Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Heeft iemand een idee wat en hoeveel je qua drank en eten mee mag nemen op de camping?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Weer thuis.

Door de matige affiche en de warmte belachelijk weinig bands gezien, donderdag en zaterdag telkens maar 2, de andere dagen waren wel goed gevuld.

Hopelijk tot volgend jaar met dan wel een Werchter-waardige affiche.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
164
41
Heeft iemand een idee wat en hoeveel je qua drank en eten mee mag nemen op de camping?
Dit + welke voorzieningen zijn er hier voor op de camping? Is er iets gelijkaardigs aan de Spar bij BKS?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Je mag de eerste keer dat je de camping betreedt 8 liter drank (alcohol & non-alcohol) meenemen. In plastic of blik, glas is niet toegestaan.

Je mag ook wegwerpbarbecues of een klein gasstelletje (max 250 gram) meenemen.

Dit en meer wat je wel / niet mee mag nemen staat ook in de faq: https://downtherabbithole.nl/faq

Ben ook benieuwd of / wat er donderdagavond op de camping te eten aangeboden wordt. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
 

robin23333

Nieuw lid
1 jul 2019
2
0
Je mag de eerste keer dat je de camping betreedt 8 liter drank (alcohol & non-alcohol) meenemen. In plastic of blik, glas is niet toegestaan.

Je mag ook wegwerpbarbecues of een klein gasstelletje (max 250 gram) meenemen.

Dit en meer wat je wel / niet mee mag nemen staat ook in de faq: https://downtherabbithole.nl/faq

Ben ook benieuwd of / wat er donderdagavond op de camping te eten aangeboden wordt. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hoe streng ze op het feit dat je bijvoorbeeld halverwege het festival even op en neer naar je auto loopt om nog even een extra traytje bier oid te halen? In de huisregels staat dat het niet mag, maar bv. Lowlands of BKS hebben ongeveer dezelfde regels maar daar halen we altijd tussendoor gewoon nog wat extra uit de auto zonder dat hier moeilijk over wordt gedaan. Thanks alvast.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zijn er mensen die met de fiets gaan en zoja zijn daar fatsoenlijke voorzieningen voor? Vanuit Nijmegen is dit goed te doen toch? Blijf daar namelijk slapen in het weekend.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Drink je dan lauw bier uit de auto? Of heb je daar iets van een koelkast ofzo?
 

robin23333

Nieuw lid
1 jul 2019
2
0
Drink je dan lauw bier uit de auto? Of heb je daar iets van een koelkast ofzo?
Haha, nee we nemen het weer mee de camping op zodra de voorraad die we meenamen toen we aankwamen er doorheen is. Vaak wel lauw, helaas :cry:
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Is de rij voor de ingang bij dtrh net zo lang als op ll? En hoe snel stroomt de camping vol?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Zijn er mensen die met de fiets gaan en zoja zijn daar fatsoenlijke voorzieningen voor? Vanuit Nijmegen is dit goed te doen toch? Blijf daar namelijk slapen in het weekend.

Tja beetje afhankelijk van waar je moet zijn in Nijmegen. Maar richting centrum is het toch wel een uur fietsen.

Paar mensen uit onze groep gaan ook met de fiets, maar een uur terug vind ik in de nacht wel lang....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Er is een FL-meeting door het FL team gepland om 17:15 bij de Hotot (dus vlak voor Matt Corby)! Iedereen van het forum is natuurlijk ook van harte welkom!
Edit: exacte locatie volgt spoedig!

Hier ben ik alvast zeker bij
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Gaat er nog een FL-meeting plaatsvinden op DTRH?

Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto’s op RW, ;p


Raskolnikov wrote:
Vrijdag na Altin Gun wellicht ergens? Dat is om half 5 geloof ik?

Er is een FL-meeting door het FL team gepland om 17:15 bij de Hotot (dus vlak voor Matt Corby)! Iedereen van het forum is natuurlijk ook van harte welkom!
Edit: exacte locatie volgt spoedig!

Ben zelf overigens iets later, even Low afkijken.

Ik zit inderdaad met hetzelfde, ik ga Low zeker afkijken en daarna doe ik graag een biertje mee!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik zit met een enorm dilemma. Balthazar of HENGE? Balthazar is mijn favoriete band. Ooit. Maar die heb ik al vijf keer gezien. HENGE was werkelijk het allervetste van Paaspop dit jaar en in mijn ogen wordt dat het dikste feest van het hele festival, ook op DTRH! De keuze is ondraaglijk.

Dilemma is opgelost. Balthazar is gisteren aangekondigd voor Crammerock, waar ik dit jaar ook te vinden ben. HENGE it is!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken