Camping ervaringen

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Plattegrond zegt dat er helemaal niks van eten of drinken is op de hive resort. Klopt dit?

Idem voor vouchers inwisselen. Dit is wel op de gewone hive. Maar daar zal het wel giga druk zijn.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Plattegrond zegt dat er helemaal niks van eten of drinken is op de hive resort. Klopt dit?

Idem voor vouchers inwisselen. Dit is wel op de gewone hive. Maar daar zal het wel giga druk zijn.
Je kan ool gewoon op de site kijken
 

Fred Perry

Playlistbediener
20 mei 2022
7
0
Waar ligt the Hive Myspace met vooropgezette tent? Is dat op The Hive resort? Welke parking neem ik dan best?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Dat heb ik gedaan, maar op de plattegrond staat niks op het resort terwijl overal alles wel staat.
  • The Hive Resort Terras: sfeervolle hangout. Borrelhapjes & late night snacks. Cocktailbar.
  • The Hive Resort café: het lekkerste ontbijt, de beste lunch, hot meals, bar food, late night corner
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
  • The Hive Resort Terras: sfeervolle hangout. Borrelhapjes & late night snacks. Cocktailbar.
  • The Hive Resort café: het lekkerste ontbijt, de beste lunch, hot meals, bar food, late night corner
Had ik ook gezien inderdaad. Maar dan ga ik er vanuit dat het gewoon niet op de plattegrond staat en dat deze informatie leidend is.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.268
Misschien is het al eerder gevraagd maar is er een beperking aan het aantal drinken (aantal blikjes/liters) wat je mee mag nemen op de camping? Ik kan hier niks van vinden op de site? Of zijn wij Nederlanders zo streng op onze festivals? 😂
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Misschien is het al eerder gevraagd maar is er een beperking aan het aantal drinken (aantal blikjes/liters) wat je mee mag nemen op de camping? Ik kan hier niks van vinden op de site? Of zijn wij Nederlanders zo streng op onze festivals? 😂
Officieel een krat of fles sterk per man, maar zolang je niet met vaten bier komt aanslepen is het allemaal wel in orde.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ja, ze zijn in België een stukje relaxter.
Zolang je niet voor met absurde aantallen komt, vinden ze het goed.
Een steekwagentje met 10 treetjes bier van 24 wordt gewoon geaccepteerd.
Nederland is inderdaad erg streng.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.268
Thanks! Kan ik morgen gerust boodschappen gaan doen 😉. En hoef ik een x niet mijn fles water te verstoppen tussen mijn kleding 😂
 

Swbonline

Nieuw lid
21 jun 2023
1
0
Ja, ze zijn in België een stukje relaxter.
Zolang je niet voor met absurde aantallen komt, vinden ze het goed.
Een steekwagentje met 10 treetjes bier van 24 wordt gewoon geaccepteerd.
Nederland is inderdaad erg streng.
Dus opzich kun je na de laatste act langs je auto om drank te halen voor de after party op de hives camping? Of zijn die afstanden zo groot dat dit een veldtocht opzich is?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Dus opzich kun je na de laatste act langs je auto om drank te halen voor de after party op de hives camping? Of zijn die afstanden zo groot dat dit een veldtocht opzich is?
Gewoon je drank in je tent bewaren. Is geen enkel probleem. Auto is nergens voor nodig.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Iemand toevallig een ticket voor The Hive te koop? Zelf een ticket voor A1 in ruil eventueel.
 

Maxelferink

Nieuw lid
4 jun 2023
2
1
Hey mensen, vorig jaar waren we compleet verbaasd dat iedereen zoveel eten en drinken meehad op de camping. Nou hadden wij alleen maar een lunchpakketje en wat flesjes haha.

Tijd om dat dit jaar beter aan te pakken, we hebben nu een kliko omgebouwd tot koelkast door deze te isoleren en hem straks vol met grote blokken ijs te gooien. Is er bekend of dit vaker gebeurd en of dit is toegestaan?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.870
1.811
Hey mensen, vorig jaar waren we compleet verbaasd dat iedereen zoveel eten en drinken meehad op de camping. Nou hadden wij alleen maar een lunchpakketje en wat flesjes haha.

Tijd om dat dit jaar beter aan te pakken, we hebben nu een kliko omgebouwd tot koelkast door deze te isoleren en hem straks vol met grote blokken ijs te gooien. Is er bekend of dit vaker gebeurd en of dit is toegestaan?
Het gebeurt in ieder geval vaker, heb op de oude Lowlands brug mensen wel eens een volle kliko zien tillen. Geen idee of t op RW mag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken