Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Oké, nog maar eens een vraag van deze DTRH-rookie. Ik ben toch aan het denken om i.p.v. mijn slaapadres in Nijmegen gewoon op de camping te gaan aangezien het me wat veel gedoe lijkt met het iedere dag fietsen op een plek die mij onbekend is. Maar nu is de vraag. Als je op vrijdagochtend komt, zijn er dan nog wat goeie plekjes te scoren? (is maar een tentje) en hoe zit het met de verbinding tussen de camping en het festivalterrein? Is het een beetje à la Lowlands? Bedankt alvast! Zinan!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Het campingveld is direct tegen het festivalterrein aan. Zelfs als je achteraan kampeert is het maximaal 10-15 minuten lopen.

Vrijdagochtend kun je nog makkelijk een mooi plekje vinden, de donderdag is toch niet zo massaal als bij Lowlands.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Het is echt wel een flink stuk fietsen hoor...
Je moet het uiteraard zelf weten maar ik zou het niet aanraden, bovendien is zo'n camping vaak ook één groot feest!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
603
581
Ik wens iedereen alvast een geweldig weekend toe!
Veel plezier en geniet ervan! ????
Hopelijk ben ik er volgend jaar ook weer bij!
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Beirut moest de show van afgelopen woensdag in Madrid cancellen vanwege gezondheidsproblemen van Zach. Hopelijk voelt hij zich goed genoeg komende zondag (?).
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Oké, nog maar eens een vraag van deze DTRH-rookie. Ik ben toch aan het denken om i.p.v. mijn slaapadres in Nijmegen gewoon op de camping te gaan aangezien het me wat veel gedoe lijkt met het iedere dag fietsen op een plek die mij onbekend is. Maar nu is de vraag. Als je op vrijdagochtend komt, zijn er dan nog wat goeie plekjes te scoren? (is maar een tentje) en hoe zit het met de verbinding tussen de camping en het festivalterrein? Is het een beetje à la Lowlands? Bedankt alvast! Zinan!

Vorig jaar voor het eerst DTRH bezocht na jaren Lowlands. Ook wij zijn op de vrijdagmorgen gegaan; heerlijk rustig op de parkeerplaats en geen rij bij de ingang.
Camping was redelijk vol maar nog zat plekken om met een groep te gaan staan. Uiteindelijk zaten we op ongeveer 8 minuten lopen vanaf de ingang. Alles is in vergelijking met Lowlands makkelijk beloopbaar en kleinschaliger.

Morgenochtend om half 9 vertrekken wij vanaf Amersfoort. Zin in!
Iedereen een te gek weekend gewenst!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.545
835
Morgen om half 9 breng ik de kids naar school en dan op naar Beuningen!! Heel veel zin om morgen het terrein een beetje te ontdekken en dan om half 3 naar Frank Carter!! Dit gaat een fantastisch feestje worden!! Iedereen: geniet!!!en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Wat een schijtoplossing. Had dan een leuke NL band als vervanger neergezet. Zijn er zat.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
En ook geen vervanging voor Beirut. In plaats daarvan zenden ze de wk-finale uit….
Ik denk dat dit een rotoplossing is voor de gemiddelde forum gebruiker, maar een toploplossing voor de gemiddelde festivalganger. Goedkope, en goed begrijpbare oplossing.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Iedereen die gaat, heel veel plezier. Het wordt een prachtig weekend. Vooral de zaterdag gaat van hoogtepunt naar hoogtepunt. Stiekem toch een beetje jaloers.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
En hoewel Beirut voor de fans natuurlijk balen is, is er voor de rest zo waanzinnig veel te zien dat je het ter plekke waarschijnlijk niet eens door hebt dat hij moest afzeggen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Iedereen die gaat, heel veel plezier. Het wordt een prachtig weekend. Vooral de zaterdag gaat van hoogtepunt naar hoogtepunt. Stiekem toch een beetje jaloers.

Helemaal mee eens! Allemaal veel plezier. Benieuwd naar jullie verhalen!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Gisterenavond kamp opgezet met Yannick en Mattman en daarna de rest van de camping en de feestjes ontdekt. De BBQ en de strandrave waren bezig en we zijn Dennis1808 al tegengekomen aan een spontaan feestje op de camping, gezellig! De Festileaks crew heeft ook een gigantisch kamp. Vandaag starten wij bij de klassieke concerten :)
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Raskolnikov wrote:
En ook geen vervanging voor Beirut. In plaats daarvan zenden ze de wk-finale uit….

Ik denk dat dit een rotoplossing is voor de gemiddelde forum gebruiker, maar een toploplossing voor de gemiddelde festivalganger. Goedkope, en goed begrijpbare oplossing.

Lijkt mij een prima oplossing. Ik denk dat er genoeg sportfans zijn die deze wedstrijd (een WK-finale!) willen zien. Ik wel althans. Anders zitten veel mensen op hun mobieltje te kijken. Dat bleek ook wel op Pinkpop, toen het NL-elftal en Max Verstappen moesten voetballen/rijden. Prima compromis toch!? Zo last-minute is het toch lastig om iets fatsoenlijks van naam in te vliegen, dan maar dit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken