Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Jaaa heb er heel veel zin in. Weersvoorspelling is gelukkig redelijk, al heb ik het persoonlijk graag lekker heet op zo’n festival. Maar gelukkig weinig regen in vooruitzicht.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Hi all,

Even ter bevestiging, aanstaande vrijdag is er dus een Festileaks Meet-up op Down The Rabbit Hole 2019! Het is deze zomer het festival waar de meeste leden van het FL team aanwezig zijn, dus kom gezellig langs voor een drankje, praatje en natuurlijk de groepsfoto!

Wanneer: Vrijdag 5 juli
Hoe laat: vanaf 17:15
Waar: rond de bar linksvoor op het veld van de Hotot, zoek naar de mensen met een Festileaks sticker op het shirt, dat zullen er als het goed is een hele hoop zijn!

Cheers!
 

naavedxela

Nieuw lid
2 jul 2019
4
7
Ik heb als verassingoptrede bij de Desperados stage vooral hip hop gezien: Ronnie Flex, Joost, Bizzy, Jack Parrow. daarnaast heeft de Staat al meerdere keren een verassingoptreden gegeven. Daarnaast heb ik Arjen Lubach als DJ ook vorig jaar gezien.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat gek eigenlijk dat de pendelbussen enkel vanaf/naar station Wijchen rijden, en niet naar Nijmegen...
Lijkt me toch dat er meer mensen naar Nijmegen moeten dan naar Wijchen (ook al is dit dichterbij).

+ het feit dat ze echt wel ervaring hebben met hordes mensen vervoeren van/naar station Nijmegen met pendelbussen (Goffertpark concerten).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wat gek eigenlijk dat de pendelbussen enkel vanaf/naar station Wijchen rijden, en niet naar Nijmegen…
Lijkt me toch dat er meer mensen naar Nijmegen moeten dan naar Wijchen (ook al is dit dichterbij).

+ het feit dat ze echt wel ervaring hebben met hordes mensen vervoeren van/naar station Nijmegen met pendelbussen (Goffertpark concerten).

Ja dat vind ik ook bijzonder jammer. In het jaar dat ze zoveel overlast hadden van het weer, reden er wel pendelbussen van en naar Nijmegen. Die zaten toen echt goed vol steeds.

Nou ja, wij pakken zaterdag- en zondagochtend trein naar Wijchen om daar over te stappen op pendelbus. Treinreis Nijmegen-Wijchen is ook maar 11 minuten natuurlijk.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
3voor12.nl begint ook wat items te droppen, de gebruikelijke tips, maar ook n stuk over Sluwe Vos ... o.a.:

Aanstaande vrijdag staat in zijn agenda als een bijzondere. Dan staat hij namelijk zij aan zij met Sjamsoedin op Down The Rabbit Hole, en dat moet een speciale gig worden. Ze spelen voor het eerst samen live en zullen daarvoor hun modulars het podium op slepen. ‘We gaan de komende dagen alvast repeteren, het belooft een mooie uitdaging te worden.’
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Tas ingepakt, vanmiddag na het werk meteen vanuit Goes door naar Utrecht waar ik bij het gros van mijn vriendengroep blijf slapen. Morgenochtend proberen we om 12:00 meteen de camping op te geraken voor een goeie spot dicht bij de ingang. Ik ben het makkelijkst te herkennen aan groen legerpetje en tattoo van een lachend zonnetje op mijn bovenbeen. Zin in!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Superveel zin!

Het laatste weerbericht is uitstekend. Waar de laatste dagen nog wat druppeltjes werden voorspeld lijkt het nu droog te blijven met maximum temperaturen van vrijdag 24-25, zaterdag 22-23 en zondag 18-20 graden. In de zaterdag- en zondagnacht koelt het wel sterk af, op het terrein is dat wat minder maar als je in een tent slaapt wel chill.

Nog een tip voor de liefhebbers van Thom Yorke: op Netflix staat nu een korte muziekfilm (15 min) van zijn project ANIMA.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Vraagje voor de DTRH-veteranen. Moet je de tickets printen, of kan je ze ook gewoon laten zien als e-ticket op je telefoon? Online zie ik er niet veel over staan en bij Werchter ben ik gewend dat ze geprint moeten worden, maar dan staat het er expliciet bij.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Vraagje voor de DTRH-veteranen. Moet je de tickets printen, of kan je ze ook gewoon laten zien als e-ticket op je telefoon? Online zie ik er niet veel over staan en bij Werchter ben ik gewend dat ze geprint moeten worden, maar dan staat het er expliciet bij.

Kan gewoon via je telefoon!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik vind die clash tussen Thom Yorke en Zwangere guy wel pijnlijk.

Verder lees ik veel enthousiasme over Jannelle Monae, maar ik kan er nog niet echt inkomen. Zijn er nummers die ik niet mag missen?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Verder lees ik veel enthousiasme over Jannelle Monae, maar ik kan er nog niet echt inkomen. Zijn er nummers die ik niet mag missen?

De BBC heeft een nummer gepost van haar set van Glastonbury, ik zou die eens kijken, ziet er erg sterk uit. Helaas niet helemaal mijn ding, plus, ik ben erg fan van Agar Agar dus ga daar heen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Falladain wrote:
Vraagje voor de DTRH-veteranen. Moet je de tickets printen, of kan je ze ook gewoon laten zien als e-ticket op je telefoon? Online zie ik er niet veel over staan en bij Werchter ben ik gewend dat ze geprint moeten worden, maar dan staat het er expliciet bij.

Kan gewoon via je telefoon!
Parking ticket ook?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Dennis1808 wrote:

Falladain wrote:
Vraagje voor de DTRH-veteranen. Moet je de tickets printen, of kan je ze ook gewoon laten zien als e-ticket op je telefoon? Online zie ik er niet veel over staan en bij Werchter ben ik gewend dat ze geprint moeten worden, maar dan staat het er expliciet bij.


Kan gewoon via je telefoon!

Parking ticket ook?

Tegenwoordig kan eigenlijk elk ticket via telefoon mits deze helder genoeg is en er geen barsten in het scherm zitten. Sommige organisatoren eisen alleen dat de tickets uitgeprint zijn omdat ze bang zijn dat er tickets geweigerd gaan worden.

Parkeerticket kan ook gewoon online dus :)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Niet zo zeer nummers van Janelle die je niet mag missen, meer het geheel van muziek, dans & show dat je eigenlijk niet mag missen. In haar nummers en show zijn een mix van pop, funk, R&B, hiphop en (neo-)soul te horen. Zelf erg benieuwd naar het audiovisueel spektakel :)

Dance Apocalyptic is naar mijn mening het popnummer van het laatste decennium, maar die speelt ze helaas niet live.

Maar nummers: I like that, Pynk, Make me Feel & Django Jane zijn de vier singles van haar derde album dat vorig jaar in alle eindejaarslijstjes hoog eindige. Verder zijn Tightrope van haar eerste album en Q.U.E.E.N., Electric Lady en Primetime - naast genoemde Dance Apocalyptic - van haar tweede album prijsnummers.

Om een idee te krijgen van de show, afgelopen weekend op Glastonbury:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=YvR_LYAASfA[/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken