Countdown to Rock Werchter 2017

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Toto wrote:
Clash: Imagine Dragons vs Lorde. Naar wie zou ik best gaan? Liefst een deftige reden.


ID: Omdat zij één van de beste popalbums gemaakt hebben van de afgelopen jaren met Night Visions. Daarna is het weliswaar minder geworden, maar goed, wat hadden we dan verwacht?
Lorde: Omdat ze best wel leuke nieuwe singles heeft
1f609.svg


Ik kies denk ik, ook al kan het mij vrij weinig boeien deze clash, voor Imagine Dragons.

Ik ga ook voor Imagine Dragons. Heb Night Visions nog zeer regelmatig aanstaan en heb persoonlijk vrij weinig met Lorde. Hopen dat ze wat meer van het oudere werk spelen in plaats van die nieuwe troep..
 

thomke

Playlistbediener
16 mrt 2015
34
2
Rock Werchter 2017

94
DAYS
19
HOURS
45
MINUTES
57
SECONDS

until donderdag, 29 juni 2017

– Arcade Fire.
– Kings of leon.
– The Chainsmokers.
– Imagine Dragons.
– Lorde.
– Prophets of Rage.
– Agnes Obel.
– Beth Ditto.
– Mark Lanegan Band.
– Mura Masa.
– Savages.
– Xavier Rud.
– Cigarettes after Sex.
– Declan Mckenna.
– Tout Va Bien.
– Warhola.
– Whitney.
– Het Zesde Metaal.
 

thomke

Playlistbediener
16 mrt 2015
34
2
Ik zou persoonlijk ook voor lorde gaan. Afgelopen weken nog een paar nieuwe nummers geluisterd. Vooral haar nieuwe piano ballad[video]https://www.youtube.com/watch?v=BtvJaNeELic[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als de singles zo doorzetten heb ik er vertouwen in dat dit album misschien zelfs beter kan zijn dan haar behoorlijk goede debuutalbum.

Ik zou ook oor lorde gaan hands down. Jaren terug in de melkweg bij Imagine Dragons geweest. Leuk omdat we redelijk vroeg 'fan' waren van die guys maar ook ongeveer de saaiste gig waar ik ook geweest ben. Die liveshows zien er energiek uit maar toen voelde het als gebakken lucht.
 

thomke

Playlistbediener
16 mrt 2015
34
2
Rock Werchter

93
DAYS
17
HOURS
55
MINUTES
50
SECONDS

until donderdag, 29 juni 2017, 13:00:00

– Arcade Fire.
– Kings of leon.
– The Chainsmokers.
– Imagine Dragons.
– Lorde.
– Prophets of Rage.
– Agnes Obel.
– Beth Ditto.
– Mark Lanegan Band.
– Mura Masa.
– Savages.
– Xavier Rud.
– Cigarettes after Sex.
– Declan Mckenna.
– Tout Va Bien.
– Warhola.
– Whitney.
– Het Zesde Metaal.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Kan er hier niet zo'n countdown worden geplaatst die realtime wordt geüpdatet? Dat voorkomt die spam steeds.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.491
superginger wrote:
Wessel wrote:
Hoe hoog liggen jullie verwachtingen bij Prophets of Rage?


Hele veld keihard uit z’n plaat op vooral ratm nummers


Dit dus.

Al mijn vrienden willen hier dus naar toe terwijl ik hun eigen nummers echt ruk vind en hun "covers" van hun eigen oude bands dus veel minder vind dan het orgineel. Mijn verwachtingen liggen dus qua optreden best wel laag, maar misschien dat het inderdaad met de sfeer wordt gecompenseerd.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
Paddy wrote:
superginger wrote:
Wessel wrote:
Hoe hoog liggen jullie verwachtingen bij Prophets of Rage?


Hele veld keihard uit z’n plaat op vooral ratm nummers


Dit dus.


Al mijn vrienden willen hier dus naar toe terwijl ik hun eigen nummers echt ruk vind en hun “covers” van hun eigen oude bands dus veel minder vind dan het orgineel. Mijn verwachtingen liggen dus qua optreden best wel laag, maar misschien dat het inderdaad met de sfeer wordt gecompenseerd.
Precies, je moet er geen comeback van ratm van verwachten, denk dat t idd de beleving van t feestje gaat zijn die t een mooi optreden gaat maken. En persoonlijk lijkt t me erg vet om die veteranen tekeer zien gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Op setlist.fm zie ik dat ze veel RATM covers brengen, maar weinig Public Enemy tracks, wat ik wel jammer vind. Zeker aangezien Chuck D himself de frontman is. Liever andersom voor mij...

De YouTube video's die ik zie klinkt alles wel best kut, maar er zal wel sfeer zijn. Het spring en mosh volkje zal zich kunnen uitleven. Hopelijk op Werchter veel Public Enemy tracks! De rapstijl van ChuckD is ongezien vind ik, hoe hij zijn teksten uitspuwt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Blijkbaar kijk jij naar andere YouTube video's dan ik. Heb toch al een paar lekkere optredens van ze gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Het zou allemaal veel beter zijn als die Cypress Hill dude een niet bijzat, Haha.
 

thomke

Playlistbediener
16 mrt 2015
34
2
[https://www.onnit.com/emails/_modules/timer/?end=2017-06-29+13:00:00UTC&dark=1]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Al mijn vrienden willen hier dus naar toe terwijl ik hun eigen nummers echt ruk vind en hun “covers” van hun eigen oude bands dus veel minder vind dan het orgineel. Mijn verwachtingen liggen dus qua optreden best wel laag, maar misschien dat het inderdaad met de sfeer wordt gecompenseerd.

Ik heb dus ook datzelfde gevoel...

Vocaal gezien klinkt het allemaal maar matig. Maar ik deel uiteraard de hype rond de RATM nummers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Brian wrote:
Al mijn vrienden willen hier dus naar toe terwijl ik hun eigen nummers echt ruk vind en hun “covers” van hun eigen oude bands dus veel minder vind dan het orgineel. Mijn verwachtingen liggen dus qua optreden best wel laag, maar misschien dat het inderdaad met de sfeer wordt gecompenseerd.

Ik heb dus ook datzelfde gevoel…

Vocaal gezien klinkt het allemaal maar matig. Maar ik deel uiteraard de hype rond de RATM nummers.

Nuja, Chuck D klinkt wel honderd keer meer badass dan die schreeuwer van een De La Rocha, maar de combinatie van de 2 valt wel wat minder uit.

Hopelijk zien we ooit nog eens Public Enemy op de wei.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nuja, Chuck D klinkt wel honderd keer meer badass dan die schreeuwer van een De La Rocha,

Ik vind die scherpe schreeuwstem van Zach juist heel wat toevoegen aan die Rage nummers hahah.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken