Camping ervaringen

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Even voor dat ik de hele auto vol zet met spullen - hoe ver is het lopen van de Hive XL Parking tot aan the Hive camping? Dat is prima te doen toch?
10 minuten naar central park.

Naar je plek met je tent kan het verder zijn, op donderdag gok ik op 25 minuten.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
10 minuten naar central park.

Naar je plek met je tent kan het verder zijn, op donderdag gok ik op 25 minuten.
En als het kan 2 keer lopen.
Wij hadden een bolderkar mee en we hebben heeeelll veeelll gezien die hem zo vol beladen hadden dat wieltje(s) het begaven
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
The Hive valt me (weer) 100 punten mee!
Goed rustig dus pak prima mijn uurtjes, rijen vallen goed mee en 's ochtends helemaal nergens aanschuiven. Douches prima, dixies prima.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Iemand ervaring met the hive resort? Volgend jaar willen we zoiezo weer gaan en kijken of we een tent kunnen regelen op the resort. Is alles echt bij de vvk uitverkocht of gaat dat minder hard?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Iemand ervaring met the hive resort? Volgend jaar willen we zoiezo weer gaan en kijken of we een tent kunnen regelen op the resort. Is alles echt bij de vvk uitverkocht of gaat dat minder hard?
Wat wil je weten?

Dit jaar was helemaal niet snel uitverkocht. Maar als je wil gaan altijd zsm kopen dit soort dingen.
 

Faizzle

Nieuw lid
4 jul 2023
4
1
Zijn er hier nog anderen die echt flink gezeik hebben gehad met de MySpaces? We hadden de tien persoons, 60m2 MySpace geboekt voor toch een aanzienlijk bedrag. Vanwege de werkenden gekozen om donderdag vroeg te gaan rijden, maar bij aankomst was onze plek "opgedeeld"? Gek verhaal, want je betaalt immers voor een plot van een bepaald formaat, die mijn inziens gewoon omlijnd is met afzetlint.

We zijn hapsnap op een random kruispunt gedropt door iemand van de organisatie, wat dus écht geen 60m2 was, net iets meer dan de helft. Tussen twee looppaden. Hebben moeten onderhandelen voor een picknicktafel die gewoon bij de prijs was inbegrepen en twee uur later eens neergezet werd (en dus amper paste). Als klap op de vuurpijl zijn er op dag twee nog twee tentjes vreemden in ons kamp gezet.

Was voor ons de eerste keer Rock Werchter maar juist een MySpace gekocht vanwege de flexibiliteit die t ons gaf om vanuit Amsterdam af te reizen. Ik kan ook nergens iets vinden over hoe we de organisatie achteraf kunnen contacteren via e-mail om dit in ieder geval even aan te kaarten. We hebben er gewoon mee gedeald maar goed, vind bijna 200 euro toch wel fiks voor een picknick tafel en een drukke, halve kutplek. T zit me toch niet helemaal lekker.
 
  • Wow
Waarderingen: MasterJub en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Zijn er hier nog anderen die echt flink gezeik hebben gehad met de MySpaces? We hadden de tien persoons, 60m2 MySpace geboekt voor toch een aanzienlijk bedrag. Vanwege de werkenden gekozen om donderdag vroeg te gaan rijden, maar bij aankomst was onze plek "opgedeeld"? Gek verhaal, want je betaalt immers voor een plot van een bepaald formaat, die mijn inziens gewoon omlijnd is met afzetlint.

We zijn hapsnap op een random kruispunt gedropt door iemand van de organisatie, wat dus écht geen 60m2 was, net iets meer dan de helft. Tussen twee looppaden. Hebben moeten onderhandelen voor een picknicktafel die gewoon bij de prijs was inbegrepen en twee uur later eens neergezet werd (en dus amper paste). Als klap op de vuurpijl zijn er op dag twee nog twee tentjes vreemden in ons kamp gezet.

Was voor ons de eerste keer Rock Werchter maar juist een MySpace gekocht vanwege de flexibiliteit die t ons gaf om vanuit Amsterdam af te reizen. Ik kan ook nergens iets vinden over hoe we de organisatie achteraf kunnen contacteren via e-mail om dit in ieder geval even aan te kaarten. We hebben er gewoon mee gedeald maar goed, vind bijna 200 euro toch wel fiks voor een picknick tafel en een drukke, halve kutplek. T zit me toch niet helemaal lekker.
Na al dat (terechte) geklaag om de rode kruizen, vind ik dit nog wel schandaliger. Dit kan écht niet.
 

Faizzle

Nieuw lid
4 jul 2023
4
1
Na al dat (terechte) geklaag om de rode kruizen, vind ik dit nog wel schandaliger. Dit kan écht niet.
Ah, thanks. Ja het was een zure binnenkomer, en we hebben ons wel druk lopen maken tegen de meneer en mevrouw die ons daar hebben neergezet maar stuitten op nogal een passieve reactie. Uiteindelijk maar bij neergelegd om je weekend niet te verzieken maar tja het blijft gewoon niet fair, en niet waar je voor betaald hebt.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Zijn er hier nog anderen die echt flink gezeik hebben gehad met de MySpaces? We hadden de tien persoons, 60m2 MySpace geboekt voor toch een aanzienlijk bedrag. Vanwege de werkenden gekozen om donderdag vroeg te gaan rijden, maar bij aankomst was onze plek "opgedeeld"? Gek verhaal, want je betaalt immers voor een plot van een bepaald formaat, die mijn inziens gewoon omlijnd is met afzetlint.

We zijn hapsnap op een random kruispunt gedropt door iemand van de organisatie, wat dus écht geen 60m2 was, net iets meer dan de helft. Tussen twee looppaden. Hebben moeten onderhandelen voor een picknicktafel die gewoon bij de prijs was inbegrepen en twee uur later eens neergezet werd (en dus amper paste). Als klap op de vuurpijl zijn er op dag twee nog twee tentjes vreemden in ons kamp gezet.

Was voor ons de eerste keer Rock Werchter maar juist een MySpace gekocht vanwege de flexibiliteit die t ons gaf om vanuit Amsterdam af te reizen. Ik kan ook nergens iets vinden over hoe we de organisatie achteraf kunnen contacteren via e-mail om dit in ieder geval even aan te kaarten. We hebben er gewoon mee gedeald maar goed, vind bijna 200 euro toch wel fiks voor een picknick tafel en een drukke, halve kutplek. T zit me toch niet helemaal lekker.
Twee keer MySpace gehad. Eerste keer was prima, maar dat kwam omdat we op een hoek zaten waardoor je wat ruimer de tenten neer kon zetten. Tweede (en de laatste) keer was echt gezeik. Naar een plek gewezen door een student die er niks van snapte. Uiteindelijk de tenten neer gezet. De ochtend erna om 7 uur sochtends de tent uit geroepen omdat we de tent op een doorgang hadden gezet. Zo'n kerel van de organisatie vet boos en heel onredelijk. Uiteindelijk de tenten iets op kunnen schuiven waardoor het goed was. Voor ons echt de laatste keer MySpace...
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Zijn er hier nog anderen die echt flink gezeik hebben gehad met de MySpaces? We hadden de tien persoons, 60m2 MySpace geboekt voor toch een aanzienlijk bedrag. Vanwege de werkenden gekozen om donderdag vroeg te gaan rijden, maar bij aankomst was onze plek "opgedeeld"? Gek verhaal, want je betaalt immers voor een plot van een bepaald formaat, die mijn inziens gewoon omlijnd is met afzetlint.

We zijn hapsnap op een random kruispunt gedropt door iemand van de organisatie, wat dus écht geen 60m2 was, net iets meer dan de helft. Tussen twee looppaden. Hebben moeten onderhandelen voor een picknicktafel die gewoon bij de prijs was inbegrepen en twee uur later eens neergezet werd (en dus amper paste). Als klap op de vuurpijl zijn er op dag twee nog twee tentjes vreemden in ons kamp gezet.

Was voor ons de eerste keer Rock Werchter maar juist een MySpace gekocht vanwege de flexibiliteit die t ons gaf om vanuit Amsterdam af te reizen. Ik kan ook nergens iets vinden over hoe we de organisatie achteraf kunnen contacteren via e-mail om dit in ieder geval even aan te kaarten. We hebben er gewoon mee gedeald maar goed, vind bijna 200 euro toch wel fiks voor een picknick tafel en een drukke, halve kutplek. T zit me toch niet helemaal lekker.
Dit heb ik zowel vorig jaar en dit jaar ook gehad.

Voor mij is de meerprijs van MySpace vooral het dichterbij de parking staan en een plek aangewezen te krijgen. Het klopt echter volledig dat je niet de m2's krijgt waar je voor betaald (wat uiteraard volkomen achterlijk is).

Ik heb me erbij neergelegd, een dergelijke plek op The Hive zoeken waar ik wel eens urenlang mee bezig ben geweest in zowel 2016 als 2017 op de woensdag ben ik ook wel klaar mee.
 

Faizzle

Nieuw lid
4 jul 2023
4
1
Dit heb ik zowel vorig jaar en dit jaar ook gehad.

Voor mij is de meerprijs van MySpace vooral het dichterbij de parking staan en een plek aangewezen te krijgen. Het klopt echter volledig dat je niet de m2's krijgt waar je voor betaald (wat uiteraard volkomen achterlijk is).

Ik heb me erbij neergelegd, een dergelijke plek op The Hive zoeken waar ik wel eens urenlang mee bezig ben geweest in zowel 2016 als 2017 op de woensdag ben ik ook wel klaar mee.
Fair point! We zijn voorheen naar festivals geweest waarbij een “friendzone” netjes een bordje met naam “Van Pietje Puk” in t gras geslagen had inclusief afgezet gebiedje, ookal kwam je pas op de laatste dag, dus wellicht hadden wij iets te hoge verwachtingen… Heel vervelend dat het vaker voorkomt op Werchter, ik dacht ergens dat als we de enigen waren we misschien nog ergens ons beklag kunnen doen maar als het al een aantal jaar zo gaat kan die moeite wellicht bespaard blijven. Jammer! Ik snap niet zo goed waarom ze zoveel van die tickets verkopen maar de plekken net zo makkelijk aan een ander vergeven.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Fair point! We zijn voorheen naar festivals geweest waarbij een “friendzone” netjes een bordje met naam “Van Pietje Puk” in t gras geslagen had inclusief afgezet gebiedje, ookal kwam je pas op de laatste dag, dus wellicht hadden wij iets te hoge verwachtingen… Heel vervelend dat het vaker voorkomt op Werchter, ik dacht ergens dat als we de enigen waren we misschien nog ergens ons beklag kunnen doen maar als het al een aantal jaar zo gaat kan die moeite wellicht bespaard blijven. Jammer! Ik snap niet zo goed waarom ze zoveel van die tickets verkopen maar de plekken net zo makkelijk aan een ander vergeven.
Niet opgeven. Altijd klagen over onrecht.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Ja wtf man. Wij hadden ook wel interesse voor myspace, maar dat wordt wel wat minder zo. Van iemand die er ook stond hoorde ik dat de rij voor de douches ook nogal lang moest zijn?
 

Faizzle

Nieuw lid
4 jul 2023
4
1
Ja wtf man. Wij hadden ook wel interesse voor myspace, maar dat wordt wel wat minder zo. Van iemand die er ook stond hoorde ik dat de rij voor de douches ook nogal lang moest zijn?
Mwah ja wij gingen vrij vroeg in de ochtend dus dat was nog te doen (ik heb geloof ik een halfuurtje max gewacht). Volgens mij t langste wat een van ons gewacht heeft was rond een uur of 10-11 en dat duurde wel een uurtje of wat, maar door dat ticket systeem kon je makkelijk ff heen en weer. De mannenkant liep wel wat sneller door. Ik heb weinig te klagen over de faciliteiten eerlijk gezegd, wij waren altijd wel vroeg wakker dus minder last van gehad!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Wat wil je weten?

Dit jaar was helemaal niet snel uitverkocht. Maar als je wil gaan altijd zsm kopen dit soort dingen.
Ik vroeg me af hoe het daar gesteld is met de wc's en douches bijvoorbeeld. Zijn daar dezelfde wc's als op het festivalterrein en hoe zijn de rijen bij de douches? hoe staat met de herrie snachts?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik vroeg me af hoe het daar gesteld is met de wc's en douches bijvoorbeeld. Zijn daar dezelfde wc's als op het festivalterrein en hoe zijn de rijen bij de douches? hoe staat met de herrie snachts?
Porceleinen wc's, met veel meer ruimte als op terrein. Ruim voldoende (altijd keuze uit minimaal 20 vrije toiletten van de 50 ofzo) en worden continu schoongemaakt (staat letterlijk continu schoonmaak bij)

Rijen douchen weet ik niet, je hebt wel soort nummersysteem met een nummertje en dan heel hoog elektronisch bord waarop je de voortgang kan zien. Volgens mij werkt dat prima.

Je hoort snachts wel de partytent op de Hive. Maar resort zelf is heel rustig. Met oordopjes in slaap je perfect.

Verder;
Wellness, bier uit echt glas, super ontbijt en niet teveel slepen met spullen.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Porceleinen wc's, met veel meer ruimte als op terrein. Ruim voldoende (altijd keuze uit minimaal 20 vrije toiletten van de 50 ofzo) en worden continu schoongemaakt (staat letterlijk continu schoonmaak bij)

Rijen douchen weet ik niet, je hebt wel soort nummersysteem met een nummertje en dan heel hoog elektronisch bord waarop je de voortgang kan zien. Volgens mij werkt dat prima.

Je hoort snachts wel de partytent op de Hive. Maar resort zelf is heel rustig. Met oordopjes in slaap je perfect.

Verder;
Wellness, bier uit echt glas, super ontbijt en niet teveel slepen met spullen.
Klinkt allemaal heel goed. wat houd die wellness in?
 

eddiemoos

Playlistbediener
3 jul 2023
6
1
Rijen douchen weet ik niet, je hebt wel soort nummersysteem met een nummertje en dan heel hoog elektronisch bord waarop je de voortgang kan zien. Volgens mij werkt dat prima.
Voor de derde keer Resort. We gingen rond 12 uur douchen en kon elke dag gewoon doorlopen zonder rijen of nummertjes.

De nomad tipi tent was best groot en fijn. Ze hadden alleen dit jaar problemen met de luchtbedden waardoor veel mensen één tweepersoonsbed hadden ipv twee eenpersoons. Wij kregen later gelukkig nog een luchtbed erbij maar zag 's ochtends sommige mensen op de grond slapen.. betaal je best veel voor 😅

Ik vind het fijn dat er schone wc's zijn, rustige camping, veel stopcontacten en er zijn altijd mensen in de buurt die je kunnen helpen met wat dan ook. Je kan lekker ontbijten en gezellig drinken. Er is ook 2x per dag yoga.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Klinkt goed, ik denk dat we dan maar eens naar the hive resort moeten gaan :) bedankt voor jullie input
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken