dat het inderdaad sneller overbelast raakt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik zei toch dat Pinkpop de Lollapalooza van Nederland wilt worden. Programma wordt minder en minder belangrijk.
HUHHH? 😂😂 Wat een rare en kromme vergelijking. Je zou dit bij elk festival zowat kunnen zeggen dat randprogrammering steeds belangrijker wordt.

Weet je hoeveel extra geld Pinkpop kan verdienen met merken die daar een standje willen neerzetten? Allemaal extra inkomsten die de kwaliteit van het festival kunnen verbeteren.

Plus iedereen die ik erover heb gesproken is tot nu toe erg enthousiast .
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken