FortaRock 2018 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Waren de prijzen van de dagkaarten al bekend?
fyi, vrijdag 42,50 en zaterdag 52,50

voor wie straks voor de Early Bird gaat... SUCCES!!
Gelimiteerde Early Bird Combitickets kosten € 79 (excl. servicekosten).
Reguliere Combitickets kosten € 89 (excl. servicekosten).
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Had Nightwish niet bij hun laatste NL optreden de HMH uitverkocht en een tweede avond zo goed als uitverkocht?
Een kleine headliner vind ik het niet echt als je bekijkt dat een eerdere headliner SlipKnot de HMH op het nippertje uitverkocht.
Het kaliber Iron Maiden mogen we sowieso niet (meer) verwachten. iets kleiner dan Volbeat denk ik wel dat Nightwish is maar er komt zeker wel
volk op af als FortaRock in de breedte programmeert met een mooie headliner op vrijdag. Ik neem niet aan dat dit Parkway Drive is.

Wensenlijstje (om maar eens een paar te noemen):

- Killswitch Engaged
- Bullet For My Valentine
- Of Mice And Men
- Iced Earth
- Sanctuary
- Overkill
- Testament
- At The Gates
- Obituary
- In Flames
- Soilwork
- Shinedown
- Saxon
- Life Of Agony
- Paradise Lost
- Katatonia
- Architects
- Lamb of God
- DevilDriver

Ik wacht nog even met het kaartje kopen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Had Nightwish niet bij hun laatste NL optreden de HMH uitverkocht en een tweede avond zo goed als uitverkocht?
Een kleine headliner vind ik het niet echt als je bekijkt dat een eerdere headliner SlipKnot de HMH op het nippertje uitverkocht.
Het kaliber Iron Maiden mogen we sowieso niet (meer) verwachten. iets kleiner dan Volbeat denk ik wel dat Nightwish is maar er komt zeker wel
volk op af als FortaRock in de breedte programmeert met een mooie headliner op vrijdag. Ik neem niet aan dat dit Parkway Drive is.

Klopt. Eerste avond verkochten ze uit en de tweede avond, waar ik bij Was, zat ook goed vol. Denk dat die nog best wel eens wat kaarten doen verkopen als ze volgend jaar weer een knaller van een plaat uitbrengen. Ik wil ze iig nog wel een keer zien :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ik wacht nog even met het kaartje kopen.

ooohhh... die zag ik niet aankomen ;)


edit: ik wacht nog even... als ik ga, dan is het de zaterdag-dagkaart. Eens zien wat er nog aan tours komen volgend jaar, of misschien Bospop. Maar, ik heb in ieder geval in overweging weer terug te gaan naar FortaRock.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ooohhh… die zag ik niet aankomen

edit: ik wacht nog even… als ik ga, dan is het de zaterdag-dagkaart. Eens zien wat er nog aan tours komen volgend jaar, of misschien Bospop. Maar, ik heb in ieder geval in overweging weer terug te gaan naar FortaRock.


Ik denk dat je inderdaad nog even rustig kunt afwachten. Geluk met dat terrein is dat je het zo wat groter of kleiner kunt maken naar gelang hoeveel mensen komen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
DennisvdBr wrote:

Ik denk dat er wel eens meer overeenkomst kan zijn met Metalfest Open Air Plzen Tsjechië zelfde weeknd.

https://www.facebook.com/nightwish/photos/a.10150185750375068.435058.14644790067/10159342011420068/?type=3&theater


Eluveiti, Apocalyptica en Xandria mogen van mij over komen. Denk alleen dat allemaal misschien een beetje te veel symphonische metal is :p
Maar wel gaaf

Die laatste hoeft van mij sinds deze week niet meer zo nodig
Dianne v Giersbergen is uit de band, en niet op een goeie manier schrijft ze zelf
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Even voor de mensen die eerder zijn geweest 2 vragen:

1) Wat kost normaal een dagticket?
2) Wanneer gaan normaal gesproken de dagtickets in de verkoop?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Die laatste hoeft van mij sinds deze week niet meer zo nodig
Dianne v Giersbergen is uit de band, en niet op een goeie manier schrijft ze zelf

Oh echt? Hmm dan hoeft het van mij ook niet nee, zouden ze uberhaupt eerst een nieuwe zangeres moeten vinden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Even voor de mensen die eerder zijn geweest 2 vragen:

1) Wat kost normaal een dagticket?
2) Wanneer gaan normaal gesproken de dagtickets in de verkoop?

ik meen vrijdag 42,50 en zaterdag 52,50
die verkoop zal pas na de early bird verkoop zijn, zal nog wel een tijdje duren. kan pas in november zijn gok ik
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik denk dat de meeste mensen toch eerst wachten op namen, dagkaarten, en of de camping er eventueel komt.

Ik hoop nog op een paar van dit lijstje:
Godsmack
Airbourne
Alestorm
Monster Truck
Stone Sour
Danko Jones
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Rick wrote:
Die laatste hoeft van mij sinds deze week niet meer zo nodig
Dianne v Giersbergen is uit de band, en niet op een goeie manier schrijft ze zelf


Oh echt? Hmm dan hoeft het van mij ook niet nee, zouden ze uberhaupt eerst een nieuwe zangeres moeten vinden

Voorlopig neemt de zangeres van Aeverium het over
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Machine Head kondigt vandaag het nieuwe album & world tour aan, maar zullen niet op Fortarock staan. Want nog steeds geen festivals.


"No festivals, period, no forty-five-minute slots, no supporting some stupid DJ, no parking lots in a rainstorm, The Head will only be 'headlining,' so come on down and rage!!"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
TICKET ALERT! ??

De laatste 75 early bird combitickets voor FortaRock 2018 zijn in de verkoop gegaan!

Officiële kaarten koop je hier: http://bit.ly/FortaRock2018

Nieuwe namen en start dagverkoop volgen binnenkort.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Wacken heeft gisteren avond oa Judas Priest toegevoegd.
Zal imo een verrijking van het affiche zijn voor ook FortaRock.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken